E36 pöörded ebaühtlased
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
mul mure järgmine: tühikäigul käib mingi aeg normaalselt, siis peaaegu et pöörded kukuvad nullilähedale..vahepeal jääbgi lambist mootor seisma, või kui anda sel momendil gaasi siis jääb käima...siit küsimus.. kas asi õhulugejas, tühikäigumootoris(saavat ise puhastada, a mul pole aimugi kuidas seda tehakse)või milleski muus?arvatavasti peaks otsima otsingust puhastuse kohta?
Siit veel küsimus..mootor töötab, kostuvad sekund- kahe möödudes tumedad-madalad mütsud..vaevu kuulda teised..(istud salongis kuuled, autost väljas olles ei kuule:( on keegi kokku puutunud?võib-olla seotud esimese murega..tänan
Siit veel küsimus..mootor töötab, kostuvad sekund- kahe möödudes tumedad-madalad mütsud..vaevu kuulda teised..(istud salongis kuuled, autost väljas olles ei kuule:( on keegi kokku puutunud?võib-olla seotud esimese murega..tänan
Puhastamisest piltlikult - http://www.e36coupe.com/technical/Clean ... _Valve.pdf - aga muidu võiksid otsingust vaadata, teemasid jagub.
mul on lamda vahetusest praeguseks möödas mingi 8 kuud ja pole see jamama hakanud... siis kui kokku panin, siis sai pistik ja pistikupesa mingit määrdemoodi möginat täis löödud... see ei tohiuks sealt ka kuskile ära kaduda... susinaga see, et see kaob suht ruttu ära.truumu kirjutas:M.O.T.T.Helis_M kirjutas:Minul diagnostis käidud ja veateadet ei leitud:)
Nüüd sain ka auto üles tõstetud ja lambda pistik lahti keeratud ja sealt voolas vesi välja, ju siis oli probleem selles:)
Sai nüüd ära kuivatatud ja susinat peale lastud ja tundub et hetkel asi korras:)
On keegi välja mõelnud, et kuhu selle pistiku saaks vedada sedasi, et ei peaks mingit jama sinna pistikusse toppima ja koguaeg kartma, et esimene veelomp asja jälle tuksi keerab?
Tühikäigupöörded!
Autoks 325i E36 -91a. tühikäigupöörded kõiguvad (500-1300 rpm) selle aja vältel kui mootor soojeneb, töösooja mootoriga käib suht ühtlaselt. Ka viskab bensuhaisu summutist. Tühikäigumootor puhastatud. See ei tohiks lamda viga ka olla, kuna lamda signaali hakkab aju arvestama alles töösoojal mootoril. Käisin ka diagnostis, aga siis oli mootor töösoe ja kõik toimis ilusti. Kas leidub keegi, kes oskaks välja tuua võimalikke veakohti?
Kas siis sooja mootoriga ei saa lisaõhku? Või mõjutab lisaõhu juurdepääs külma mootorit rohkem, kuna siis on vaja rikkamat küttesegu? P.S. diagnostis kontrolliti ka sisselasketrakti tihedust. Ainus viga mis teeninduses avastati oli see, et lambda oli algul veidi uimane, kui mootor korralikult soojaks läks hakkas ilusti tööle.
Oskad öelda, kas lambdale saab ligi ka ilma autot üles tõstmata?Helis_M kirjutas:no minul näitas ka diagnostis et kõik on korras aga see oli ka peale seda kui aku oli olnud kuskil 30 min maas .... ja siis hiljem sai lambda pistik üle vaadatud ja sealt jooksis vesi väljakuivatasin ära ja nüüd töötab jälle ideaalelt...
EDIT: Esmaspäeval Truumu juurde aeg kinni pandud. Loodan sealt ka enda hädale vastuse leida..
Viimati muutis Lepard, 25.02.2007 12:42 52, muudetud 1 kord kokku.
To Hollow:
Vea sinna, kus sinu mootorist tugevuselt järgmisel on.
To Kris325:
Eks ta niimoodi on, et tühikäiku mõjutavad suures plaanis järgnevad:
tühikäigumootor - saab iseseisvalt puhastada. Pane juhe taha ja vaata otsast sisse ning lase sõbral süüdet keerata - klapp peap korra sulguma ja siis umbes neljandiku lahti jääma.
seguklapp oma asendianduriga - vaata, et gaasitross poleks tükikäigul pingul (et klapp sulguks korrektselt). Asendianduri töövõimet peaks kah ise mõõta saama aga ma ei tea täpselt kuidas. Diagnost abiks.
lamda - vaata, et vesi sees poleks. Diagnost abiks.
temperatuuri andurid - Diaagnost abiks
vaakum - kontrolli, et vaakum voolikud oleksid kõik omal kohal ning korrektselt kinnitatud. Õhulõdvik on paljudel praguline. Kuula töötaval mootoril sisinaid. Liiguta voolikuid, et leida koht, mis läbi laseb.
Julgeks väita, et 90%-il juhtudest on tühikäik ebaühtlane nendel põhjustel.
rando87 kirjutas: hoia aku klemme koos mingi 20 sek
Error Memory kustutamiseks võta mass lahti.
Vea sinna, kus sinu mootorist tugevuselt järgmisel on.
To Kris325:
Eks ta niimoodi on, et tühikäiku mõjutavad suures plaanis järgnevad:
tühikäigumootor - saab iseseisvalt puhastada. Pane juhe taha ja vaata otsast sisse ning lase sõbral süüdet keerata - klapp peap korra sulguma ja siis umbes neljandiku lahti jääma.
seguklapp oma asendianduriga - vaata, et gaasitross poleks tükikäigul pingul (et klapp sulguks korrektselt). Asendianduri töövõimet peaks kah ise mõõta saama aga ma ei tea täpselt kuidas. Diagnost abiks.
lamda - vaata, et vesi sees poleks. Diagnost abiks.
temperatuuri andurid - Diaagnost abiks
vaakum - kontrolli, et vaakum voolikud oleksid kõik omal kohal ning korrektselt kinnitatud. Õhulõdvik on paljudel praguline. Kuula töötaval mootoril sisinaid. Liiguta voolikuid, et leida koht, mis läbi laseb.
Julgeks väita, et 90%-il juhtudest on tühikäik ebaühtlane nendel põhjustel.
rando87 kirjutas: hoia aku klemme koos mingi 20 sek
Error Memory kustutamiseks võta mass lahti.
no konkreetselt minu autol asub see põhja all , ehk siis peab ikka üles tõstma..muidu juurde ei pääse..Lepard kirjutas:Oskad öelda, kas lambdale saab ligi ka ilma autot üles tõstmata?Helis_M kirjutas:no minul näitas ka diagnostis et kõik on korras aga see oli ka peale seda kui aku oli olnud kuskil 30 min maas .... ja siis hiljem sai lambda pistik üle vaadatud ja sealt jooksis vesi väljakuivatasin ära ja nüüd töötab jälle ideaalelt...
EDIT: Esmaspäeval Truumu juurde aeg kinni pandud. Loodan sealt ka enda hädale vastuse leida..
minul siis e36 coupe
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Ime, et sa meil siis veel elus oled, ei hakka siin kohal meenutama kellel siin auto tungraualt on maha libisenudAARE530 kirjutas:Piisab ka tungrauast, kui muud varianti pole- kord ei olnud omal muud valikut kui tungi abil pistikuid kontrollida ja mina igatahas mahtusin suht vabalt nikerdama... Muidugi valgete riietega ei maksa seda teha

nüüd on paras öelda seda et kui üldse auto alla ronida ning see üles tõstetud on sis tuleks midagi ikka ju alla toeks veel pannaAaro kirjutas:Ime, et sa meil siis veel elus oled, ei hakka siin kohal meenutama kellel siin auto tungraualt on maha libisenudAARE530 kirjutas:Piisab ka tungrauast, kui muud varianti pole- kord ei olnud omal muud valikut kui tungi abil pistikuid kontrollida ja mina igatahas mahtusin suht vabalt nikerdama... Muidugi valgete riietega ei maksa seda teha

vähemalt mina teen nii
Mulgi tungraua pealt maha libisenud, aga õnneks veel ei jõudnud alla ronida. Nüüd eluks ajaks isu igatahes läinud.Aaro kirjutas:Ime, et sa meil siis veel elus oled, ei hakka siin kohal meenutama kellel siin auto tungraualt on maha libisenudAARE530 kirjutas:Piisab ka tungrauast, kui muud varianti pole- kord ei olnud omal muud valikut kui tungi abil pistikuid kontrollida ja mina igatahas mahtusin suht vabalt nikerdama... Muidugi valgete riietega ei maksa seda teha

Kas autodata annabki siis kõikide asjade kontrollimisel nii suure lubatud vahemiku,et ,teada saab,kas töötab või mitte,kuid vahepealset ei tunnista ?truumu kirjutas:See takistuse mõõtmine ei anna midagi-liiga suur lubatud vahemik(1-2kOomi)
Sellega näeb ära ainult täiesti peetis anduri
Täpsem mõõta ajust poteka pinget, peab olema ca.0,50V(+/- 0,05V)