
K: E36 rööbe laiemaks...
K: E36 rööbe laiemaks...
Mis hinnaga ja kust saaks osta velgedele flantse? Kas kellelgi on kogemusi, kuidas mõjub veermikule, juhitavusele, laagritele jne? Kui palju võib velgi väljapoole tuua, et offset väga paigast ära ei läheks ja rattad vastu koopaid käima ei hakkaks? (Autoks on -91a. 325 sedaan, tavalise veermikuga, orig. 15´´ valuveljed.) 

Viimati muutis Kris325, 03.03.2007 11:13 01, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
kui flantsid vahele, siis adjöö laagrid. uuri parem www.hot.ee/spidomeeter seal lihtsalt ära seletatud
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
- J1anno
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 08.09.2006 11:40 56
- Peamine sõiduk: e61
- Telefon: 56203430
- Asukoht: Tartu
Re: K: E36 rööbe laiemaks...
võimalik ka 5 seeria veljed panna, mis toovad rattad väljapoole.
Kuid selliselt käitudes tuleb autole tiba ägedamad vedrud panema, sest muidu hakkab täisautoga koobast hõõruma august läbi sõites.
Üksi sõites ei ole probleem.
Endal ei ole veermikul mingit negatiivset mõju täheldanud.
Kuid selliselt käitudes tuleb autole tiba ägedamad vedrud panema, sest muidu hakkab täisautoga koobast hõõruma august läbi sõites.
Üksi sõites ei ole probleem.
Endal ei ole veermikul mingit negatiivset mõju täheldanud.
see ikka oleneb kui palju seda rööbet laiemaks ajada...hanzvonkazak kirjutas:kui flantsid vahele, siis adjöö laagrid. uuri parem www.hot.ee/spidomeeter seal lihtsalt ära seletatud
Mul olid E36 sedaanil E34 offsetiga veljed all. Kena nägi välja ja rattalaagreid ei söönud, üleloomulikku kiskumist ka ei esinenud.
Aga alguses käis rehv koopasse - tagumiste rattakoobaste ääred oli vaja valtsida, taha sai pandud jäigemad vedrud + koni reguleeritavad amordid. Siis sai olukorra enam-vähem korda.
Siin on näha ka mingeid pilte kuidas need veljed auto alla sobisid:



* kui keegi on huvitatud siis antud veljed koos väga heas korras 205/50R16 rehvidega on müügis - võib teha oma pakkumise.
Aga alguses käis rehv koopasse - tagumiste rattakoobaste ääred oli vaja valtsida, taha sai pandud jäigemad vedrud + koni reguleeritavad amordid. Siis sai olukorra enam-vähem korda.
Siin on näha ka mingeid pilte kuidas need veljed auto alla sobisid:



* kui keegi on huvitatud siis antud veljed koos väga heas korras 205/50R16 rehvidega on müügis - võib teha oma pakkumise.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Silwer... ei olnud reguleeritavad konid.... konid küll aga reguleerimisvõimalust mina ei leidnud
aga mingil hämaral põhjusel on need vedrud ja rehvid minu auto all ikka nii madalad nagu eelmised vedrud... aru ma ei saa ja ära ma ei mõista miks... sinu autol on ilusti tiiva äär yle rehvi ylemise serva... minul on rehvi serv tiiva ääretaga peidus. st. nendest piltidest vaadates jääb mulje, et umbes 3-5cm madalam on minu masin praegu
EDIT: silwer räägi velgede hinnast... ja kas on mingid rehvid ka peal? mis rehvid? mustrit?

EDIT: silwer räägi velgede hinnast... ja kas on mingid rehvid ka peal? mis rehvid? mustrit?
Adjustment Procedure 76, 80, 82, 86, 87, 88, 90, 8040, 8240 Serieshollow kirjutas:räägi lähemalt... pole ise kunagi varem koni amortidega kokkupuudet omanud
http://www.koni-na.com/adjustment.cfm
----------------------
Rattad: Veljed olid ostetud 6500 eegu eest, rehvid peal on Sava Intensa 205/50R16, ostetud 6128 eek, ehk siis kokku: 12628 eek.
Kuna velg ei ole enam päris uus ja rehv on ka sõitnud u. 5000km siis teeks komplekti hinnaks: 6000 eek.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
ok tänks... aga ikkagi... miks nad minu auto all nii madalad on??? teen kohe suitsupausi ajal pildi ka... need kes asjaga kursis pole, siis ärge öelge, et mul rohkem kulunud... minu auto all ongi need samad vedrud ja amordid mis olid ennem selle auto all mille pildid silwer üles pani... ise olen sõitnud nendega tiba yle 1000km'i nii et selle ajaga nad ka ära kuluda ei jõudnud
Ei oska kommenteerida. Samas need pildid on tehtud ka natuke kalde peal, ehk siis sealt võib ka mingi cm erinevust olla. Kas amordi ülemised padjad panid ka selle auto pealt?
Mis mõõdus rattad + rehvid sul all on? Kui on sellest mõõdust kõrgem siis võib ka jätta petliku mulje et auto on madalam kuna rehvi ja tiiva ülemise serva vahel on väiksem vahe.
Mis mõõdus rattad + rehvid sul all on? Kui on sellest mõõdust kõrgem siis võib ka jätta petliku mulje et auto on madalam kuna rehvi ja tiiva ülemise serva vahel on väiksem vahe.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
pildid siis praegusest seisust:
Esimene ots: standard vedru + standard amort

Tagumine ots vasak pool:


Tagumine ots parem pool:


rehvid on 195/65/R15
tagumised amordid sai jah koos patjadega vahetatud
ja vedrud samuti koos patjadega, sest minu omal need padjad mis vedrul yleval ja all on need olid 2mm paksused sul olid vähe paksemad
Üks faktor on veel see, et mul pagassis on supparikast+võim+gaasi baloon (pole jõudnud teda välja tõsta)+ autos kokku ~130kg pigimatti
aga ikkagi kuidagi liiga madal
Esimene ots: standard vedru + standard amort
Tagumine ots vasak pool:
Tagumine ots parem pool:
rehvid on 195/65/R15
tagumised amordid sai jah koos patjadega vahetatud
ja vedrud samuti koos patjadega, sest minu omal need padjad mis vedrul yleval ja all on need olid 2mm paksused sul olid vähe paksemad
Üks faktor on veel see, et mul pagassis on supparikast+võim+gaasi baloon (pole jõudnud teda välja tõsta)+ autos kokku ~130kg pigimatti
aga ikkagi kuidagi liiga madal
No aga mida sa siis imestad? Lisaks veel see et sinu rehv on 3,5 cm kõrgem kui 205/50R16 - see jätab ka tunde et ratta ja tiivaääre vahel ruumi ei ole.hollow kirjutas:Üks faktor on veel see, et mul pagassis on supparikast+võim+gaasi baloon (pole jõudnud teda välja tõsta)+ autos kokku ~130kg pigimatti
aga ikkagi kuidagi liiga madal
Ja ega ees ja taga ei peagi olema ratta ja tiiva ääre vahe sama - taga ju rattakoobas palju madalam.
Asja muudaks vast ilusamaks kui sa esimesed vedrud paneksid ka selle minu vana auto pealt - saaks esiosa ka tiba madalamaks ja auto näeks loomulikum välja.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
kus on mõni kalkulaator mis näitab ära rehvi diameetri ja/või ymbermõõdu... 195/65/R15 on siis tõesti nii palju suurem kui 205/50/R16 ???
Esivedrud läksid kahjuks koos terve esisillaga minema... sellel hetkel veel ei teadnud, et ta nii madalaks mul tagaosa jätab... peaks äkki lihtsalt yhe keeru maha lõikama nendelt esi vedrudelt??? jäigemaks küll ei taha autot teha. Mäletad sa öelda mis vedrud sul ees olid?
EDIT: kurask on jah need 15 papud suurema diameetriga
EDIT2: 225/55 rehviga peaks see natuke paranema aga mitte väga palju
Esivedrud läksid kahjuks koos terve esisillaga minema... sellel hetkel veel ei teadnud, et ta nii madalaks mul tagaosa jätab... peaks äkki lihtsalt yhe keeru maha lõikama nendelt esi vedrudelt??? jäigemaks küll ei taha autot teha. Mäletad sa öelda mis vedrud sul ees olid?
EDIT: kurask on jah need 15 papud suurema diameetriga

EDIT2: 225/55 rehviga peaks see natuke paranema aga mitte väga palju
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Mina rööpe laiendamiseks küll flantse ei kasutaks, neid võiks minu loogika järgi kasutada vaid ET parandamiseks- lihtsalt rööpe laiendamisel hakkavad need mõjuma nii puksidele kui ka rattalaagritele. Ise soovitaks hoopis rööpe laiendamiseks kasutada laiemaid velg koos laiemate rehvidega- ma ei kujuta hästi ette ka a la 15'' 195se laiusega ''püksirihmasid'', mis küljelt vaadates annavad isegi mingi efekti, aga tagant vaadates on nagu mingi vanker...
Kirjutasin sulle ju. Vahet pole kas rööbe on laiemaks tehtud flantsi või siis lihtsalt teise ET veljega.Kris325 kirjutas:Tuleks teema juurde tagasi, ootan veel erinevaid arvamusi inimestelt, kellel on kogemusi flanside kasutamisega.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence