uuemate BMW-de vastupidavusest
uuemate BMW-de vastupidavusest
see roolilati teema küll väga niru ikka....oleks mul x5 siis peaks aastas kolm korda latti vahetama ...huvitv kaua saksa teedel see latt vastu peaks....sada tuhat km saaks ikka sõidetud!?
EDIT: eelmise teema jätk on siin.
EDIT: eelmise teema jätk on siin.
Meie firma X5 käis kah alles UM-is. Arve oli üle 20 tuhande. Kusjuures peale armatuuri näidikuteploki (puuduvad pikslid - 8000eek) vahetamise midagi eriti suurt välja ei remonditudki. Aga eks X5 puhul kehtib ka see muude kasutatud luksautode kohta käiv - osta jaksavad paljud, kuid vääriliselt hooldada vaid vähesed...
(e30 on ikka jube odav pidada)
(e30 on ikka jube odav pidada)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Tunnen üldiselt kaasa. Sillakaladest saan veel aru, põhjus on suur vedrustamata mass (veljed+pidurid), mis meie aukudest koosnevatel teedel jõuliselt hakkavad silda lammutama, aga miks roolilatt otsad annab 16KKM-ga
Kas tehas roolilatile miskit upgrade ei paku? Odavam peaks olema ju 2x võimsam latt kokku keerata, kui 10-te tuhandete kaupa garantiikorras latte vahetada.
Kas tehas roolilatile miskit upgrade ei paku? Odavam peaks olema ju 2x võimsam latt kokku keerata, kui 10-te tuhandete kaupa garantiikorras latte vahetada.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
No see et roolilatt läheb 16Kkm (aastaga) läbi on hea. Kui ta peaks 2 aastat ja üks kuu vastu oleks oluliselt kehvem lugu. Nii seletas mulle seda kodanik UM'is olen temaga sinkohal täiesti nõus. Et X5 ülejäänud veermikuga aastas 15K neelab on täiesti normaalne vaadates auto hinda uuest peast.
Samas ei hoia UM garantii korras vahetamisele kuuluvate detailide arvelt kokku. Viimane garantii remont, mis minul X5 oli oleks läinud 80K kui poleks garantiid olnud.
Samas ei hoia UM garantii korras vahetamisele kuuluvate detailide arvelt kokku. Viimane garantii remont, mis minul X5 oli oleks läinud 80K kui poleks garantiid olnud.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Seep ei hoia mina ka tagasi ja kui on tarvis mingid krdi õõtsad vahetada siis loomulikul vahetan. On jah korraks valus, aga arvestades garantiid siis ilmselt enam kunagi seda tegema ei pea
Tähtis on pärast ainult ilusti regulaarselt hooluses käia et defektid kindlalt enne garantiiaja lõppu avastataks
Tähtis on pärast ainult ilusti regulaarselt hooluses käia et defektid kindlalt enne garantiiaja lõppu avastataks
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Just nii tulebki teha. Mul E39'l nüüd kõik garantii all ja jätab täiesti külmaks, mis tallinna tänavatel toimub. Kui aga osta veermiku detailid jumal teab kus ja veel jumal teab kus alla keerata siis polegi muud kui jäädagi neid sel viisil paigaldama.eero kirjutas:Seep ei hoia mina ka tagasi ja kui on tarvis mingid krdi õõtsad vahetada siis loomulikul vahetan. On jah korraks valus, aga arvestades garantiid siis ilmselt enam kunagi seda tegema ei pea
Tähtis on pärast ainult ilusti regulaarselt hooluses käia et defektid kindlalt enne garantiiaja lõppu avastataks
Sinu jaoks on roolilati mure igaveseks lahendatud.
Päris naljakas on lugeda milliseid summasid auto remondi alla maetakse selleks et iga päev punktist A punkti B liikuda, tõsi küll, kõvasti mugavamalt kui võibolla suvalise jaapanlasega aga siiski. Samas peavad insenerid baierimaal ikkagi olema millegagi pusse pannud, kui veermik nii jõuliselt kulub, teid võib süüdistada ju küll aga on marke mis nende teede peal ei vaja iga 20k tagant veermiku osade vahetust. Ma loodan et sõidumugavus suudab need remondiarved unustama panna.
Nomaeitea. Seda nüüd väga normaalseks ka pidada ei saa, et 2 a vana väikese läbisõiduga auto tahab 5K EURi eest järeleaitamistunde saada. Mida rohkem lugeda siinseid kogemusi ja ka piiritaguseid tundub, et X5 on vastupidavuselt lihtsalt s#¤% auto, mis lisaks kubiseb täiesti lubamatutest disainivigadest. See, et auto ostes maksab +1M EEK ei anna küll mingit rohelist tuld sellele, et iga 20KKM tagant peaks teda vähemalt 2-5% ulatuses algselt ostuhinnast poputama.Juss kirjutas:Samas ei hoia UM garantii korras vahetamisele kuuluvate detailide arvelt kokku. Viimane garantii remont, mis minul X5 oli oleks läinud 80K kui poleks garantiid olnud.
Vabandust mõõduka OT eest.
Ma saan X5-e mõnudest täiesti aru, aga mu käsi vist ei tõuseks kuidagi selliseid summasid eraldama liikumisvahendi ülalpidamiseks. Järelikult tuleb E46-ga edasi sõita või sissetulekuid suurendada...
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Asi kisub juba üldiseks mulaks, aga veermikul ja veermikul on vahe. Kui võrrelda kasvõi margisiseselt E30 ja X5 (või E39 või E38, mis on põhimõttelsielt samad) veermikke siis on need nagu öö ja päev. E30 veermikus pole vist kolmandikkugi detaile mis X5-l.
Ei anna võrrelda ka isegi odavama otsa bemmi sildu mõne rahvaauto omadega, kus on esisillas ainult kaks liigendit, ülejäänud puksid. Ja kus taga pole ühtegi liigendit.
Või vaadake näiteks mõne Grand Cherokee või mõne muu sellise alla. Nagu veoauto . Ja tänu sellele põrkab ka mättalt mättale nii et pane padi p..se alla. Samas kestab.
Et mugavus maksab.
Ei anna võrrelda ka isegi odavama otsa bemmi sildu mõne rahvaauto omadega, kus on esisillas ainult kaks liigendit, ülejäänud puksid. Ja kus taga pole ühtegi liigendit.
Või vaadake näiteks mõne Grand Cherokee või mõne muu sellise alla. Nagu veoauto . Ja tänu sellele põrkab ka mättalt mättale nii et pane padi p..se alla. Samas kestab.
Et mugavus maksab.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Sa pole vist garantiilise autoga viimases hoolduses käinud. See arve ongi suur ja peabki olema suur ja seda tavaliselt kliendile ei avaldata mis ja kui palju ja kuidas. Selle summa sees oli ka näiteks uus turbo, mis paneb juba asjad ise paika.Ilves kirjutas:Nomaeitea. Seda nüüd väga normaalseks ka pidada ei saa, et 2 a vana väikese läbisõiduga auto tahab 5K EURi eest järeleaitamistunde saada. Mida rohkem lugeda siinseid kogemusi ja ka piiritaguseid tundub, et X5 on vastupidavuselt lihtsalt s#¤% auto, mis lisaks kubiseb täiesti lubamatutest disainivigadest. See, et auto ostes maksab +1M EEK ei anna küll mingit rohelist tuld sellele, et iga 20KKM tagant peaks teda vähemalt 2-5% ulatuses algselt ostuhinnast poputama.Juss kirjutas:Samas ei hoia UM garantii korras vahetamisele kuuluvate detailide arvelt kokku. Viimane garantii remont, mis minul X5 oli oleks läinud 80K kui poleks garantiid olnud.
Vabandust mõõduka OT eest.
Ma saan X5-e mõnudest täiesti aru, aga mu käsi vist ei tõuseks kuidagi selliseid summasid eraldama liikumisvahendi ülalpidamiseks. Järelikult tuleb E46-ga edasi sõita või sissetulekuid suurendada...
BMW on luksusauto ja jääb seda ka 10 aastat hiljem. Ülalpidamine on ja jääb kalliks ja sellega peab arvestama, kuid see kõik kompenseeritakse muuga. BMW omanikud olid minu mäletamist mööda kõige margitruumad.
PS! Ära üldse hakka disainist rääkima
Pole jah, garantiikorras on mul sillajuppe vahetatud, aga see on ka kõik. Saan aru, et sul käidi nö "igaks juhuks" kogu masin üle, mis on igati tervitatav garantiipoliitika. Mulle käib rohkem ajudele see, et tavapäraste kulumaterjalide alla läheb vähemalt igal teisel õlivahetusel roolilatt ja tont teab mis vigureid veel. Selline asi sööb usaldust auto ja lõpuks ka margi enda vastu.Juss kirjutas:Sa pole vist garantiilise autoga viimases hoolduses käinud. See arve ongi suur ja peabki olema suur ja seda tavaliselt kliendile ei avaldata mis ja kui palju ja kuidas. Selle summa sees oli ka näiteks uus turbo, mis paneb juba asjad ise paika.
Loomulikult on X5-e sillad märksa keerukamad kui Henry Fordi algeliste sirgelduste alusel kokku pandud USA-kad, aga multi-link vedrustus pole tänaseks enam raketiteadus, mida ei saa vastupidavaks ehitada. Järjest enam tundub, et bmw insenerid on mersu juures koolitusel käinud, kuidas autodel kalleid juppe küljest ära kukutada
Kuidas sa saad väita et auto lagunemine garantii ajal on normaalne ja et arve peabki suur olema. Ma saan aru et tehas maksab ja kohapeal keevitatakse täie rauaga töö hind sinna otsa aga et selliseid summasid normaalseks peetakse on ebanormaalne. Ja loomulikult on ka ok, kui turbo paari aastaga otsas on. See et kallimal autol on jupid natuke kallimad on ok aga see et need jupid poole vähem kestavad kui mõnedel muudel markidel või mudelitel, ei ole ok. (BMW ei ole luksusauto, BMW teeb ka luksusautosid. ). Peaks vist korra ka BMW ostma, et aru saada, mis on selle margi puhul see, mis kompenseerib suured ülalpidamiskulud.Juss kirjutas:....Sa pole vist garantiilise autoga viimases hoolduses käinud. See arve ongi suur ja peabki olema suur ja seda tavaliselt kliendile ei avaldata mis ja kui palju ja kuidas. Selle summa sees oli ka näiteks uus turbo, mis paneb juba asjad ise paika.
BMW on luksusauto ja jääb seda ka 10 aastat hiljem. Ülalpidamine on ja jääb kalliks ja sellega peab arvestama, kuid see kõik kompenseeritakse muuga. BMW omanikud olid minu mäletamist mööda kõige margitruumad.
PS! Ära üldse hakka disainist rääkima
Auto lagunemine garantii ajal ja ka kogu auto eluea vältel on normaalne. See mis garantii korras vahetusse läheb on täiesti teema väline asi kuna ei puuduta tarbijat. Normaalsed kulud olid need, mis ka eero välija tõi ja need summad on minu arvates tõesti normaalsed (15-20k aastas ~1-1,4m auto puhul).
Kui luksusauto ülalpidamine käib üle jõu tuleb osta mainstream'i auto nagu näiteks honda ja ongi mure murtud
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... tingimused
Kui luksusauto ülalpidamine käib üle jõu tuleb osta mainstream'i auto nagu näiteks honda ja ongi mure murtud
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... tingimused
Keskmine jõukam Eesti inimene erinebki arenenud maailma jõukast inimesest selle poolest, et kui ta suudab omale midagi lubada, siis ta seda ka ilmtingimata teeb + free parking comes with the brand.Juss kirjutas:Auto lagunemine garantii ajal ja ka kogu auto eluea vältel on normaalne. See mis garantii korras vahetusse läheb on täiesti teema väline asi kuna ei puuduta tarbijat. Normaalsed kulud olid need, mis ka eero välija tõi ja need summad on minu arvates tõesti normaalsed (15-20k aastas ~1-1,4m auto puhul).
Kui luksusauto ülalpidamine käib üle jõu tuleb osta mainstream'i auto nagu näiteks honda ja ongi mure murtud
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... tingimused
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
Kas pole nii et iga tehniliselt muutunud mudel või lausa uus mudel nagu X5 sisaldab alati mingeid väga nõrku kohti.(paberil hästi töötav auto ei tee seda vb 5a pärast)
Kas E39 polnud ka nii et esimeste aastate(vb esimese 5) omadel olid nõrgad sillad edasi tulid juba täiesti korralikud, autotootja ka õpib.
Inimesed vist jagunevadki kaheks need kellele on auto tarbeese ja kellele midagi enamat. Autol peab olema "iseloomu" kui ei ole võin ka bussiga sõita(ok autoga saab ikka kiiremini).
Sõidurõõm maksab ka midagi, mingis väikses närakas mittemidagiütlevas karbis liikudes mõtled ainult millal kohale jõuad, mitte et läheks teeks paar ringi linnapeal niisama.
Kas E39 polnud ka nii et esimeste aastate(vb esimese 5) omadel olid nõrgad sillad edasi tulid juba täiesti korralikud, autotootja ka õpib.
Punktist A punkti B saab bussiga ka ja pole vaja kunagi remonti teha.Päris naljakas on lugeda milliseid summasid auto remondi alla maetakse selleks et iga päev punktist A punkti B liikuda, tõsi küll, kõvasti mugavamalt kui võibolla suvalise jaapanlasega aga siiski. Samas peavad insenerid baierimaal ikkagi olema millegagi pusse pannud, kui veermik nii jõuliselt kulub, teid võib süüdistada ju küll aga on marke mis nende teede peal ei vaja iga 20k tagant veermiku osade vahetust. Ma loodan et sõidumugavus suudab need remondiarved unustama panna.
Inimesed vist jagunevadki kaheks need kellele on auto tarbeese ja kellele midagi enamat. Autol peab olema "iseloomu" kui ei ole võin ka bussiga sõita(ok autoga saab ikka kiiremini).
Sõidurõõm maksab ka midagi, mingis väikses närakas mittemidagiütlevas karbis liikudes mõtled ainult millal kohale jõuad, mitte et läheks teeks paar ringi linnapeal niisama.
Olles paari aasta vältel omanud 2001.a. E39, pean tunnistama selle väite mitte tõele vastavaks. Samas ühinen kõigi eelpoolkõnelejatega sõidumõnu arvamuse osas.BigMoneyWaste kirjutas:
Kas E39 polnud ka nii et esimeste aastate(vb esimese 5) omadel olid nõrgad sillad edasi tulid juba täiesti korralikud, autotootja ka õpib.
Tegelikkuses muidugi on ka garantiitööd siiski teemasisene asi, kuna ebamugavust tekitab tarbijas iga teeninduses käimine, sõltumata makstava summa suurusest. Ikkagi tuleb leida selleks aega, kuldkliendi staatust omamata ka asendusauto jne. Lisaks veel frustratsioon, et "mis see krt nüüd koliseb - alles ju sai kõik korda" jne.
BMW on ilmselgelt oma juhile orienteeritud auto käitumisega MB-st üle, samas paneb mind mõtlema nimetatud automargi eesmärk jõuda lähiaastatel kvaliteedi osas Toyotale järele... Kas oleks keegi 15-20 aastat tagasi võinud ilma naermata sellise asja peale mõtelda? Ja karm konkurents puudutab ikka kõiki samas segmendis (eg. MB, BMW, Audi) olevaid tootjaid ning sunnib järjest kulusid kärpima ning uusi mudeleid kiiresti turule tooma.
E83 X3 2,0dA 2010.a.
minul käib auto (X5 või E39) ainult siis remondis kui on Inspectioni aeg. Just siis lasen ka kõik muu üle vaadata ja iga vähegi vahetust vaja mineva jupi ära vahetada. 4 aasta jooksul olen pidanud ühe korra inspectionite vahepeal remondis käima kui otsad andis nuka andur. Selle vahetusele kulus natuke üle tunni. Ei ütle et eriti ebamugav oleks.
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 27.10.2004 21:51 54
- Peamine sõiduk: MB W221 320CDI 2009a
- Telefon: 3725164888
- Asukoht: Tartu
Endal vahetati just ka roolilatt ära garantii korras ära ja praegu juba jälle mingi kolks esisillas.Um-is öeldi kui roolilatt vahetatud sai,et kõik muud puksid ja vidinad korras aga võta sa näpust jälle neid tüütama vaja minna vist oma probleemidega.Ahjaa mul ka olnd sama probleem parkimisanduritega neid juba mitu korda parandatud,lambist undas koguaeg,viimane kord öeldi,et teil numbrialused natukene valesti paigaldatud,kuigi ikka iniseb vahepeal isegi kui midagi ees pole
Bmw 525d 2005a 130 kw
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
ei vasta tõele antud masin mille roolilati käekäiku tean on eestist ostetud ja täpselt Raivo soovitatud seades!Raivo kirjutas:Ja ilmselt kui sõita 16" originaalveljega (ja paksu rehviga) ei tohiks see roolilati häda ka nii palju kummitada?mel1 kirjutas:rattaid tuleb balantseerida aeg-ajalt,siis arvatavasti püsib roolilatt
Ega tegelikult ei ole nendel uutel bemmidel nüüd nii midagi jubedalt viga- käesolevas teemas ei ole roolilatist suurt kaugemale jõutud (see ka üks ainumaid probleeme millest kuulnud olen) Kõik teised mured suht normaalsed. See, et uute autode varuosad maksavad $$$ ei ole kindlasti mitte ainult bemmi teema VW, Audi, Seat, Skoda jne on minuarust 10X hullemate hindadega- mersust rääkimata.
Mõtteavaldus lihtsalt selleks, et see nutt ja hala vähe positiivsem oleks
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Good for youJuss kirjutas:minul käib auto (X5 või E39) ainult siis remondis kui on Inspectioni aeg. Just siis lasen ka kõik muu üle vaadata ja iga vähegi vahetust vaja mineva jupi ära vahetada. 4 aasta jooksul olen pidanud ühe korra inspectionite vahepeal remondis käima kui otsad andis nuka andur. Selle vahetusele kulus natuke üle tunni. Ei ütle et eriti ebamugav oleks.
Minul õnnestus enda omaga teha 3 inspectionit ja vahepeal veel vast 4-5 korda muude asjade pärast käia (rattalaagrid, õõtsad, amordid, turbo...). Amorte vahetati muuseas 2 korda, teisel korral loomulikult juba garantiina. Ja masin oli uuena Eestist ostetud ning ainult UM-s ka enne mind käinud.
Ehk siis minu arvates ei saa teha ühe konkreetse juhtumi põhjal üldistusi ja niipalju kui ma foorumeid lugenud olen (ka Soome oma), siis pigem on E39 puhul küll tegemist üsna tiheda teeninduse külastajaga.
Samas ärge minust valesti aru saage - kui ma autoga rahul poleks olnud, poleks ma ka uut autot sama marki ostnud...
E83 X3 2,0dA 2010.a.