Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tervist! Sai siis soetatud omale E34 BMW 524 TDA 90a automaat kastiga. Täna siis ilmnesid esimesed vead peale pesu... kapott laiguliselt värvitud ja vigased keretööd tehtud arvatavasti vist müügiks. Seest muidu ilus ja korralik! Hea alarm peal ja mootor tundub ka heas seisus olevat ei suitse ega midagi. Täna käisin ÜV's testimas et vigu leida! Läbi siis esisilla tagumiste žarniiride suured puksid, taga silla prillid, tagasilla raami sisemised suured puksid ning tagasilla reduktor lekib. Ehk on keegi nii hea ja ütleb mulle nende pukside hinnad? ja kas keegi neid odavalt ka vahetada oskaks? ja üleüldiselt võiksite kirjutada selle automargi head ja vead Tänud
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
need tagasillapuksid maksid natuke alla 400 tk, pärnus sei oska kedagi soovitada, tartus tehtakse odavalt ja kiiresti muidu, seal Riia mäel enam vähem kiriku vastas teiselpool teed
zeron kirjutas:Äkki tead kedagi oskajat ja soodsat kes kiiresti ära teeb?
no mina lasin tallinnas ära teha.mul oli veel terve pinutäis pukse,mis vahetati.auto viisin kella 9'ks hoimmikul sinna ja õhtul 16 paiku sain kätte
vaevalt,et sa tallinna viitsid tuua,aga kui,siis Autopartner peterburi teel.
kontakt nr oli ka 6201166.uuri asja
või samas foorumis teevad viljar ja valdek ka vist selliseid töid või äkki eksin
Nonii öelge palun põhjus miks võis hakata järsku mootori õli välja nirisema? :S kuskile vastu nagu ei sõitnud et karteri põhja puruks oleks löönd milles viga võib olla? ma loodan et ainult polt lahti :S
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
õli tuleb siis mingist voolikust... kuna õli punakat tooni arvan et käigukasti õli... kas seal peab olema mingi spets voolik või võib sinna panna tavalise ka asemele? ja kust käigukasti õli juurde saab panna? ei tea ma veel sellist asja
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Neid suuri pukse võiks nimetada ematalapuksideks, siis ei tohiks küll keegi valet asja anda
Punast õli, võib ka roolivõimust tulla (suhteliselt tavaline viga) !
nonii esisilla puskid ja tagumised raami puksid vahetatud. Veel vaja siis vahetada tagumised prillid, vasakpoolne rattalaager ja peatada tagasilla reduktori õli leke :S keegi midagi selle tagasilla reduktori õhutusava kohta oskab öelda? et kus see paikneda võiks?
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Nonii, üks jama teise järel! Et nüüd hakkas siis kütus lekkima pumba juurest! Kas seal võib lihtsalt tihendi ära vahetada? Või on vaja midagi hullemat teha? Loodan et siiski piirdub aint tihendi vahetusega:)
Leke on siis kuskil seal kus kütusevoolik jookseb ja kuskilt sealt alt vist oli! Kas tihendit saab aint esindusest? Ja kas kellelgil veel sellist viga old? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
zeron kirjutas:
Leke on siis kuskil seal kus kütusevoolik jookseb ja kuskilt sealt alt vist oli!
Su näidatud joonisel umbes 10 kütusevoolikut, millise alt see jookseb? Äkki lihtsalt mõne vooliku ühendust vaja pingutada? Kui midagi juhtub, pane suits ette ja vaata mootorit pika pilguga ca 20 min,ta räägib sulle väga palju, ära mine kohe endast välja!