
Salongiõhufilter
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
sain siis niipalju targemaks et minu omal on ees 2 kandilist filtrit..kontrollitud oma silmaga ..tegelikult aga on sellele autole 3 varianti pakkuda.(UM andmetel).pidavat lihtsalt füüsiliselt lahti kakkuma ja vaatama..kuigi on kont sees, siis ka eilne lähivaatus oma ettevõtmisel mingit tulemust ei andnud..kunagi vent systeeme kontrollides, öeldi,et väljapuhutav õhuhulk on liiga väike..võtsin need 2 kapoti alt välja ja puhusin surveõhuga puhtaks..hiljem pole kontrollis käinud..aga õhus ripub küsimus..miks VIN kood ei anna ühest vastust
ega seal kapotiall neid näha ei olegi. mina võtsin kõrvalistuja kojamehe ära ja sealt alt selle katte. Siis veel ajust tuleva kaabli, mis jookseb kaitsmeplokki pidi eemale tirima ja lõpuks nn. tuleseina mootori tagant.e36_325i kirjutas:Tean milline see filter peab olema, aga kuhu ta täpsemalt asetub sellest ma küll aru ei saanud.![]()
Ei ole küll päris selle teema jutt aga ei viitsi uut ka tegema hakata.
Siin juttu e36 kahest võimalikust filtri asukohast, et kas kondiga või ilma aga kuidas on lood e34 puhul.
endal 92 a ilma kondita variant ja filter pidi väidetavalt asuma kindalaeka taga. Printisingi siis netist õpetuse välja ja lammutasin selle järgi laiali aga mida pole see on filter. Isegi sellist ruumi polnd seal taga kuhu see filter saaks ära mahtuda, et võiks arvata nagu oleks see vahelt välja võetud.
Küsimus siis, et kas võib samuti olla, et kapoti all on hoopis 2 koonust nagu e36-l? (proovisin ka kapoti alt ligi saada aga plastiku emaldamisest küll midagi kasu ei olnud. Tuli vastu kerega ühes tükis olev metallsõrastik ja rohkem nagu midagi eemaldada ei olnud. e34-l vist vähe teistsugune see kapotialune ka seal)
Või on veel mingeid kohti kust filtrit võiks otsida, sest ei tahaks eriti uskuda, et tehase poolt see ilma filtrita on tulnd...?
Siin juttu e36 kahest võimalikust filtri asukohast, et kas kondiga või ilma aga kuidas on lood e34 puhul.
endal 92 a ilma kondita variant ja filter pidi väidetavalt asuma kindalaeka taga. Printisingi siis netist õpetuse välja ja lammutasin selle järgi laiali aga mida pole see on filter. Isegi sellist ruumi polnd seal taga kuhu see filter saaks ära mahtuda, et võiks arvata nagu oleks see vahelt välja võetud.
Küsimus siis, et kas võib samuti olla, et kapoti all on hoopis 2 koonust nagu e36-l? (proovisin ka kapoti alt ligi saada aga plastiku emaldamisest küll midagi kasu ei olnud. Tuli vastu kerega ühes tükis olev metallsõrastik ja rohkem nagu midagi eemaldada ei olnud. e34-l vist vähe teistsugune see kapotialune ka seal)
Või on veel mingeid kohti kust filtrit võiks otsida, sest ei tahaks eriti uskuda, et tehase poolt see ilma filtrita on tulnd...?
google, anybody?
http://www.boschautoparts.com/NR/rdonly ... lation.pdf
http://www.boschautoparts.com/NR/rdonly ... lation.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Pole vist küll õige mees seda sulle ütlema, aga siin tuleb sul tõesti otsingus tuhlata. Ise mõni aeg tagasi otsisin ja ka leidsin kohe juhendi, kuidas ja mida ja mis järjekorras eemaldada, et temani jõuda, aga nagu öeldakse "pläät budu, ne naidu", s.t. ma oleks sulle selgeid vihjeid andnud- lihtsalt paber on >seal>väljas, külmas ja pimedas. Kui hommikuks pole lahendust saanud, eks näen, toon paberi tuppa ja üritan aidata! Good ööd!leho57 kirjutas:mul ka E34 95 aasta kondiga variant ja no kindalaeka küljest/seest küll mingit filtrit ei leia. kapoti all seda väidetavalt pole, ei märganud ka... samas kindalaeka tagant ka ei näinud. kas keegi asjamees oskab täpselt öelda kust otsida?

eino tee mis tahad, teist korda otsisin juba teravama pilguga tänu priitv8 joonistele, aga mida pole seda pole. kohtagi pole sellist. täiesti juhe. http://bmwfans.info lehelt leiab pilte küll kuid ega ma suur automees pole, õpin alles
microfilter on see mida ma vahetada püüan? siis need joonised näitavad, et on kojameeste all. kas asjale peab kuidagi altpoolt lähenema või saab ka ülevaltpoolt?
andestust mu idiootsust

andestust mu idiootsust

E34 525 tds - müüdud
E34-l kojameeste alt seda kindlasti ei leia. Ikka salongist tuleb otsida.
Ka kindalaekast ega selle tagant ei ole teda leida. Kindalaegas on küll vaja eemaldada, samuti kindalaeka plastlagi ja selle taga olev õhutoru.
Pead kõrvalistujapoolse polstrisiilu, mis on keskkonsooli taga ja kardaanitunneli vastas (1 poldiga kinni) maha võtma ja nägema kogu kliimaseadet oma alastuses. Alles siis peaks hakkama ka filtri kaas paistma.
Ka kindalaekast ega selle tagant ei ole teda leida. Kindalaegas on küll vaja eemaldada, samuti kindalaeka plastlagi ja selle taga olev õhutoru.
Pead kõrvalistujapoolse polstrisiilu, mis on keskkonsooli taga ja kardaanitunneli vastas (1 poldiga kinni) maha võtma ja nägema kogu kliimaseadet oma alastuses. Alles siis peaks hakkama ka filtri kaas paistma.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
nonii, enne seda rohelist katet saab tõmmata välja mingi pika mõõga, mis tõenäoliselt on miskine temperatuuriandur, see käib sealt rohelise katte juurest sisse. no ja kui selle eest ära võtan on seal suur tühi auk, sinna auku see mõõk käib eksole. kui see eest ära on, vuhiseb sealt ilge hooga õhku, kui selle ette panen, ei tule kusagilt. ainult õhkab. ja salongifitris enam asi olla ei saa kuna seda lihtsalt pole seal....
E34 525 tds - müüdud
nonii, selle mõõga tirin välja ja selle kõrval oleva mingise asjanduse veel, mille küljes ilge posu juhtmeid on? siis on seal taga, kuhu sisse too kiiruse regulaator käis, on mingine paagi moodi asjandus. sealt tuli siis seda tuult kui see regulaator eest ära oli. kusjuures jah, kui sellelt juhtme tagant võtsin siis näiteks õhupuhur tööle ei läinud. igatahes. ma pean päääris suure osa sellest keskkonsooli tagusest lahti kiskuma, et sellele filtrile ligi pääseda?
üks asi veel, mis mind huvitama hakkas. kui selle regulaatori äravõtmisel sellest august päris kõvasti tuult puhus, siis järelikult see iseenesest töötab. ja klapid ka töötavad kõik ilusti, vaatasin ja uurisin, mootorikesed liigutavad neid seal korralikult. järeldu - asi on ikkagi filtris? või on hoopis kusagil mujal ühukanalites mingi piix ees? sest ma lasin surveõhuga ka iseenesest seal igale poole aga ega suurt midagi ei muutunud... imevähe hakkas rohkem õhku tulema.
üks asi veel, mis mind huvitama hakkas. kui selle regulaatori äravõtmisel sellest august päris kõvasti tuult puhus, siis järelikult see iseenesest töötab. ja klapid ka töötavad kõik ilusti, vaatasin ja uurisin, mootorikesed liigutavad neid seal korralikult. järeldu - asi on ikkagi filtris? või on hoopis kusagil mujal ühukanalites mingi piix ees? sest ma lasin surveõhuga ka iseenesest seal igale poole aga ega suurt midagi ei muutunud... imevähe hakkas rohkem õhku tulema.
E34 525 tds - müüdud
See kaas peaks üsna sarnane sellele olema, mis eespool pildil näha. Lihtsalt mõõga auk on ka sees. Kaas tuleb maha võtta ja samamoodi, nagu ülemisel pildil, on ka filter seal sees.
Must karp paljude juhtmetega ahju esiseina küljes ongi kliima juhtarvuti.
Must karp paljude juhtmetega ahju esiseina küljes ongi kliima juhtarvuti.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Hakkasin ka oma autot lammutama, aga ei saa kuidagi seda vaheseina eest. Seal vaheseinal mingid nr 8 poldid 4tk, aga neil osaliselt ees miskine kummitoru, mille keskel pikem plastmass karbike,karbike kinnitus vent resti alla kahe kruviga, karbikese otstest jooksevad kummitorud,vasakpoolsest kummitorust edasi juhtmekimbud jagajasse, aku taha miskisse nurka jne. Vasakpoolne kummitoru jookseb aku taha mingi kummilabiviiguga metalliga kaetud nurka. Oskab keegi juhendada, et kui lasen selle kummilabiviigu nurgast lahti kas siis saab selle toru otsa taiesti lahti voi on seal miskised juhtmed sees ja sellest tolku pole. Ei julge seda torukest vaga painutada ka kuna tundub et osaliselt seal miskid andurid voi juhtmed jooksevad sees.elkur90 kirjutas:piisab kui teed nii: plastikkate ära, järgmisena mootori tagant vahesein maha ja ongi lligipääs olemas...kojameestel pole selle toiminguga midagi pistmist(ärge ajage asja nii keeruliseks)
Vabandan, kirjavead windowsi lolliks minekust tulenevad.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)