E30 Touring E46 esiotsaga
E30 Touring E46 esiotsaga
Dziises, üleeile õhtul tuli kesklinnas mulle vastu punane E30 touring, millele oli külge aretatud E46 esiots. Asi oli reaalis ikka tõsiselt rõve, niiet vasakpöördel oleks peaaegu rooli käest lasknud
Aga natuke aega tagasi nägin sellist pornot:
Vaatasin marki esialgu, et mida---E46 ja iS Siis jagasin alles laksu lahti, kui teisi pilte nägin. Asi oleks oluliselt coolim kui sinna külge saaks aretada selle Impreza-look tagatiiva ning Zaz-968 tagatuled.
Miks siin küll oksendavat emotikoni pole.....
Ok, saan aru, et ma ei saa enam nt vanuse tõttu aru 18-aastaste automaitsest, aga kusagil maal algab ikkagi maitsetus. Need kapotti aretatud "tuuningvõrgud" on veel kuidagi arusaadavad......et nagu
aga milleks ehitada E36 külge E46 nina. Või veel hullem -teha seda E30-le
Tegelt - ma hakkan enda E28-le ka külge aretama E39 esiotsa ja M5 esitanget. Siis olen ka "sittaks tegija" auto omanik
Lähen võtan suhkruvett selle peale...
Aga natuke aega tagasi nägin sellist pornot:
Vaatasin marki esialgu, et mida---E46 ja iS Siis jagasin alles laksu lahti, kui teisi pilte nägin. Asi oleks oluliselt coolim kui sinna külge saaks aretada selle Impreza-look tagatiiva ning Zaz-968 tagatuled.
Miks siin küll oksendavat emotikoni pole.....
Ok, saan aru, et ma ei saa enam nt vanuse tõttu aru 18-aastaste automaitsest, aga kusagil maal algab ikkagi maitsetus. Need kapotti aretatud "tuuningvõrgud" on veel kuidagi arusaadavad......et nagu
aga milleks ehitada E36 külge E46 nina. Või veel hullem -teha seda E30-le
Tegelt - ma hakkan enda E28-le ka külge aretama E39 esiotsa ja M5 esitanget. Siis olen ka "sittaks tegija" auto omanik
Lähen võtan suhkruvett selle peale...
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Säästa suhkruvett mullegi.
Muideks ... ma nagu seitsmeste peal ju rohkem ... Viimsi kandis olen korduvalt näinud tumepnast E32 kerega seitsmest, millele on ette pandud E38 nina. Kah ilge peletis.
Ja Tartus sõitis Mercedes S-klass (see vana ja suur 140 kere), millel oli täis laks uue S-i nina ees.
Nördisin ära, et ka luksusautosid nii ilgelt tuunitakse.
Muideks ... ma nagu seitsmeste peal ju rohkem ... Viimsi kandis olen korduvalt näinud tumepnast E32 kerega seitsmest, millele on ette pandud E38 nina. Kah ilge peletis.
Ja Tartus sõitis Mercedes S-klass (see vana ja suur 140 kere), millel oli täis laks uue S-i nina ees.
Nördisin ära, et ka luksusautosid nii ilgelt tuunitakse.
E32 750i (1994)
Mulle jääb majanduslikus mõttes pisut arusaamatuks, miks on E36-st E46 tegemine kasulik Vähe usutav, et seal erilist kokkuhoidu saadakse. Need keretükid, tegemine, värvimine jne maksab ka ikka ja mitte vähe.
Kui on mingine vähegi silmapaistev auto, siis peaks asja ajama sedapidi, et ostma endale saksast nt avariilise-kohviks sõidetud motoga E46 ning kui garaazis vedeleb üks ülearune M3 moto, siis tõsta see sinna peale. Aga mitte osta M3 ja aretada sinna E46 disain külge....ei noh, respect, ilusti on tehtud, mitte nagu linnas mõni sõidab---aga kas see aur ja raha natuke valesse kohta ei lähe.
Täna tööle sõites nägin ka mingit jubedust. Sedaan E36, millele olid külge aretatud mingi isetehtud klaasplastist ja tjuuningvõrkudega "täislaks" spolaring. 15 tolliste 195 kummidega valudega olid pandud vähemalt 40 mm paksused vahetükid. Et rattad koopasse ei hakkaks, oli tagaots üks 5 cm üles tõstetud Kui asi siis vasakpöördel kõrvalrajas "sittaks lajatas" siis tekkis mul hirm, kuna väsinud amortidel oli ilmseid probleeme suunakindluse hoidmisega - järsku vajub veel vastu külge. Kurb, et paljud bmw-d on ropult ära riisistatud ning roolis istuvate tattide sõidumaneer tekitab ausalt piinlikust...
Kui on mingine vähegi silmapaistev auto, siis peaks asja ajama sedapidi, et ostma endale saksast nt avariilise-kohviks sõidetud motoga E46 ning kui garaazis vedeleb üks ülearune M3 moto, siis tõsta see sinna peale. Aga mitte osta M3 ja aretada sinna E46 disain külge....ei noh, respect, ilusti on tehtud, mitte nagu linnas mõni sõidab---aga kas see aur ja raha natuke valesse kohta ei lähe.
Täna tööle sõites nägin ka mingit jubedust. Sedaan E36, millele olid külge aretatud mingi isetehtud klaasplastist ja tjuuningvõrkudega "täislaks" spolaring. 15 tolliste 195 kummidega valudega olid pandud vähemalt 40 mm paksused vahetükid. Et rattad koopasse ei hakkaks, oli tagaots üks 5 cm üles tõstetud Kui asi siis vasakpöördel kõrvalrajas "sittaks lajatas" siis tekkis mul hirm, kuna väsinud amortidel oli ilmseid probleeme suunakindluse hoidmisega - järsku vajub veel vastu külge. Kurb, et paljud bmw-d on ropult ära riisistatud ning roolis istuvate tattide sõidumaneer tekitab ausalt piinlikust...
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
sõbrad, meil selline teema ju korra juba olnud. Jääb selline mulje, et inimesed siin äärmiselt konservatiivsed, ning iga uuemat sorti tuuningu lahendus saab ainult negatiivse vastukaja osaliseks:( Tundub, et siin on aktsepteeritavad ainult sellised "tuuningud" mida terve linn täis on. Tore, kui BMW-de valik kah veidi kirjum on. Ja nagu ma korra juba ölnud olen, siis maitse üle ei vaielda vaid kakeldaks.
mart@hindab originaalsust (loe kuidas tahad)
mart@hindab originaalsust (loe kuidas tahad)
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2998
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Jälle need eelarvamused... vaatasid sa iS klapikambrikaane alla? Ära palun lahmi.Aare kirjutas:Ja väiksed tundemärgid räägivad ka, mis loom aiste vahel on. Mitte pole 100 kilo klaasplasti väsinud nukaga 1.8 ridapaugutajat vaevamas
Kaua võib vaielda maitsekuse ja maitsetuse üle? Lõpetaks sellised teemad praegu ja tulevikus. Neid on olnud piisavalt.
Ei ei, ma ei pidanud silmas seda iS mootorit, vaid sellist klaasplastituunijate keskmist. Mul üks esivanem ülevaatustega kokku puutub - kommentaar, et sellised käepäraste (Primera) stangedega "sittaks tjuunitud" bmw-rääbakad on ülevaatustel reeglina nii kehvas korras, et vähemalt viie punkti osas tuleb tagasi tulla. Ja enamikus on plastitjuuninguga autodel peal mingine totaalselt käsn või muidu alamõõduline mootor, mida siis üritatakse korvada "tegijate" spoiladega või vingete sõidumaneeridega. Mõne foori taga higiste peopesadega juhiga rohelist ootava EXX mootor teeb nii roppu häält, et isegi minu autu mürinast on kuulda Mõne sellise pärast on nii häbi, et ajuti tekib mõte, et kui nüüd võlur oleks, siis muutuks parem nähtamatuks.
Et kõige suurem austus bmw vastu on ikkagi korras tehnikaosa ning diskreetsed välisilme muudatused. Reostamiseks toodetakse igasugu muid häuid autosid nagu Honda, Mazda 6 vms, millele sobivad tjuunitud stanged ja sinised tulukesed nagu maasikas karup****se.
Et siis sõnum oleks - piiratud raha korral tuleb see suunata olulistesse sõitu tagavatesse valdkondadesse nagu veermik, rehvid, mootor. Muu on optional.
Aamen.
Et kõige suurem austus bmw vastu on ikkagi korras tehnikaosa ning diskreetsed välisilme muudatused. Reostamiseks toodetakse igasugu muid häuid autosid nagu Honda, Mazda 6 vms, millele sobivad tjuunitud stanged ja sinised tulukesed nagu maasikas karup****se.
Et siis sõnum oleks - piiratud raha korral tuleb see suunata olulistesse sõitu tagavatesse valdkondadesse nagu veermik, rehvid, mootor. Muu on optional.
Aamen.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Koduvalt seda isendit näinud ja midagi halba küll öelda ei ole - väga korralikult tehtud. Tore ,et keegi liigub teises suunas ja ei ütleks ,et see rõve oleks.. neid leedu spoileritga kotlete on terve linn täis! ja miks peab alati mootor teab mis võimas olema? Igaüks investeerib raha täpselt sinna kuhu ta otsarbekamaks peab - eriti kui veel igapäeva sõiduvahend on siis ei näe üüratul superhüper tuunitud mootoril küll mõtet!
Lancer EVOLUTION 9
muidugi tilgub süda verd, kui näed oma lemmikmargist tehtud nilbust ringi liikumas, aga samas lohutan ennast mõttega, et see ju mitmekordselt kasulik:
1. parem las noored tegelevad millegi asjalikuga(isegi nende õudukate ehitusega) kui tõmbavad kuskil ennast pilve ja lähevad stock bemmiga kruisama
2. õpivad ära rauatöö(või misiganes töö), mis tundub, pole enam üldse in
3.õpivad autot kui sõpra austama ja armastama, mitte ainult ei kasuta papsi ostetud sõiduriista plikade ees eputamiseks
1. parem las noored tegelevad millegi asjalikuga(isegi nende õudukate ehitusega) kui tõmbavad kuskil ennast pilve ja lähevad stock bemmiga kruisama
2. õpivad ära rauatöö(või misiganes töö), mis tundub, pole enam üldse in
3.õpivad autot kui sõpra austama ja armastama, mitte ainult ei kasuta papsi ostetud sõiduriista plikade ees eputamiseks
Auto nagu auto ikka. Silma ei riiva. Suure rahaga on vist võimatu ikka päris p... 'ka teha. Jääb järele vaid erinev arusaam ilust, esteetikast ja kommetest. Ise ei hooli väljanägemisest üldse, peaasi, et on puhas ja ei roosteta, aga mootor, ülekanne ja amordid peavad korras olema.
-- Vana Risu 325i --
IRW, nägin ükspäev Sakus E32-te millel oli räige esispola tehtud....MAKROFLEXIST
Vennal pidada olema probleem-linnud nokivad stanget -nimelt pesitsusajal kasutavad linnalinnud ala varblased seda pesa ehitamiseks üsna meelsasti ning hommikuks on linnud stange ära nokkinud
Vennal pidada olema probleem-linnud nokivad stanget -nimelt pesitsusajal kasutavad linnalinnud ala varblased seda pesa ehitamiseks üsna meelsasti ning hommikuks on linnud stange ära nokkinud
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
sakus? ota mis värvi? hmm tahaks kah näha seda imelooma. ise pean jälkuseks igasugu pornot et umbes paneme e30 z3 esiosa ja plaplapla see on ju nõme. või siis noh see mis ajab mul sydame tõesti pahaks toob pisara silma ja paneb näost siniseks vihastama http://www.firstfives.org/photos/Travis ... 30i_02.jpg pahapahapaha, aga jah maitse yle ei vaielda, mina mingit rullika riisi tuuningut tegema ei hakka, otsin natukene m5 spoilerit ja laiendeid ja kui ei leia siis lasen teha sellised.
Ja Pärnus ka üks mees oma e30 teinuduue viiese nina ja taga osa kapitaalselt ümber ehitand plus viiese sillad ja kaks reas kuuest tahab ka peale panna. täitsa jobu ju pand parem selle raha eest uued amordid ja puksid ülejaand rahaga ja ajaga oleks saand veel 5 e30 korda teha.Minu arust tuleks Sihukesed ise ehitajadest jobud linnas kinn püüda ja peksa anda ja teistele irmuks üles riputada auto ka veel maha põletada.Mida t**a on se sinu asi mida keegi oma autoga teeb kui ei meeldi ära vaata või mine astu juurdeja ütle talle et tropp on ja ärgu töllerdagu enam oma autoga linna vahel.
2xAudi Quattro BMW530I
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
mina topppisin need skorpa stanged võimisiganes sinna kylge? krt need olid sela kyljes ja lendasid kohe minema, jah benapumpo ei paista välja, mingi probleem sellega? tahan ja panengi äkki sappari pumba, ja mis siis, porno ta vähemalt ei ole ja kui ta töötab siis miks mitte?, enam poel vaja seda sappari pumpa sest mootor uuem vahel ja norm pump, masin ehituses niikuinii hetkel.