Mulle jääb majanduslikus mõttes pisut arusaamatuks, miks on E36-st E46 tegemine kasulik

Vähe usutav, et seal erilist kokkuhoidu saadakse. Need keretükid, tegemine, värvimine jne maksab ka ikka ja mitte vähe.
Kui on mingine vähegi silmapaistev auto, siis peaks asja ajama sedapidi, et ostma endale saksast nt avariilise-kohviks sõidetud motoga E46 ning kui garaazis vedeleb üks ülearune M3 moto, siis tõsta see sinna peale. Aga mitte osta M3 ja aretada sinna E46 disain külge....ei noh, respect, ilusti on tehtud, mitte nagu linnas mõni sõidab---aga kas see aur ja raha natuke valesse kohta ei lähe.
Täna tööle sõites nägin ka mingit jubedust. Sedaan E36, millele olid külge aretatud mingi isetehtud klaasplastist ja tjuuningvõrkudega "täislaks" spolaring. 15 tolliste 195 kummidega valudega olid pandud vähemalt 40 mm paksused vahetükid. Et rattad koopasse ei hakkaks, oli tagaots üks 5 cm üles tõstetud

Kui asi siis vasakpöördel kõrvalrajas "sittaks lajatas"

siis tekkis mul hirm, kuna väsinud amortidel oli ilmseid probleeme suunakindluse hoidmisega - järsku vajub veel vastu külge. Kurb, et paljud bmw-d on ropult ära riisistatud ning roolis istuvate tattide sõidumaneer tekitab ausalt piinlikust...