jama siis selles, sõtes kadus just nagu jõud autol ära ,naca hiljem hakkas to tuluke põlema millel pihusti pilt peal ja välja ta surigi ( just nagu oleks küte otsa saanud). tükk aega ketrasin starteriga enne kui käima läks ja sõitis jälle nagu peab. kodus proovisin uuesti käivitada ja jälle oma 7-8 sek enne kui eluvaimu sisse võtis.
mida to tuluke üldse tähendab?
e34 525 tds 94 a
K:e 34 525 tds pihustiga tuluke?
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: K:e 34 525 tds pihustiga tuluke?
Kuskilt oleks nagu kõrva jäänud, et selle tule süttimisel annab veaks elektrooniline pihusti, kuid äkki mäletan ka valesti.endel kirjutas:jama siis selles, sõtes kadus just nagu jõud autol ära ,naca hiljem hakkas to tuluke põlema millel pihusti pilt peal ja välja ta surigi ( just nagu oleks küte otsa saanud). tükk aega ketrasin starteriga enne kui käima läks ja sõitis jälle nagu peab. kodus proovisin uuesti käivitada ja jälle oma 7-8 sek enne kui eluvaimu sisse võtis.
mida to tuluke üldse tähendab?
e34 525 tds 94 a
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Audil (TDI) oli küll seos selline, et kui küttefiltri oli vett vms. jama lõi mootoritähise tulukese põlema.endel kirjutas:ei tea,vahetasin kütusefiltri ära ja tundub ,et asi töötab jälle( kauax ei tea)
käivitub jälle hästi ja puha .... kas saab olla mingit seost tolle tulukese ja filtri vahel ?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 16.06.2006 14:47 47
- Peamine sõiduk: Volvo FH12/ODIN
- Asukoht: Harjumaa
mul ennem oli asi korras, st tuli ei põlenud
aga käivitamisega oli raskusi( küte vajus alla pika seismise tagajärjel)
panin ühe tagasivooluklapi vahele peale filtrit, käivitamine korras, aga nüüd hakkas tuluke põlema, et jah, niipalju kui mina aru saan, siis see klapp piirab nati kütuse pealevoolu ja survet.
aga ma ei hakka seda vahelt välja ka võtma, sest muidu ei pea aku kaua vastu, praeguses olukorras läheb poolest pöördest käima.
aga käivitamisega oli raskusi( küte vajus alla pika seismise tagajärjel)
panin ühe tagasivooluklapi vahele peale filtrit, käivitamine korras, aga nüüd hakkas tuluke põlema, et jah, niipalju kui mina aru saan, siis see klapp piirab nati kütuse pealevoolu ja survet.
aga ma ei hakka seda vahelt välja ka võtma, sest muidu ei pea aku kaua vastu, praeguses olukorras läheb poolest pöördest käima.
mul sama jama selle tulukesega aga et käivtamisel mingit jama pole! Käima läheb ilusti aint külma mootoriga nagu imelik tiba. Korraks mootor nagu hyppab vms iga nati ajatagant aga kui soe siis pole midagi tiksub ilusti! Kas võib pihusti läbi olla? Või on lihtsalt mingi muu jama? Diagnostis äkki oskavad öelda? Tehkse üldse nii vanadele autodele diagnosti?
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a