Indrek_M kirjutas:pang kirjutas:kindlasti hea kvaliteetne õli on sobiv panna aga ka parimale 8lile ei tee paha ka lisandid
Head ka mitte.
Õli määrib kõige paremini just sellisena nagu ta on. Ise õli koostist muutma hakata lisanditega on ... noh eriti kehva õli kasutades võibolla isegi annab mingi parema tulemuse.
osaliselt on sul Indrek õigus!
õigus ei ole sul selles osas, et sünteetiline õli juba sisaldab tervet hulka lisandeid. Hästi banaalselt lähenedes saab sünteetilise õli nii, et võetakse mineraalõli ja siis kallatakse sinna see xado (tegelikult oma labori) sünteetiline mass sisse. Tehnoloogiliselt kõrgekvaliteediga sünteetiline õli valmib muidugi vähe peenemal.
Küsimus on tegelikult, et milline õli on siis juba nö väga hea ja millele tuleks lisandeid panna. Teine spekter on veel, et kelle poolt on toodetud masin, kell veo ja jõuallikad katsejänesteks võetakse. Kindlasti ei ole võimalik 1:1 teha järeldusi ka kahe erineva põlvkonna BMW-de suhtes. Liiatigi kui neid on veel remonditud (vahetatud osad kulunud detailid välja jne)
Olen ka varasemates õli teemades maininud, et tuntud tootjate lisandid ei ole kindlasti halvad ja omas olukorras nad täiesti toimivad

- kindlasti ei ole selleks olukorraks uus BMW -mootori ls kuni 100000 km (töötanud normaal tingimustes) ja kindlasti ei ole selleks olukorraks situatsioon kus sa kuuled juba mingit mehaanilist ebameeldivat heli!
uude zigulli ja mossesse julgeks ma küll soovitada!
Kasutada võiks neid ennetavalt- kui oled teinud nö. osalist remonti vms. Samas nagu vanasõna ütleb- kõik mis liigub see kulub- seega kui sa kasutad head autot koos kõige heaga mis sinna sisse tehas on soovitanud siis eraldi lisandite vajadust sul ei ole. Kui sa ei tea kuidas on sinu autot varasemalt koheldud ja su auto ei vasta eelnevalt toodud kahele tingimusele siis ei ole midagi taunimisväärset antud keemia kasutamisel.
ära unusta, et nii õiget õli kasutades kui ka lisandeid kasutades tuleb ükskord ikka see aeg kui.... midagi teeb koll koll koll
