
K: e34 visco sidur TEEMA LUKKU
K: e34 visco sidur TEEMA LUKKU
tere küsimus siis selline et sai ostetud uus jahutustiiviku visco sidur FEBI kood oli vist 18681 kolme poldi kinnitusega kruvisin siis selle uue siduri külge kuid see uus sidur on kuidagi liiga jäigalt järgi ja teeb tuuleveski häält külma mootoriga kui temp läheb üle sinise piiri siis kaob tasapisi see tuuleveski hääl ära ja tiivik käib veits vaiksemalt ringi kas on kellelgil olnud samad kokku puuted või probleemid uue visco siduriga??? tegelikult peaks tiivik jäigemini järgi minema siis kui mootor läheb päris kuumaks ja sel momendil tekib see tuuleveski hääl. (tegemist on M30 motoga) tuttav oma autol vahetas ka hiljuti visco siduri välja uue vastu ja temal asi funkab nii nagu peab ja käivitades külma mootoriga ei tee tuuleveski häält tal on nelja poldi kinnitusega see visco sidur ja mootoriks tal M50 asjalikud vastused tere tulnud 

Viimati muutis BMW POWER, 27.03.2007 00:10 42, muudetud 1 kord kokku.
Bmw sõidurõõm
Niipalju kui olen neid sidureid näinud, niipalju need teevad külma mootoriga häält pärast käivad vabalt ringi, minuarust on see üldse peaaegu detail, kuid kuna peab seal olema siis las ta keerleb vaikselt... Minuarust on sul korralik sidur
,
Aga muidu kas vana tiivik on alles( mul huvi kuna ühel minu autost on laba murdunud veits)

Aga muidu kas vana tiivik on alles( mul huvi kuna ühel minu autost on laba murdunud veits)
kus ta siis detail on kui seda pole läheb mootor keema ja tiiviku kohta nii palju et see jäi vana vahetasin ära ainult tiiviku visco siduriDanil523 kirjutas:Niipalju kui olen neid sidureid näinud, niipalju need teevad külma mootoriga häält pärast käivad vabalt ringi, minuarust on see üldse peaaegu detail, kuid kuna peab seal olema siis las ta keerleb vaikselt... Minuarust on sul korralik sidur,
Aga muidu kas vana tiivik on alles( mul huvi kuna ühel minu autost on laba murdunud veits)
Bmw sõidurõõm
Väike offtopic aga kuidas aru saada visco seisukorrast? Soe aeg on tulemas ja kuna auto on talvel ostetud siis olen veidi mures. Olen kuulnud soovitusi, et kui risti lõtku pole siis peaks ok olema (lõtku pole) aga kas on veel võimalusi selle värgi kontrollimiseks? kannutäis keevat vett peale visata?
miks sa talle veel vett peale viskad ?Andrez kirjutas:Väike offtopic aga kuidas aru saada visco seisukorrast? Soe aeg on tulemas ja kuna auto on talvel ostetud siis olen veidi mures. Olen kuulnud soovitusi, et kui risti lõtku pole siis peaks ok olema (lõtku pole) aga kas on veel võimalusi selle värgi kontrollimiseks? kannutäis keevat vett peale visata?

see vee viskamise jutt on jura keera soenduse nuppud külma peale ja lase autol kohapeal käia ja jälgi tempi andurit siis kui üle keskmise kipub minema siis järelikult on visco sidur väsinud kasutatud ei soovita osta eduAndrez kirjutas:Väike offtopic aga kuidas aru saada visco seisukorrast? Soe aeg on tulemas ja kuna auto on talvel ostetud siis olen veidi mures. Olen kuulnud soovitusi, et kui risti lõtku pole siis peaks ok olema (lõtku pole) aga kas on veel võimalusi selle värgi kontrollimiseks? kannutäis keevat vett peale visata?

Bmw sõidurõõm
Selleks, et visco korpus korra tuliseks saada. Siis peaks ta ju järele kargama. Tuhnisin foorumis ja leidsin veel sellise teooria, et kui töötava mootoriga on võimalik ventikat peatada siis on sidur hukasMuiduMees kirjutas:miks sa talle veel vett peale viskad ?Andrez kirjutas:Väike offtopic aga kuidas aru saada visco seisukorrast? Soe aeg on tulemas ja kuna auto on talvel ostetud siis olen veidi mures. Olen kuulnud soovitusi, et kui risti lõtku pole siis peaks ok olema (lõtku pole) aga kas on veel võimalusi selle värgi kontrollimiseks? kannutäis keevat vett peale visata?

See teooria ei vasta absoluutselt tõele.Andrez kirjutas:Selleks, et visco korpus korra tuliseks saada. Siis peaks ta ju järele kargama. Tuhnisin foorumis ja leidsin veel sellise teooria, et kui töötava mootoriga on võimalik ventikat peatada siis on sidur hukasMuiduMees kirjutas:miks sa talle veel vett peale viskad ?Andrez kirjutas:Väike offtopic aga kuidas aru saada visco seisukorrast? Soe aeg on tulemas ja kuna auto on talvel ostetud siis olen veidi mures. Olen kuulnud soovitusi, et kui risti lõtku pole siis peaks ok olema (lõtku pole) aga kas on veel võimalusi selle värgi kontrollimiseks? kannutäis keevat vett peale visata?
Kui nii siis järelikult ei ole ma kunagi uut korras sidurit ostnud.
Mercedes EQS 450+ 2022
See teooria ei vasta absoluutselt tõele.
Kui nii siis järelikult ei ole ma kunagi uut korras sidurit ostnud.[/quote] räägi sellist asja et mis firma visco sidureid oled sina ostnud või paigaldanud??? (üks asi veel et westland autos varuosa mees rääkis mulle sellist asja et kui viscol kinnitused ja muud asjad sobivad siis ei pruugi see ikka õige olla ta mainis et mingi temperatuuride vahe pidi olema bemari viscodel ise seda ei tahaks uskuda kas on see jutt vettpidav???
Kui nii siis järelikult ei ole ma kunagi uut korras sidurit ostnud.[/quote] räägi sellist asja et mis firma visco sidureid oled sina ostnud või paigaldanud??? (üks asi veel et westland autos varuosa mees rääkis mulle sellist asja et kui viscol kinnitused ja muud asjad sobivad siis ei pruugi see ikka õige olla ta mainis et mingi temperatuuride vahe pidi olema bemari viscodel ise seda ei tahaks uskuda kas on see jutt vettpidav???
Bmw sõidurõõm
See näitab sama koodiga varuosa nendel autodel :
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
11521723918 , VENTILAATORI SIDUR , 2387.97 kr umbes
ise otsisin oma 520 jaoks
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
11521723918 , VENTILAATORI SIDUR , 2387.97 kr umbes
ise otsisin oma 520 jaoks
räägi sellist asja et mis firma visco sidureid oled sina ostnud või paigaldanud??? (üks asi veel et westland autos varuosa mees rääkis mulle sellist asja et kui viscol kinnitused ja muud asjad sobivad siis ei pruugi see ikka õige olla ta mainis et mingi temperatuuride vahe pidi olema bemari viscodel ise seda ei tahaks uskuda kas on see jutt vettpidav???[/quote]BMW POWER kirjutas:See teooria ei vasta absoluutselt tõele.
Kui nii siis järelikult ei ole ma kunagi uut korras sidurit ostnud.
vastab küll, e28-l ja e34-l kindlasti erinev
mul on sama teema mis sulgi arvasin juba et praak äkki helistasin sinna kust ostsin tuttava kääst tema ütles et siiani pole nende febi viscodega probleeme olnud ja tagasi toodud võta nüüd näppust kas on ikka praak või mis iganesaise kirjutas:mul ka sai see Febi vist pandud, tutikas, külmalt undab ja kui soojalt seisab ~10min siis jälle undab. huvitav kas esindusest ostetud ka undab, käib närvidele. pea aasta on möödas vahetamisest ja muutunud pole midagi, lootsin, et kaob ära mingi aja tagant

Bmw sõidurõõm
ma ei usu, et praak kuna lasin selle alguses välja vahetada ja ikka undas. lihtsalt ongi selline. temp on mul ilusti keskel, selles suhtes on kõik korras. peab lihtsalt ostma UM´st uue kui vuhinast vabaneda tahad.BMW POWER kirjutas:mul on sama teema mis sulgi arvasin juba et praak äkki helistasin sinna kust ostsin tuttava kääst tema ütles et siiani pole nende febi viscodega probleeme olnud ja tagasi toodud võta nüüd näppust kas on ikka praak või mis iganesaise kirjutas:mul ka sai see Febi vist pandud, tutikas, külmalt undab ja kui soojalt seisab ~10min siis jälle undab. huvitav kas esindusest ostetud ka undab, käib närvidele. pea aasta on möödas vahetamisest ja muutunud pole midagi, lootsin, et kaob ära mingi aja tagantmul oli hea võrdlus kuna söbral 520 m50 moto tema ostis ka endale uue visco firmat kahjuks ei tea ja tal asi toimib ilusti ei unda ega midagi sealt siis see küsimus tekkiski
seal näiteks minu auto andmeid küll pole ja m30 ja m50 motodel on viscod erinevad ja samuti tiivikud kacar-man kirjutas:See näitab sama koodiga varuosa nendel autodel :
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
11521723918 , VENTILAATORI SIDUR , 2387.97 kr umbes
ise otsisin oma 520 jaoks
Bmw sõidurõõm
ma ei usu, et praak kuna lasin selle alguses välja vahetada ja ikka undas. lihtsalt ongi selline. temp on mul ilusti keskel, selles suhtes on kõik korras. peab lihtsalt ostma UM´st uue kui vuhinast vabaneda tahad.[/quote] mul selles mõttes ka temp on keskel ilusti aga se liigne undamine pole normaalne ja UM st ostes minu autole maksab see mingi 2900eeki vist suht haige hind
sõbra autol on ka B kati visco ja tal vaikus majas 


Bmw sõidurõõm
sain nüüd asjad täpselt teada selle visco siduri teemal point on selles et minu autol M30 mootoriga see visco sidur mis mulle müüdi FEBI toodangu oma kolme poldi kinnitusega toote kood on 18681 tegelikult on M60 V8 mootori oma sellest see eelmainitud probleem ongi väliselt on nad ühesugused ja sobivad ilusti külge kuid on töö põhimõtte vahe et kui panna nimelt see febi 18681 mis tegelikult kataloogi järgi on M60 moto oma ja paigaldada M30 mootorile siis tekibki see tuuleveski hääl ja liigne mootori jahutamine teadmiseks siis teistele et kui lähete poodi ostma uut visco sidurit siis jälgige seda et klapiks teie auto andmed kataloogi omadega mitte nii et müüja küsib teilt kas tiivik kinnitub kolme poldiga või nelja ja selle järgi müüb teile selle varuosa sel juhul tekib teil sama brobleem mis minul tekkis edu teile 

Bmw sõidurõõm
asi oli selles et müüa müüs mulle M60 V8 moto visco aga minul oli vaja M30 moto viscot praegu on õige asi peal ja kõik toimib nii nagu peabequilibrium kirjutas:Enne kui see vedelik seal sees ühtlaselt jaotub võibki kaasa vedada, kui käes keerutada seda siis algul on ka raske, peale paari tiiru läheb ilusti kergeks.
Kuskil vene lehel oli selle siduri remondi õpetus. Kellele meeldib pusida võib üles otsida.

Bmw sõidurõõm