Edasi panen pilte ja natuke juttu juurde.
Kuna tegemist on 330 xd-ga, siis on altpoolt asi päris nutune ja mootori eemaldamine tundub mulle nii oluliselt lihtsam.



Tõstuki peale jäi esialgu selline asi (aga mitte kauaks)


Maas lammutasin asja esialgu kolmeks.



Avastasin veel sellise asja, et käigukast toodetud Pransusmaal (võibolla sain valesti aru)

Nüüd sild alla ja auto õue tagasi, kuna ainult üks tõstuk, siis ei saa seda kinni hoida.


Nüüd siis mootori juurde, esialgu tavapärane nokitsemine ja lopsti kaan maas (ja siis see algas)





Nüüd kindlasti tekib kohe küsimus, et mida-mida, mis nende kolbidega juhtus.
Üks süüallikas on see (teravam silm saab kohe aru, et midagi on mäda)


Ja nüüd siis peasüüdlane ise.

Ma väga süvenenud veel ei ole, mis siibrid need on (vist egr-ga seotud), aga kuuest neli siibrit olid otsustanud läbi silindri õue minna ja oma teekonnal tegid nad pisut pahandust.
Tundub, et selle kõlksu tekitas vat see väike tükk, mis kõlksutas õrnalt vastu klappi.


Nii et 3.0 d (samuti 2.5 120 kw) omanikud, võti kätte ja siibreid kontrollima (ei me ette tea, kes võib olla järgmine).
Eks ma annan edasistest tegutsemistest samuti teada ja proovin ka mõned pildid teha.
Rida pilt sellest tegemisest, leiab loomulikult www.viltsikas.pri.ee
Tervitades,
remondiannika@viljar.ee