E34 esimeste piduriketaste vahetamine.
E34 esimeste piduriketaste vahetamine.
Viimasel ajal üle 90 kilomeetri tunnis pidurdades viskab rooli korraliku vibra sisse. Võtsin lahti ja noh, suhteliselt kulunud välimusega olid need kettad. Ok, mis seal ikka! Tellisin siis uued kettad ja klotsid. Täna siis plaan vahetama hakata.
Teab keegi ütelda mis suurusega kuuskant seda ketast kinnihoidvat polti keerab?
Ja ehk veel midagi, mida esimese korraga ei oska ette mõelda...
Terv, Margusja
Teab keegi ütelda mis suurusega kuuskant seda ketast kinnihoidvat polti keerab?
Ja ehk veel midagi, mida esimese korraga ei oska ette mõelda...
Terv, Margusja
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
No sadul tuleb ka maha võtta 
Paarist lehtvõtmest ja mõnes väiksest tööriistakomplektist peaks piisama. Üks viil ka, et support klotsi liikumise koha juurest roostest puhtaks lükata.
See peaks iseenesest nr5 kuuskant seal olema aga vaata, et kante maha ei keera
Kui ilu ka oluline on võib nö "trumli" osa ära värvida

Paarist lehtvõtmest ja mõnes väiksest tööriistakomplektist peaks piisama. Üks viil ka, et support klotsi liikumise koha juurest roostest puhtaks lükata.
See peaks iseenesest nr5 kuuskant seal olema aga vaata, et kante maha ei keera

Kui ilu ka oluline on võib nö "trumli" osa ära värvida

E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Tnx. just seda nr5 numbrit oli vaja. Ülejäänud peaks olemas olema.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Sadula keeramiseks on mul kuuskant olemas. Pidasin silmas seda võtit millega saab piduriketta kätte. Seal on tiba väiksem kuuskant.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
OK, selles on Sul õigus. Aga endal olid nad nii kinni mädanenud, et tuli 12-täht sisse vasardada ja sellega keerata. Sest 6-kant keeras kohe esimesel katsel üle.Margusja kirjutas:Sadula keeramiseks on mul kuuskant olemas. Pidasin silmas seda võtit millega saab piduriketta kätte. Seal on tiba väiksem kuuskant.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
See täht on mul ka olemas. Samas olen tagant lahti võtnud ja need tulid väga lihtsalt. Seal kasutasin just seda tähte. Mõtlesin lihtsalt et siis on olemas ka see võti 

... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Nonii kenasti vahetatud... Aega võttis ehk tunnikese. Üllatus oli see, et ... ma ei tea isegi kuidas neid jubinain nimetada, mille küljes suport käib, ei pidanudki lahti keerama. Piduriketas tuli üra ja mahtus sinna niisama.
Loomulikult kadus ka vibreerimine pidurdamisel. Samas alles jäi imelik vibra 90km-h peal ja väikese hooga pisut keerates...
Selgus et juhipoolne esimene kumm on suvega niipalju kulunud, et viskas korralikult ülesse ja alla. Isegi silmaga oli näha et ühelt poolt oli muster peaaegu täielikult kulunud ja teiseltpoolt oli veel küll. Huvitav millest. ABS ja blokki pole pidurdanud.
Igaljuhul jah suurem hirm möödas, mõtlesin, et on juba aeg õõtshoobade käes. Seekord siis läks kergelt.
Loomulikult kadus ka vibreerimine pidurdamisel. Samas alles jäi imelik vibra 90km-h peal ja väikese hooga pisut keerates...
Selgus et juhipoolne esimene kumm on suvega niipalju kulunud, et viskas korralikult ülesse ja alla. Isegi silmaga oli näha et ühelt poolt oli muster peaaegu täielikult kulunud ja teiseltpoolt oli veel küll. Huvitav millest. ABS ja blokki pole pidurdanud.
Igaljuhul jah suurem hirm möödas, mõtlesin, et on juba aeg õõtshoobade käes. Seekord siis läks kergelt.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Kuuskantide eest need kummijullad kadunud? Supordi kinnituskruvi? See peaks p2ris korralik suur polt olema. Lase mingit keemiat vahele s6ida v2heke... lase veel. Proovi korraliku v6tmega keerata. Mul on k6ik supordi poldid kenasti lahti tulnud. P2rast kinni pannes j2lle mingit 6li ka vahele et siis j2rgmisele vennal lihtsam oleks v6i endal.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Tere lase oma autol sillastend ära tehaMargusja kirjutas:Nonii kenasti vahetatud... Aega võttis ehk tunnikese. Üllatus oli see, et ... ma ei tea isegi kuidas neid jubinain nimetada, mille küljes suport käib, ei pidanudki lahti keerama. Piduriketas tuli üra ja mahtus sinna niisama.
Loomulikult kadus ka vibreerimine pidurdamisel. Samas alles jäi imelik vibra 90km-h peal ja väikese hooga pisut keerates...
Selgus et juhipoolne esimene kumm on suvega niipalju kulunud, et viskas korralikult ülesse ja alla. Isegi silmaga oli näha et ühelt poolt oli muster peaaegu täielikult kulunud ja teiseltpoolt oli veel küll. Huvitav millest. ABS ja blokki pole pidurdanud.
Igaljuhul jah suurem hirm möödas, mõtlesin, et on juba aeg õõtshoobade käes. Seekord siis läks kergelt.
Bmw sõidurõõm
see ,et ühelt poolt rohkem kulunud ei raaägi alati sellest et, sillas midagi viltu olesks. nagu mina aru sain pole kulunud ju mingi teatud äär (vastavalt kas seestpoolt või väljaspoolt) vaid muster üleni rehvi pealt mingis kohas- järeldasin seda ,et oli öeldud ABS ja blokki pole lasknud (ehk rehv nati kandiliine või munakujuline) vaheta rehvid korralike vastu ära. arvatavasti on sul muhk rehvis just mustri kohal.Margusja kirjutas:Nonii kenasti vahetatud... Aega võttis ehk tunnikese. Üllatus oli see, et ... ma ei tea isegi kuidas neid jubinain nimetada, mille küljes suport käib, ei pidanudki lahti keerama. Piduriketas tuli üra ja mahtus sinna niisama.
Loomulikult kadus ka vibreerimine pidurdamisel. Samas alles jäi imelik vibra 90km-h peal ja väikese hooga pisut keerates...
Selgus et juhipoolne esimene kumm on suvega niipalju kulunud, et viskas korralikult ülesse ja alla. Isegi silmaga oli näha et ühelt poolt oli muster peaaegu täielikult kulunud ja teiseltpoolt oli veel küll. Huvitav millest. ABS ja blokki pole pidurdanud.
Igaljuhul jah suurem hirm möödas, mõtlesin, et on juba aeg õõtshoobade käes. Seekord siis läks kergelt.
ja tee seda kiiremas korras kuna see on esimesel rattal ja järgmine sõit kiirusega 90 km/h võib osutuda viimaseks. sellised rehvid võivad pauku teha ja kui see juhtub suurel kiirusel ja esimesel rattal siis igaühe fantaasia võib siit teemat edasi arendada.- teemal mis siis saab.
ilmari
mul ka lähiajal suppordi kallale minek. aga mis number see support siin pildil on?
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/i/c/76.png
ja kas esipiduri ketastel peab ka sellist asja järgima?:
http://img2.bimmerdiy.com:8007/diy/e36b ... brake1.jpg
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/i/c/76.png
ja kas esipiduri ketastel peab ka sellist asja järgima?:
http://img2.bimmerdiy.com:8007/diy/e36b ... brake1.jpg
njah, see teine pilt vist polegi oluline.Martin530 kirjutas:supord on ikka nr1 det. ja seda teist lehte mu arvuti igatahes ei leidnud
aga mul oli selle suppordi kolvi kumm sealt pealt lahti ja ilmselt sai sinna igast kräppi sisse. tsipa oli ikka roostest ka, näppudega lükates imo tagasi ei läinud. a mismoodi ma selle kummi sinna tagasi saan? kolv välja ja siis kumm sinna otsa panna?
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
siis on tipa tapa poodi, ostad suporti remontkomplekti ja ilmselt pead ostma ka uue kolvi.
Remontkomplekti juures on õpetus olemas kuidas mida teha
terv
erich
Remontkomplekti juures on õpetus olemas kuidas mida teha
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power