OMC
Pakkuda kiirver nr 58 (1 päev vana) ja nr 60 (2 nädalat vana), sega täisid veel ei saa ja ilusti tihkelt püsib peaswirx kirjutas:mul ka vaja kiivrit, jawa vana punane on, aga sellel pole € tähte, on rubl :p

broneeringud paluks PS saata

Viimati muutis Lauri_L, 07.05.2004 18:30 12, muudetud 1 kord kokku.
Ma paneks kah enda kirja. Ma ei tea, mingi vanaaegne poolkuu kiiver on olemas
. 2002a osalesin sellega, kellelgi kobinaid polnud...
EDIT: Lauri, pane see teine siis just in case minule kirja.

EDIT: Lauri, pane see teine siis just in case minule kirja.
Viimati muutis Raivo, 08.05.2004 12:12 01, muudetud 1 kord kokku.
GS
Üldiselt ei soovitaks, kuna sportfiltril on peal õlikiht, mis hakkab vaikselt su õhukulumõõtja peale imbuma ja hiljem selle läbi põletab. Mul siiani naise auto pagassis üks sportfilter vedeleb sellepärast...wirx kirjutas:... siit ka küsimus, oskab keegi kommenteerida egas need õhulugejatele halvasti mõju. Mõnest kohast olen kuulnud seda, et võivad õhulugeja ära rikkuda, kui tõenäoline see olla võib?
OK, kuna Raivo palus kiivrit eespool, siis teine temale broneeritud, aga kui Raivo saab oma vana kiivirga osaleda, siis Aare järjekorras järgmine. Aga eks neid saab ju ka seal kohapeal vahetada, kas pole nii? Ühesõnaga on minu poolt 2 kiivrit ja eks vajadusel ja võimalusel saame neid ka seal üksteisele laenutada 

Martti kirjutas:Üldiselt ei soovitaks, kuna sportfiltril on peal õlikiht, mis hakkab vaikselt su õhukulumõõtja peale imbuma ja hiljem selle läbi põletab. Mul siiani naise auto pagassis üks sportfilter vedeleb sellepärast...wirx kirjutas:... siit ka küsimus, oskab keegi kommenteerida egas need õhulugejatele halvasti mõju. Mõnest kohast olen kuulnud seda, et võivad õhulugeja ära rikkuda, kui tõenäoline see olla võib?
mis ta sul seal vedeleb äkki on plaan ta edasi ärida

minul oleks väike huvi selle vastu

Mercedes EQS 450+ 2022
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
wirx: kuulujutte kuuldes pole mõtet sul naist rooli panema hakata... arvestades, et 1 teatud porsche 944 turbo on tulemas samasuguse ideega sinna
Vaata omc lehele ja eelmise aasta teist kohta
Ja see aasta peaks tulema teoorias veel parem aeg härrasel. Sai käimar laiali lammutatud ja viies käik pikemaks tehtud... eelmine aasta oli probleem selles, et viimased 100 meetrit lasi vist asjaga niisama piirajas paugutades 
Õhufiltri koha pealt UM rääkis mulle ka linnalegende selle ebameeldivast mõjust õhulugejale...



Õhufiltri koha pealt UM rääkis mulle ka linnalegende selle ebameeldivast mõjust õhulugejale...
Mis te nendest Porschedest niiväga kardate
Ühe korra kui sai stock mootori ja algasendis nitroga käidud, polnud nendest äratallatud 944-dest küll mingit tohutut vastast. Vahepeal on asi edasi arenenud, aga mitte püüdmatult. Turbomootori löömiseks on vaja lihtsalt suurt mootorit, mitte raisata aega ja raha mingise 85 aasta 2.5 kaa-änd-enn tjuuningu ja toonklaaside peale. Korralik 3.5 maksab vaid 5 raha (nagu neli korralikku tjuuningvelge). Mõelge, millise tulemuse saab selle raha eest, kui jätta coolid OZ veljed ning dc-ice stange ostmata. Korralikult ehitatud 335-ga keskmise 944 turbo kottimine miilil ei tohiks ju nii ületamatu asi olla. Siinsed liikuvad autod omavad kahjuks romulast "ümber visatud" väsinud mootorit ja seepärast neid numbreid ei tasu vaadata - saksamaa kokkutulekutel sõidetakse korralikemate M30 motodega 11 sekundi aegu, sõbrad.

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
seda porget tasub kindlasti karta
korras mootoriga sai ta eelmine aasta km peal ~260km(täpselt ei mäleta)
ja 400m peal aprillis võitsin ta ära, aga turbo rõhk oli kadunud tal siis, stardis jäi 20-30 meetrit maha, finishis oli 20-30 senti maas
ja see vist ainus auto on, millega sõitnud olen, ning mis lõpus hakkab minust mööduma, tavaliselt mina ikka püüan
kuid kohal kindlalt olen...rajal ka, ei tahaks hästi uskuda, et Kert(kes potentsiaalne võitja) paneb väiksematega kogemustega naise rooli(ja kaotab mybe sellepärast esikoha) (mybe ta naine väga hea sõitja on, seda ma ei tea, sry kui on)

ja 400m peal aprillis võitsin ta ära, aga turbo rõhk oli kadunud tal siis, stardis jäi 20-30 meetrit maha, finishis oli 20-30 senti maas

ja see vist ainus auto on, millega sõitnud olen, ning mis lõpus hakkab minust mööduma, tavaliselt mina ikka püüan

kuid kohal kindlalt olen...rajal ka, ei tahaks hästi uskuda, et Kert(kes potentsiaalne võitja) paneb väiksematega kogemustega naise rooli(ja kaotab mybe sellepärast esikoha) (mybe ta naine väga hea sõitja on, seda ma ei tea, sry kui on)
BMW M5 V10
Paar asja veel osalejatele kõrvataha panemiseks!
Kontrollitakse roolimehhanismi, pidureid, rehve, amortisaatoreid, vedelikulekkeid, juhi turvavööd, aku - ja kapotikinnitust
Auto mootoriruumis, salongis ja pakiruumis ei tohi olla lahtiseid esemeid.
Tulenevalt rajaskeemist ei ole kiivri edasiandmine võistluse käigus võimalik, seega igaühel peab olema isiklik kiiver.
See viimane asi on küll naca kehva
, kust krt nii palju kiivreid saab? Meil ju siinsetel pole veerandilgi kiivreid 
Kontrollitakse roolimehhanismi, pidureid, rehve, amortisaatoreid, vedelikulekkeid, juhi turvavööd, aku - ja kapotikinnitust
Auto mootoriruumis, salongis ja pakiruumis ei tohi olla lahtiseid esemeid.
Tulenevalt rajaskeemist ei ole kiivri edasiandmine võistluse käigus võimalik, seega igaühel peab olema isiklik kiiver.
See viimane asi on küll naca kehva



Lauri_L kirjutas:
Kontrollitakse roolimehhanismi, pidureid, rehve, amortisaatoreid, vedelikulekkeid, juhi turvavööd, aku - ja kapotikinnitust
Oi-oi - mul on rooli keskkoht suht tuim. Selles mõttes et kulunud roolikarp tingib roolile nähtava loksu. Äkki ei saagi võistlema???
Rehvidega ei ole ka kindel, mis kiirusindeksiga nad on. Äkki on kuni 210. Samas ega oluliselt suuremat kiirust vana 750-ga nagunii kätte ei saa vist.
Kuid muidu ma ikka tulija.
E32 750i (1994)
Kuule see kontroll oli ülemöödunud aasta paras porno. Krt, ostsin ekstra just korralikud V-kiirusega rehvid, kuigi vanad oleks küll käinud. Kontrollis ei vaadanud neid keegi. Niiet kuidas juhtub.
Pealegi on suurema indeksiga rehvid libedamad kohaltvõtul ja ikka tuntavalt. Suure lõppkiiruse võti on ikka suuresti õnnestunud start. Esimesel katsel panin nitro sisse 2. käigul. Teisel panin kohe stardis ning vahe oli 4 kmh. Oleks sidur vastu pidanud, oleks suurem kindlasti olnud - neljanda sissepanekuga oli paras jebimine (sidur enam ei lahutanud ja kohe ei saanud aru, mis juhtus, muidu oleks jõuga käigu sisse tõmmanud ja üks 3-4 kmh läks kindlasti selle nahka. Aga oleks p*rses küüned, istuks laes
Pealegi on suurema indeksiga rehvid libedamad kohaltvõtul ja ikka tuntavalt. Suure lõppkiiruse võti on ikka suuresti õnnestunud start. Esimesel katsel panin nitro sisse 2. käigul. Teisel panin kohe stardis ning vahe oli 4 kmh. Oleks sidur vastu pidanud, oleks suurem kindlasti olnud - neljanda sissepanekuga oli paras jebimine (sidur enam ei lahutanud ja kohe ei saanud aru, mis juhtus, muidu oleks jõuga käigu sisse tõmmanud ja üks 3-4 kmh läks kindlasti selle nahka. Aga oleks p*rses küüned, istuks laes

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Peaks isegi tulema kaema, kuna pole varem käinud siis võib räris huvitavaks ürituseks kujuneda. Tegelt tahaks enda autotki testida, aga jääb vist ära kuna kiivrit vist küll enam välja ei sebi. Keegi võiks tõesti minga 20 kiivriga välja ilmuda ja kindlalt läheksid kohapeal kõik loosi. Hea äriidee 

BMW E36 325i `93
http://www.hot.ee/okmc/pages/OKMC043.htm
Eelmine aasta Haapsalu 1 km sõidul käidi selline idee välja. Mul rull teipi ostetud
Eelmine aasta Haapsalu 1 km sõidul käidi selline idee välja. Mul rull teipi ostetud

Arvan et teipimine on ka seekord keelatudrajko kirjutas:http://www.hot.ee/okmc/pages/OKMC043.htm
Eelmine aasta Haapsalu 1 km sõidul käidi selline idee välja. Mul rull teipi ostetud
Ahjaa - ma võtan bike kiivri kaasa-igaksjuhuks - kui mõni hea potensiaaliga püss viimasel hetkel osaleda otsustab.