e34 roolivõim
e34 roolivõim
e34 520, 92a.
kus see roolivõimuõli anum on? kus seda kontrollida saab ja juurde valada ja mis õli läheb, atf?
kus see roolivõimuõli anum on? kus seda kontrollida saab ja juurde valada ja mis õli läheb, atf?
Mina leidsin anuma kus oli korgi peal CHF kirjutatud, täitsa eest vasakul, õhufiltrit ja radika kõrval, tundus nagu õige asi olevat välimuse poolest on nagu pildid, palju sinna sisse läheb, et ta nii suur on?
Palju see CHF UM-is maksis ja ise vahetasid? roolivõimust voolik lihtsalt lahti vana välja ja uus pealt sisse ja rooli keerama.?
Palju see CHF UM-is maksis ja ise vahetasid? roolivõimust voolik lihtsalt lahti vana välja ja uus pealt sisse ja rooli keerama.?
Kuidas M50'ga e34 peal on ma ei tea täpselt aga e36 peal ma keerasin jahcapri_e34 kirjutas:Palju see CHF UM-is maksis ja ise vahetasid? roolivõimust voolik lihtsalt lahti vana välja ja uus pealt sisse ja rooli keerama.?
lihtsalt ühe vooliku (mille kinnitus koht oli kõige alumine) lahti.
Tegelikult peaks olema mingi spets väljalaskmis koht. M60 näiteks on pumba all selline (8mm sise kuuskandiga) punn, mida saab välja keerata.
Kallad sisse ja keerad ettevaatlikult ühelt poolt teisele poole paar korda
kuni enam koledat häält ei tee

CHF11S maksab um'is 228eek/1l ja sellest jätkub, kui sa just kogu süsteemi mingi nipiga tühjaks ei ime.
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Mahu järgi pole enam meeles, aga kui endal oli vaja juurde panna, siis otsisin ja leidsin sellise info- õli tase peab ulatuma ca 5mm pealepoole seda sõela, mis seal potsikus kõige peal on. Kui on selline potsik, siis jagub sellest õlist ka tagumistele nivooamortidele, mis vähese õlikoguse juures oma ülesannet ei täida.capri_e34 kirjutas:Mina leidsin anuma kus oli korgi peal CHF kirjutatud, täitsa eest vasakul, õhufiltrit ja radika kõrval, tundus nagu õige asi olevat välimuse poolest on nagu pildid, palju sinna sisse läheb, et ta nii suur on?
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Mul hakkas kompu midagi mulisema amortide kohta vms., kui auto kord sõidul rahvast täis oli. Oli ka diagnostikaks aeg kinni pandud, nii et küsisin seal, et mis võiks olla. Teadjamees lausus, et mul nivooamordid ja paistab, et õli vähevõitu. Otsisin pool Tartut läbi, lõpuks kodusest Valgast sain ja panin juurde 400 ml. Aga paistab, et sul üldse hea, et veel roolivõim töötas. Pane aga, see taseme värk on kindel!capri_e34 kirjutas:kindel et peab üle selle sõela olema? ma mingi pool liitrit panin sisse ja veel ei tulnud.

Sama siin, ka ma tegin samasuguse otsingu läbi.Ragnar kirjutas:muide seda CHF on mõttekas kohe UM minna otsima, sest täna vahetasin endal roolivõimu õli ja 2 tavalisest õli poest ei saanud aga um'st pisteti kohe 1l kanister pihku.
Ühel mu tuttaval on ka nivooamordid taga, suur õlikopsik ees, aga ikkagi CHF läheb sisse.
Kas neid nivooamortidega ühes roolivõimu süsteeme tehti siis kahesuguseid?
Kindlasti minnakse ka odavamat teed ja vahetatakse CHF ATF-i vastu.
Oli see ATF kleepekas ka õlikopsiku peal?
User Manuali järgi läheb E34-a sisse ainult CHF (ka mingi LHM).
Viimati muutis Ingmar, 02.04.2007 22:47 52, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Pole mahtigi saanud vaadata, mis kleepsuga tegu- mulle öeldi, et peaasi on värv ja mina uskusin.inxx kirjutas: Kas neid nivooamortidega ühes roolivõimu süsteeme tehti siis kahesuguseid?
Oli see ATF kleepekas ka õlikopsiku peal?



-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
No minu õli oli küll punane- sestap sai ka punast lisatud. Mis puutub originaali, siis on lähemal ajal kavas UM- ist välja osta nn. auto tehasepoolse varustatuse "list", tea, kas seal ka kirjas, mis mahlad ta tehases sisse sai?inxx kirjutas:CHF on roheline, ATF punane.
Kahesuguseid selles mõttes, et kui süsteem tarbib originaalis teist õli, siis peaks olema selleks ka põhjus, st süsteem peaks olema teistsugune.

Miks seda osta vaja on?joffe kirjutas:No minu õli oli küll punane- sestap sai ka punast lisatud. Mis puutub originaali, siis on lähemal ajal kavas UM- ist välja osta nn. auto tehasepoolse varustatuse "list", tea, kas seal ka kirjas, mis mahlad ta tehases sisse sai?inxx kirjutas:CHF on roheline, ATF punane.
Kahesuguseid selles mõttes, et kui süsteem tarbib originaalis teist õli, siis peaks olema selleks ka põhjus, st süsteem peaks olema teistsugune.

Otsi oma auto VIN kood üles ja kasuta huvi pärast järgnevaid linke:
http://www.e34.de/vin/index.php
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
jne
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Sel lihtsal põhjusel, et teada saada, mis konditsioonis auto tehaseväravatest välja veeres.siim_s kirjutas:
Miks seda osta vaja on?![]()
Otsi oma auto VIN kood üles ja kasuta huvi pärast järgnevaid linke:
http://www.e34.de/vin/index.php
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
jne
Need lingid ei andnud midagi uut!

Mitte kleepekas vaid korgi peal on pressitud kiri ATF only.inxx kirjutas:Oli see ATF kleepekas ka õlikopsiku peal?
User Manuali järgi läheb E34-a sisse ainult CHF (ka mingi LHM).
535 mul oli selline näiteks.
Praeguse masina korgi peal on CHF 11.S
User manualist kuskil oli vist kirjas küll mis õlid on võimalikud aga
samas on ka kindel nõue, et juhinduda anuma peal oleva markeeringu järgi.
Mis nendese õli pottidesse puutub siis realoem järgi peaistab, et
väike ATF oma on ainult tavalistel aga võib ka suur olla.
Suur CHF oma on nivooamortidega ja ASC'ga masinatel, neil väikest kindlasti ei ole.
Või kui on ASC+T.inxx kirjutas:Minu teada on suur roolivõimu kopsik siis, kui taga on nivooamordid, vastasel juhul alati väike.
Neil juhtudel on roolivõimu pumbaks tandempump ja mõlemad pooled pumpavad sama CHF-i. Üks roolikarpi, teine nivooamortide rõhuakudesse või ASC+T hüdroseadme rõhuakusse.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ilmselt nii, sest nivooamorte mul pole aga ASC on ja on ka suur anum.
Sama keegi võiks kinnitada kuhu maani see õlitase peab jääma ikkagi.
Väiksel potil oli õlivarras korgi küljes ja seal kriipsud peal.
Suurel potil aga pole ühtegi viidet ega märki taseme jaoks.
Praegu valasin nii et anuma sees olev mingi alumiinium kobakas oleks
üleni õli sees. Sõelani on veel mitu cm tühja ruumi.
Sama keegi võiks kinnitada kuhu maani see õlitase peab jääma ikkagi.
Väiksel potil oli õlivarras korgi küljes ja seal kriipsud peal.
Suurel potil aga pole ühtegi viidet ega märki taseme jaoks.
Praegu valasin nii et anuma sees olev mingi alumiinium kobakas oleks
üleni õli sees. Sõelani on veel mitu cm tühja ruumi.

Palju Sa arvad, mitu milliliitrit need 5mm selle suure õlipoti mahu juures teevad? Ja mille järgi Sa hindad, kas panid 3, 4 või 5mm üle sõela põhja? Igal juhul peab raamatu järgi õli olema vähemalt sõelani, sest mingit mõõtevarrast seal ei ole.joffe kirjutas:Seda ütled sina, tegelikult ei saa ajada sellist rida a la õli pange niipalju, et näha oleks.priitv8 kirjutas:OK, see 5mm on antud koguse juures rohkem selle tähendusega, et silmaga näha oleks.
PS olen isegi mõelnud, et võiks panna E32 õlitaseme anduri sinna.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Pole minu asi arvestada, mitu ml see teeb. Kui sinu raamat ütleb, et kuni sõelani, pead rõõmu tundma, sest tuled odavamalt välja. Minu raamat näitab, et 5mm üle sõela ja üritan seda järgida kasutades mõõtmiseks käepäraseid vahendeid. Asi pole väärt pikemat diskuteerimist.priitv8 kirjutas:Palju Sa arvad, mitu milliliitrit need 5mm selle suure õlipoti mahu juures teevad? Ja mille järgi Sa hindad, kas panid 3, 4 või 5mm üle sõela põhja? Igal juhul peab raamatu järgi õli olema vähemalt sõelani, sest mingit mõõtevarrast seal ei ole.
PS olen isegi mõelnud, et võiks panna E32 õlitaseme anduri sinna.

Vaata page080.jpg
http://www.zone.ee/e34manual/1992de/E34userManual.zip
http://www.zone.ee/e34manual/1992de/E34userManual.zip
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Noh, ja on ju seal kirjas, et nivooamortide korral bla-bla-bla peab õlitase olema ca 5 mm üle sõela.priitv8 kirjutas:Vaata page080.jpg
http://www.zone.ee/e34manual/1992de/E34userManual.zip
