e36 probleemid
e36 probleemid
Tervist
oskab keegi öelda, miks originaalkõlaritest üldse heli ei tule? pragu juba kahe makiga proovitud. mingi selline kandiline euro-pistik on maki jaoks seal armatuuris.. kõlarid on ka kõik oma pesades
oskab keegi öelda, miks originaalkõlaritest üldse heli ei tule? pragu juba kahe makiga proovitud. mingi selline kandiline euro-pistik on maki jaoks seal armatuuris.. kõlarid on ka kõik oma pesades
Viimati muutis vull1, 04.04.2007 21:06 20, muudetud 1 kord kokku.
vaatasin, et juhipoolse esiukse sees on juhtmed kõik ühendatud. kusagile pedaalide üla-otsa jooksevad juhtmed mõlemalt poolt tervena. edasi kaovad ukse poolt sinna mati alla ja armatuuri poolt kuhugi sinna juhipoolse jalgade-õhuava taha. seal kusagil vahel kaitset või ühendusi vms pole? imo peaks olema, sest et ustes olid kollased-valged-pruunid juhtmed. armatuuris endas juba teist värvi.
niih. kakkusime auto pooleldi lahti ja siis jõudsime taha pagassi. seal see mingi võimuhakatis on läbi - kui sinna võimu boksi minevasse pistikusse kõlli torkasime, akkas sealt heli tulema. see võim peaks olema tehases paigaldatud. kõlle on ees 6, taga aknal 2
nüüd jällegi uus probleem - akende lülititesse ei tule voolu (+) sisse - millest see tuleb? (praegu sain akna nii kinni, et ühte lülitisse vedasin sigaretisüütajast + voolu sisse ja siis teisest lülitist sai akent liigutada)
nüüd jällegi uus probleem - akende lülititesse ei tule voolu (+) sisse - millest see tuleb? (praegu sain akna nii kinni, et ühte lülitisse vedasin sigaretisüütajast + voolu sisse ja siis teisest lülitist sai akent liigutada)
Kui taga on võim, aga ees mitte-originaalraadio, siis pole mitte võim läbi, vaid rakendub raadio lühisekaitse. Sest BMW originaalvõimu sisendi üks ots on massiga ühenduses.
Viimati muutis priitv8, 02.04.2007 00:09 45, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
raadio lühisekaitse on seal juhtme sees korras. aga kas see üks ots võib olla valget värvi juhe? see praegu tilbendab niisama seal. algul mõtlesime isegi, et see on elektriantenn vms. või mismoodi kõik tööle saaks siis?priitv8 kirjutas:Kui taga on võim, aga ees mitte-originaalraadio, siis pole mitte võim läbi, vaid rakendub raadio lühisekaitse. Sest BMW originaalvõimu sisendi üks ots on massiga ühenduses.
kaitsmed paistavad kõik korras olevat.Ceed kirjutas:kontrolli elektriakna kaitse üle
aga kellelgi eestikeelseid seletusi on sellele kaanele? ja kuskohas see akende relee on?
Sa vist räägid nüüd sulavkaitsmest. Lõppvõimendil on ka elektrooniline lühisekaitse, seda silmaga kontrollida ei ole võimalik.vull1 kirjutas:raadio lühisekaitse on seal juhtme sees korras. aga kas see üks ots võib olla valget värvi juhe? see praegu tilbendab niisama seal. algul mõtlesime isegi, et see on elektriantenn vms. või mismoodi kõik tööle saaks siis?
Kui valge juhe (el. antenn) tilbendab, ei lülitu pagassis olev võimendi üldse sissegi, nagu ka antennivõimendi. Uuri seda foorumit siin, sellest on iga nädal üks kirjutis.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
njah. see valge juhe ongi siis antennivõimendi juhe? kuidas selle siis suvalise makiga ühendada saaks, et kõllid ka tööle hakkaks?priitv8 kirjutas:Sa vist räägid nüüd sulavkaitsmest. Lõppvõimendil on ka elektrooniline lühisekaitse, seda silmaga kontrollida ei ole võimalik.vull1 kirjutas:raadio lühisekaitse on seal juhtme sees korras. aga kas see üks ots võib olla valget värvi juhe? see praegu tilbendab niisama seal. algul mõtlesime isegi, et see on elektriantenn vms. või mismoodi kõik tööle saaks siis?
Kui valge juhe (el. antenn) tilbendab, ei lülitu pagassis olev võimendi üldse sissegi, nagu ka antennivõimendi. Uuri seda foorumit siin, sellest on iga nädal üks kirjutis.
paar pilti süsteemist:
http://vull.planet.ee/pemm/IMG_8214.jpg
http://vull.planet.ee/pemm/IMG_8219.jpg
http://vull.planet.ee/pemm/IMG_8221.jpg
http://vull.planet.ee/pemm/IMG_8223.jpg
Viimati muutis vull1, 03.04.2007 00:01 53, muudetud 2 korda kokku.
et sellele valgele peaks siis raadiost üks sinine juhe tulema? homme vaatan üle.priitv8 kirjutas:Sinna tuleb anda 12V raadio el.antenni otsa pealt.
BTW miks Sa BMW-to-ISO üleminekut ei kasutanud?
ja seda üleminekut oleks pidand eelmine omanik kasutama. mul olidki juhtmed selliselt.
PS: el. akende lülititel polnud + poolust sellepärast küljes, et rooli alt oli mingi juhe lahti. seal täitsa üleval paremal nurgas - enamvähem selle keskkonsooli kinnituskruvi taga või veel rohkem ülevalpool. ehk isegi selle el. akende luku lüliti taga.
keskosa plasti alt sai igast sodi ka ära imetud vähemalt... ainult mingi kuldne väike ja kaks pikka musta kruvi jäid üle

tänks abistamast kõigile :p
nüüd liiguks raua kallale:
et mis siis kulund vms võib olla kui kolmas käik suht kõrgetel pööretel eriti hästi sisse ei lähe? ja vahepeal hakkab rool täiesti suvalistel hetkedel paremale-vasakule värisema. üksnädal oli täpselt samal teelõigul mitu päeva järjest. seda on muidugi mitmes eri kohas juhtunud, aga on siis tees asi? siledatel sirgetel jookseb auto ilma igasugu vibreeringuta.
nüüd liiguks raua kallale:
et mis siis kulund vms võib olla kui kolmas käik suht kõrgetel pööretel eriti hästi sisse ei lähe? ja vahepeal hakkab rool täiesti suvalistel hetkedel paremale-vasakule värisema. üksnädal oli täpselt samal teelõigul mitu päeva järjest. seda on muidugi mitmes eri kohas juhtunud, aga on siis tees asi? siledatel sirgetel jookseb auto ilma igasugu vibreeringuta.
okeielm kirjutas:Ära sõida vagudes.

aga nüüd siuke teema, et kui gaasi pealt jalg ära võtta, siis auto nagu pidurdab järsult (seda just linnaliikluses)- tegelt peaks vast sujuvalt edasi panema? küünlad vajavad ehk vahetust? õli ma vaatasin oli veel päris normaalne siuke pruun-punakas ja nakkus ka veel. umbes seal min ja max vahepeal oli ka.
või on siis filter ka liiga must juba?:
http://vull.planet.ee/pemm/filt1.jpg
http://vull.planet.ee/pemm/filt2.jpg
OK, teemast võib järeldada, et oled auto omandanud hiljuti. Reegel, mida ise alati järgin, kui täpselt auto ajalugu ja eelmist omanikku ei tea, on kõik vedelikud vahetusse, koos mootori sisepesuga. Küünlad filtrid sinna juurde. Edasi võib juba rahulikumalt vaadata. Aga see gaasipedaali jutt, see oleneb ikka sellest, mis käik sul parasjagu sees on.
ma tavaliselt otsustan õli värvuse valge lapiga yle õlivarda tõmmates... seepärast ma ei olegi näinud et ta punane oleks;)
aga kui ma sõidan 3 käiguga näiteks mingi 30km/h ja panen 1 käigu ja hakkan käiguga pidurdama... no mul on ka siis nagu kännu taga kinni.... peaaegu nulli on võimalik sedasi pidurdada
aga kui ma sõidan 3 käiguga näiteks mingi 30km/h ja panen 1 käigu ja hakkan käiguga pidurdama... no mul on ka siis nagu kännu taga kinni.... peaaegu nulli on võimalik sedasi pidurdada
auto sai jah hiljuti muretsetud 
õli värvi ma vaatasin näpu pealt, aga ta oli rohkem pruun kui punane. võin mingi aeg pilti ka teha kui viitsin.
õlide ja rullikute vahetus on ka plaanis mingi aeg, aga praegu pole raha eriti... a kuskohas seda mootori pesu teha saab ja palju maksab? küünlad vist on mingi 70eek tükk?

õli värvi ma vaatasin näpu pealt, aga ta oli rohkem pruun kui punane. võin mingi aeg pilti ka teha kui viitsin.
õlide ja rullikute vahetus on ka plaanis mingi aeg, aga praegu pole raha eriti... a kuskohas seda mootori pesu teha saab ja palju maksab? küünlad vist on mingi 70eek tükk?
see et sumpsist tuleb vett... oleneb mis koguses ja kas see on lihtsalt vesi... võib olla kondents võib olla jahutusvedelik... ma arvan, et pigem kondents
kui õlivarras on mingi valge asjaga koos... võib tekkida sellest et sõidad ainult lyhikesi otsi... aga võib olla ka sellest, et plokikaane tihend on kutu... või plokikaanes mõrad sees.... kas jahutusvedeliku kaob ka ära?
karterituulutus... no kui ta on sinna tekitatud... juu ta peab seal ikka olema
kui õlivarras on mingi valge asjaga koos... võib tekkida sellest et sõidad ainult lyhikesi otsi... aga võib olla ka sellest, et plokikaane tihend on kutu... või plokikaanes mõrad sees.... kas jahutusvedeliku kaob ka ära?
karterituulutus... no kui ta on sinna tekitatud... juu ta peab seal ikka olema