E39 ABS ,Veojõukontroll
to: jannomar
anna teada kui sa enda vea korda saad. mul sama jama , asjad vahetatud ikka põlevad.
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Toksisin kuhugi rehvimäärajasse sisse ja vastus oli 17" velje peale: ette 235/45 ja taha 255/40. Neil peaks ju ka mingi vahe sisse tulema!? Praegu said veel alla ostetult all olnud kummid: ees 215/xx, taga 235/40. Ootan Saksast tagasillale 255/40- lisi, ette kuram tagumisi panna ei taha(tsipa kulunud moega), siis võib küll midagi kuskil kokku joosta.wasp kirjutas:loomulikult on viga rehvides. automaatkast keeldub isegi käiguvahetamast kui on erinevad rehvid samuti keeldub töötamast püsikiiruse hoidja. kogetud asi , nimelt sai alla pandud tagavara rehv mis teise mõõduga ja auto keeldus eelnevate vigadega töötamast.hiljem kõik jälle ok.


Mul selline teema, et sai mingid kuud tagasi vahetatud tagumine abs-andur, sellega kõik ok, kuid nüüd jälle need abs ja veojõukontrolli tuled põlevad(vahel küll mängisid põleb-ei põle).Eriline on asja juures see, et püsikas töötab, nüüd sai alla pandud veel 17" ette 225, 45 ja taha 235, 45, kas sellised mõõdud on süsteemile mittesobivad....?
Nii UMi diagnoos: Esimene parem rattalaager, kuna info pidi sealt andurile tulem.Holari kirjutas:Äkki on sellise asja kohta kah kellelgi diagnoos olemas (pole jõudnud veel UMi) Et sõidu ajal, alati, kui pidurdad aj kiirus jääb väiksemaks, hakkab ABS tööle(põriseb).Korra hakasid ka tuled põlema, aga kustusid peale taaskäivitust ära.
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
mul oli et sõites ca 1,5 tundi siis hakkasid abs tuli põlema ja kapotiall see plokk surisema. sai käidud valdeku juures ja seal külas hetkel priitv8. priit puhastas relee ära ja pani tagasi. sain 1,5tundi sõita ja sama jama hakkas uuesti pihta. kui surisema hakkas võtsin plokilt klemmi maha ja läksin diagnosti. diagnost ütles et pahasti et klemm küljest ära ja erroreid tänu sellele paksult täis. puhastas errorid ära ja ütles et tule tagasi kui uuesti jamama hakkab siis kohe näha mis viga. aga nüüd juba 2-3kuud sõitnud ja kõik OK. piisas siis relee puhastusest ja errorite nullimisest.
Arvata on. DSC üldse näpib kõiki 4 pidurit. Ainult tagapiduritega töötab ASC+T.aise kirjutas:kas see on loll jutt, et DSC saab panna tööle sedasi, et poob mootorit selle asemel, et tagapidureid näpib?
Mootori piiramine vähendab veomomenti, piduritega imiteeritakse difrilukku (ainult kiirustel <40km/h!) ja DSC puhul korrigeeritakse ka liikumistrajektoori.
Osadel DSC-del oli küll võimalik mingi kaheastmeline väljalülitamine, aga see oli vist ainult M-mudelitel.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/131049priitv8 kirjutas:Arvata on. DSC üldse näpib kõiki 4 pidurit. Ainult tagapiduritega töötab ASC+T.aise kirjutas:kas see on loll jutt, et DSC saab panna tööle sedasi, et poob mootorit selle asemel, et tagapidureid näpib?
Mootori piiramine vähendab veomomenti, piduritega imiteeritakse difrilukku (ainult kiirustel <40km/h!) ja DSC puhul korrigeeritakse ka liikumistrajektoori.
Osadel DSC-del oli küll võimalik mingi kaheastmeline väljalülitamine, aga see oli vist ainult M-mudelitel.
E39, 523i Touring '97
siiski on mingi teine variant. kahju, et see auto suretamisel maha läheb ainult.Tinavile kirjutas:http://www.bimmerboard.com/forums/posts/131049priitv8 kirjutas:Arvata on. DSC üldse näpib kõiki 4 pidurit. Ainult tagapiduritega töötab ASC+T.aise kirjutas:kas see on loll jutt, et DSC saab panna tööle sedasi, et poob mootorit selle asemel, et tagapidureid näpib?
Mootori piiramine vähendab veomomenti, piduritega imiteeritakse difrilukku (ainult kiirustel <40km/h!) ja DSC puhul korrigeeritakse ka liikumistrajektoori.
Osadel DSC-del oli küll võimalik mingi kaheastmeline väljalülitamine, aga see oli vist ainult M-mudelitel.