bmw 318i või 318iS
bmw 318i või 318iS
soov oleks siis kolmese kupee järgi..
mingit võimu ja kummivilet ei taha. rallimees ka ei ole.
silma on jäänud umbes 93 aasta 1,8i ja 1,8iS.
tahaks teada mis neil vahet üldse on? ja kumb parem.
mingit võimu ja kummivilet ei taha. rallimees ka ei ole.
silma on jäänud umbes 93 aasta 1,8i ja 1,8iS.
tahaks teada mis neil vahet üldse on? ja kumb parem.
no mootori vahe juba ju
ja kui ika valida on siis ika is
kuigi sa ei ole nö. rallimees siis ikagi 85kw ja 103kw vahe on märgatav. ja vahest ka tahad ju natuke kiiremini sõita
kuid is on siis hea kui mootor on hea ja tihe. kui on mootor ika peeti lastud siis ei ole sellest 103 erilist miskit alles.no nagu iga teise masina mootorigagi mis on ära peedistatud. no ja rohkem saad infi ika otsingust kus on päris palju juba arutatud mis on is il hääd ja mis mitte. ni et kasuta ka otsingut ja kuula mis veel kellelgi öelda on, kuid mina ikagi soovitaks is-i.endal oli ka ostes valida kas 1.8 või 1.8 is.valisin is-i ja ei kahetse valikus
nii et uuri ja vaata.loodan et said ka miskit kasuliku infot 
Edu ostmisel.





Edu ostmisel.
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
sel on näiteks 85KW
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
aga äitäh ikkagi. sain targemaks.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
aga äitäh ikkagi. sain targemaks.
iS kindlasti...kütusekulu on korraliku mootori puhul mõistlik ja kui vaja siis saad ka kiiresti sõita! mnt-l möödasõitudega hätta ei jää, räägin omast kogemusest...endal ka 318iS 

BMW 525i e34
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
IS sedaan võttis mul viimasel Tartu-Tallinn-Tartu otsal keskmiselt 6,9l/100km.ermicas kirjutas:iS kindlasti...kütusekulu on korraliku mootori puhul mõistlik ja kui vaja siis saad ka kiiresti sõita! mnt-l möödasõitudega hätta ei jää, räägin omast kogemusest...endal ka 318iS
Linnakeskmine on mul tavaliselt umbes 10l/100km
Alla 93 aasta IS mootoritel pidi mingi nõrk koht olema mootoris, mis võib otsad anda. Täpsemalt ei oska õelda, kuna endal 94 lõpp, ning ei ole uurinud.
Oleneb mida tahad, sedaani või kupeed.
Suur tõenäosus on saada 318i sedaan või 318iS coupe.
Edu auto otsimisel.
Selliseid teemasid ennegi siin olnud, kus küsimuse peale "Kumb, kas 318i või 318iS?" jõutakse järeldusele, et alla 2,0 ei ole mõtet vaadatagi.
No, eks erinevaid mootoreid on tehtud erinevate vajaduste rahluldamiseks.
Soovitaks teha proovisõitu mõlemaga, äkki midagi selgub.
Mina ei ütle kummagi kohta halba sõna. Kõik oleneb siiski eelnevast omanikust ning tema autohoidmisest.
Et midagi lisada, siis kuskil jäi silma-kõrva, et 83kw 318 võtab IS-st rohkem kütust
No, eks erinevaid mootoreid on tehtud erinevate vajaduste rahluldamiseks.
Soovitaks teha proovisõitu mõlemaga, äkki midagi selgub.
Mina ei ütle kummagi kohta halba sõna. Kõik oleneb siiski eelnevast omanikust ning tema autohoidmisest.
Et midagi lisada, siis kuskil jäi silma-kõrva, et 83kw 318 võtab IS-st rohkem kütust

Tasub silmas pidada
uue 318iS ostab see, kes 325 ei jõua osta
uue 325i ostab see, kes M3 ei jõua osta
kes ostab 325i, seda 320i ei huvita
klotsi antakse 325 ja iS-ga kõvasti mõlemaga
uue 318i ostab see, kes 320i ei jõua osta
neid tarvitatakse mujal rohkem tavasõiduks
seetõttu on vägagi võimalik, et 318i (antud juhul 94-üles) ja 320i puhul on pakkuda vähem trööbatud masinaid.
keda huvitab trööpamine, räägb nagu siin räägitakse, et 325 võtab sama palju bensiini kui 320 -seetõttu nad 320 ei osta

PS - mis kütusekulu puudutab, siis tutvuks enne auto kasutusõpetusega, seal on ju kirjas?
uue 318iS ostab see, kes 325 ei jõua osta
uue 325i ostab see, kes M3 ei jõua osta
kes ostab 325i, seda 320i ei huvita
klotsi antakse 325 ja iS-ga kõvasti mõlemaga
uue 318i ostab see, kes 320i ei jõua osta
neid tarvitatakse mujal rohkem tavasõiduks
seetõttu on vägagi võimalik, et 318i (antud juhul 94-üles) ja 320i puhul on pakkuda vähem trööbatud masinaid.
keda huvitab trööpamine, räägb nagu siin räägitakse, et 325 võtab sama palju bensiini kui 320 -seetõttu nad 320 ei osta

PS - mis kütusekulu puudutab, siis tutvuks enne auto kasutusõpetusega, seal on ju kirjas?
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
kasutusõpetuses on kirjas see kütusekulu mis tal kunagi oli kui ta uuest peast tehasest välja tuli, aga nüüdseks on masina mootor tunduvalt kulunum ja võtab ika tiba rohkem kütet.ni et se on suhteline.kuidas kellel, mõnel on normalsemas korras mootor kui teisel ja küt. kulu teine. kuid mingilmääral peaksid nad ikagi ühtima.
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Aare kirjutas:
uue 318i ostab see, kes 320i ei jõua osta
neid tarvitatakse mujal rohkem tavasõiduks
seetõttu on vägagi võimalik, et 318i (antud juhul 94-üles) ja 320i puhul on pakkuda vähem trööbatud masinaid.
-----
PS - mis kütusekulu puudutab, siis tutvuks enne auto kasutusõpetusega, seal on ju kirjas?


ei saa küll aru mis on seost kulunud / sissesõidetud mootoril ja kütusekulul. Minuteada võib osadel uutel masinatel olla just uuest peast 1-2 l suurem kütusekulu kuna mootor ei ole veel nn. sissesõidetud aga vanemal autol määrab kütusekulu ikka tehniline seisukord ja kütusekulu mõjutab ennem 100 muud tegurit kui kohvi mootor (ega siis mootor endise võimsuse saavutamiseks rohkem bensu hakka rüüpamakasutusõpetuses on kirjas see kütusekulu mis tal kunagi oli kui ta uuest peast tehasest välja tuli, aga nüüdseks on masina mootor tunduvalt kulunum ja võtab ika tiba rohkem kütet.ni et se on suhteline.kuidas kellel, mõnel on normalsemas korras mootor kui teisel ja küt. kulu teine. kuid mingilmääral peaksid nad ikagi ühtima.

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Loodan, et teemaalgataja ei pahanda, kui oma küsimuse siin küsin.
Kui ikkagi osta see: 93a M40 mootoriga isend.
Seal nagu ma aru olen saanud on lihtsalt tavaline mootoririhm, uuematel aga on see asendatud ketiga?!
Sain õigesti aru?
Kas tõesti on see rihmavahetus niivõrd keeruline/kallis, et kõik soovitavad sellest hoiduda ja osta ketiga mootor?
On see asi ainuke põhjus selle mootori vältimiseks?
Kui ikkagi osta see: 93a M40 mootoriga isend.
Seal nagu ma aru olen saanud on lihtsalt tavaline mootoririhm, uuematel aga on see asendatud ketiga?!
Sain õigesti aru?
Kas tõesti on see rihmavahetus niivõrd keeruline/kallis, et kõik soovitavad sellest hoiduda ja osta ketiga mootor?
On see asi ainuke põhjus selle mootori vältimiseks?
Njah, nukkvõll kallim ülejäänud kahest (kett, nookurid)
Aga ega üle ei jää midagi.
Uuemad masinad mahuvad küll eelarve sisse, aga kogu raha ei sa alla matta.
Niikuinii tulevad peale ostu mingid üllatused ja tekib kohe väljaminekuid.
See on enamikel juhtudel paratamatus.
Vaatasin siin auto24's uuemaid kui 93a omasid.
Hinnad kõrgemad.
Kuda nende mootori remondihindadega on kah?
Näiteks avastan et ongi nukkvõll+nookurid oma aja ära elanud, on remont kallis kah? Umbes?
Aga ega üle ei jää midagi.
Uuemad masinad mahuvad küll eelarve sisse, aga kogu raha ei sa alla matta.
Niikuinii tulevad peale ostu mingid üllatused ja tekib kohe väljaminekuid.
See on enamikel juhtudel paratamatus.
Vaatasin siin auto24's uuemaid kui 93a omasid.
Hinnad kõrgemad.
Kuda nende mootori remondihindadega on kah?
Näiteks avastan et ongi nukkvõll+nookurid oma aja ära elanud, on remont kallis kah? Umbes?