K:Piduriklotsi kulumise kohta
K:Piduriklotsi kulumise kohta
...et siis kui lõi juba tulukese armatuuris põlema-kui kriitiline asi on ja kui palju veel sõita tohiks?
nimelt ,lihtsalt ei ole võimalik enne nädalat vahetada-üli kiire on!
nimelt ,lihtsalt ei ole võimalik enne nädalat vahetada-üli kiire on!
Re: K:Piduriklotsi kulumise kohta
väga kriitiline ei tohiks jah olla, mõned millimeetrid peaks veel klotsi olema - nädalaga vaevalt miskit juhtub ...XTR kirjutas:...et siis kui lõi juba tulukese armatuuris põlema-kui kriitiline asi on ja kui palju veel sõita tohiks?
nimelt ,lihtsalt ei ole võimalik enne nädalat vahetada-üli kiire on!
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Alati annab kriitilises olukorras ka vähem pidurit kasutada. Näiteks mootoriga pidurdades ja liiklus olukorda pingsamalt ette hinnates. Ise olen proovinud ja saab praktiliselt ilma pidureid kasutamata sõidetud. Pidureid ehk vaja ainult viimaseks paigale jäämiseks, mida saab ka suure hädaga käsipiduriga teha.
Eelnev on kasutamiseks ainult hädakorras!
Eelnev on kasutamiseks ainult hädakorras!
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Minul piisas nädalast peale seda kui tuli põlema läks.
Siis oli tagumine klots ja ketas metallipidi koos ja peale seda vahetasin ka tagumised kettad ära.
Siis oli tagumine klots ja ketas metallipidi koos ja peale seda vahetasin ka tagumised kettad ära.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio