E34: Kas 525i 12v või 525 24v või 535 R6
- TEH
- Huviline
- Postitusi: 504
- Liitunud: 09.01.2003 22:27 22
- Peamine sõiduk: B8R-line, E36 325i, E30 328i(?)
- Asukoht: Reval
E34: Kas 525i 12v või 525 24v või 535 R6
Et siis seisan raske valiku ees. Plaan osta E34 aga polegi täpselt aru saanud millise mootoriga isend valida. ISe kaalusin 24v 2,5 mootorit aga olen kuulnud palju õudusjutte selle kohta. Seega tekkis kartus. Niisiis pidasin otstarbekaks küsida millist mootorit neist eelistada. Ise kardan, et 525 12v jääb suure kere jaoks nõrgaks. Samas palju erineb neil mootoritel kütusekulu ja varuosade hinnad?
Ette Tänades, Rait
Ette Tänades, Rait
-
- Klubiliige
- Postitusi: 534
- Liitunud: 06.05.2003 19:11 52
- Peamine sõiduk: F01 740XD ,E90 320i
- Asukoht: harjumaa
- Kontakt:
No ütleme nii et 525 kohta ma eriti rääkida ei oska ,aga minul on 535 ja olen ilgelt rahul.Kütust võtab trassil 8,9 ja linnas 13-14.Varuosad on M30 mootoril vist odavamad kui M50 .
Kusjuures kui sul plaanis 535 osta siis tule vaata minu oma üle,mul see müügis.Juhul kui pakub huvi 92 aasta ja raha tahaks 70 tonni koos 18 tolliste M velgede ja ümber ehitatud uksepolstritega.
Kusjuures kui sul plaanis 535 osta siis tule vaata minu oma üle,mul see müügis.Juhul kui pakub huvi 92 aasta ja raha tahaks 70 tonni koos 18 tolliste M velgede ja ümber ehitatud uksepolstritega.
Õudusi on igal automargil olemas.
Pane lihtsalt iga margi kohta kõrvuti sellised numbrid:
1. heas korras oleva auto hind
2. mootori võimsus ja dünaamika
3. kütusekulu praktikas
4. kui palju läheb maksma näiteks altminek mootori korrasoleku osas.
Ja usu, need vastused ei tule M50 kasuks. M50 on lihtsalt liiga väikese töömahuga, et tema megafancy ehitus üldse pilli puhuma hakkaks.
That's why I love M30
Pane lihtsalt iga margi kohta kõrvuti sellised numbrid:
1. heas korras oleva auto hind
2. mootori võimsus ja dünaamika
3. kütusekulu praktikas
4. kui palju läheb maksma näiteks altminek mootori korrasoleku osas.
Ja usu, need vastused ei tule M50 kasuks. M50 on lihtsalt liiga väikese töömahuga, et tema megafancy ehitus üldse pilli puhuma hakkaks.
That's why I love M30

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Ei saa muidugi jälle vait olla, aga see M30 mootor on välja arenenud puhtalt mootorispordist ja nende võidusõiduvariatsioonidega sõideti 1969-1973 DTM sarjas. Kõlab natuke irooniana, aga selle mootori arendasid välja insenerid, keda BMW ostis üle Ford Motorspordist. M50 jms põhiline häda on selles, et neil puudub nii võimas võidusõidu taust - kuna ringrada sõideti forseeritud seeriamootoritega, M30 tänavaautole on aga vastupidi deforseeritud võidusõidumootor. Seepärast see mootor kannatabki nii palju.
Ütles selle kohta ühes ajakirjas Richard Hamann, nimi, mis ei vaja tutvustamist, kui ajakirjanikud testisid tema loodud M30 turbomootoriga E30 M3-e (406 hj) - ükski uuema aja bmw mootor ei kannata välja kahekordset võimsuse tõstmist - aga nendel vanadel malmootoritel ei teki sellega mingeid probleeme
Minumeelest 5se keres pakub ta parimat kompromissi võimsuse, lollikindluse, ülalpidamiskulude ja kütusekulu osas. On ökonoomsemaid, on võimsamaid aga ühelgi mootoril pole need omadused nii hästi kooskõlas. Ühelgi kõrgema keskklassi võrreldava kubatuuriga autol pole näiteks mootori osad nii odavad ning remont elementaariselt lihtne. Ostes kontrollid kompressioonid ja õlisurve ära, kuulad et kuskilt ei lagise ja tihendusainet jahutuses pole ning voilaa. Edasi ei mingeid taolisi üllatusi nagu uuematel - alates mingitest lahtitulevatest õlipumba poltidest ja lõpetades salabensiinist ärakulunud nikasiliga. Mootori varuosad on naeruväärselt odavad auto prestiizi arvestades ja enamik kapremondi osade hind on alla 1000 krooni/kpl. On saada täiesti aktseptaabli kvaliteediga b-osi.
Ütles selle kohta ühes ajakirjas Richard Hamann, nimi, mis ei vaja tutvustamist, kui ajakirjanikud testisid tema loodud M30 turbomootoriga E30 M3-e (406 hj) - ükski uuema aja bmw mootor ei kannata välja kahekordset võimsuse tõstmist - aga nendel vanadel malmootoritel ei teki sellega mingeid probleeme

Minumeelest 5se keres pakub ta parimat kompromissi võimsuse, lollikindluse, ülalpidamiskulude ja kütusekulu osas. On ökonoomsemaid, on võimsamaid aga ühelgi mootoril pole need omadused nii hästi kooskõlas. Ühelgi kõrgema keskklassi võrreldava kubatuuriga autol pole näiteks mootori osad nii odavad ning remont elementaariselt lihtne. Ostes kontrollid kompressioonid ja õlisurve ära, kuulad et kuskilt ei lagise ja tihendusainet jahutuses pole ning voilaa. Edasi ei mingeid taolisi üllatusi nagu uuematel - alates mingitest lahtitulevatest õlipumba poltidest ja lõpetades salabensiinist ärakulunud nikasiliga. Mootori varuosad on naeruväärselt odavad auto prestiizi arvestades ja enamik kapremondi osade hind on alla 1000 krooni/kpl. On saada täiesti aktseptaabli kvaliteediga b-osi.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Sry, jumala OT, aga hirmsasti tahaks teada:
Et mis ma nokin? Tegelikult tahakski teada, palju sel M60-l reservi on.
waddabout see kuulus biturbo-NOS E34 540iA, mis tartus ja motorexil esines? Seal vist väideti ka, et ilma NOS-ita saadi stendis 362kW (ok, ei ole päris 2x rohkem)?Aare kirjutas:Ütles selle kohta ühes ajakirjas Richard Hamann, nimi, mis ei vaja tutvustamist, kui ajakirjanikud testisid tema loodud M30 turbomootoriga E30 M3-e (406 hj) - ükski uuema aja bmw mootor ei kannata välja kahekordset võimsuse tõstmist - aga nendel vanadel malmootoritel ei teki sellega mingeid probleeme
Et mis ma nokin? Tegelikult tahakski teada, palju sel M60-l reservi on.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
minul on 3,0 R6 mootor.
Selle ainsaks miinuseks on ehk see, et 3,5 R6 on veel parem (vähemalt Aare ütles, et kütusekulu ei ole eriti suurem)
13l /100 km võtab mul linnas ja mootor on vastupidav ja lollikindel. Ainult jahutusvedelikku peab jälgima, sest keemaminek võib saada plokile saatuslikuks - õnneks teatab kompuuter, kui vedelikku liiga vähe on.
Kiirendus täitsa hea (alla 9 peaks sajani minema, aga ma ise ei peenesta eriti)
Ja remont on kõvasti odavam 24V mootorist.
Kuna mul läks plokikaanetihend läbi, siis lasin terve mootoripea remondi ära teha (klapid, tihendid, lihvimine, survestamine, nookurivõll + kõik rihmad ka veel) ja see läks kokku maksma ainult 4000 EEK koos tööraha ja käibemaksuga. Ja ma arvan, et seda mootorit pole nüüd vaja jälle enam aastaid näppida.
Õli mul ka ei võta (tegelikult mingil määral võtab ju iga auto õli, aga pidasin silmas, et kahe õlivahetuse vahel on see kulu nii väike, et varda pealt pole aru küll saada).
Selle ainsaks miinuseks on ehk see, et 3,5 R6 on veel parem (vähemalt Aare ütles, et kütusekulu ei ole eriti suurem)
13l /100 km võtab mul linnas ja mootor on vastupidav ja lollikindel. Ainult jahutusvedelikku peab jälgima, sest keemaminek võib saada plokile saatuslikuks - õnneks teatab kompuuter, kui vedelikku liiga vähe on.
Kiirendus täitsa hea (alla 9 peaks sajani minema, aga ma ise ei peenesta eriti)
Ja remont on kõvasti odavam 24V mootorist.
Kuna mul läks plokikaanetihend läbi, siis lasin terve mootoripea remondi ära teha (klapid, tihendid, lihvimine, survestamine, nookurivõll + kõik rihmad ka veel) ja see läks kokku maksma ainult 4000 EEK koos tööraha ja käibemaksuga. Ja ma arvan, et seda mootorit pole nüüd vaja jälle enam aastaid näppida.
Õli mul ka ei võta (tegelikult mingil määral võtab ju iga auto õli, aga pidasin silmas, et kahe õlivahetuse vahel on see kulu nii väike, et varda pealt pole aru küll saada).
Vastupidavus? Kui palju kilomeetreid see V8 sõidab enne laialilendamist?priitv8 kirjutas:Sry, jumala OT, aga hirmsasti tahaks teada:
waddabout see kuulus biturbo-NOS E34 540iA, mis tartus ja motorexil esines? Seal vist väideti ka, et ilma NOS-ita saadi stendis 362kW (ok, ei ole päris 2x rohkem)?
Et mis ma nokin? Tegelikult tahakski teada, palju sel M60-l reservi on.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
V8 on minuteada osalenud M3 GTR peal, aga seal on sellest V8-st järgi vaid väliskuju. 540 on ta umbes samapalju nagu M5 -st mitte eriti. Ja muideks-kuulduste põhjal pandi sinna sisse tavalised malmhülsidpriitv8 kirjutas:No just, seda jah. Ei julend nii otsekoheselt väljenduda kohe. BTW kas see auto kuskil võidusõitmistel osalenud ka on?Aare kirjutas:Vastupidavus? Kui palju kilomeetreid see V8 sõidab enne laialilendamist?

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Ei, miks? Aga jah, oleks kohe asja tõsisemalt kätte võtnud, oleks ise ka selle http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=9794&page=4 üles leidnud.Indrek kirjutas:kas see on trikiga küsimus?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
See on ka ainus viis, mismoodi neid aluplokiga V8-id on taastatud, aga rahaliselt ei tasu see ära.Aare kirjutas:Ja muideks-kuulduste põhjal pandi sinna sisse tavalised malmhülsid
PS aga vänt on M60B40-l ka sepistatud


PS aga Carmuse Oliver ütles mulle, et Porsche V8 on juba 70-ndate keskelt alumiiniumplokiga olnud ja neil ei ole sellega mingeid probleeme.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!