318iS vs Golf GTi
318iS vs Golf GTi
Tere!
Mind on hakanud huvitama 318iS(E30). Kuidas on see auto võrreldes Golf II GTi-ga? Kiirendus näiteks? 16v-ga tunduvad näitajad suht samad olevat, miks peaks eelistama BMW-d? Juhitavus parem, mugavam? Samas ülalpidamine st jupid vist kallimad? Kuidas mootori potentsiaaliga lood on, Golfe parendatakse päris jõudsalt, teadjaid siinmail vist rohkem, after-market jupid kergemini kättesaadavad ja odavamad?
Ühesõnaga palju küsimusi. Kas keegi võtaks vaevaks teadmisi jagada?
Mind on hakanud huvitama 318iS(E30). Kuidas on see auto võrreldes Golf II GTi-ga? Kiirendus näiteks? 16v-ga tunduvad näitajad suht samad olevat, miks peaks eelistama BMW-d? Juhitavus parem, mugavam? Samas ülalpidamine st jupid vist kallimad? Kuidas mootori potentsiaaliga lood on, Golfe parendatakse päris jõudsalt, teadjaid siinmail vist rohkem, after-market jupid kergemini kättesaadavad ja odavamad?
Ühesõnaga palju küsimusi. Kas keegi võtaks vaevaks teadmisi jagada?
Re: 318iS vs Golf GTi
Tahad flame teha võiHUS kirjutas:Tere!
Mind on hakanud huvitama 318iS(E30). Kuidas on see auto võrreldes Golf II GTi-ga? Kiirendus näiteks? 16v-ga tunduvad näitajad suht samad olevat, miks peaks eelistama BMW-d?

Mul on 318iS. Sõitsin sellega enne lahtivõtmist umbes tuhatkond kilti. Samuti olen liikunud erinevate golfidega. Golf unusta ära, umbes sama hinna juures on sellel suhteliselt kitsed sõiduomadused, salongi sisu kvaliteet on samas klassis ladaga. Golf ei ruuli juba sellepärast, et on esisillaveoga.
Käitumine piiroludes on iS-l vaks maad parem, kuna tal on ni täis kkui tühjalt ideaalne kaalujaotus.
Mind see 1.8 iS ei rahuldanud, kuna 0-100 9 sek pole kiirendus. Samuti ei vilista ta 50 meetrit järjest kummi ega viruta 200 pealt istet selga

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Samas kui on huvi sellise sportliku (esisillaveolise) puki vastu, siis võib vaatada ka peugeot 205gti1,9 - liigub edasi hästi, juhitavus on ok, ja on kergem kui golf. Ja võrreldes golf 2 kannatab seal ka sees istuda, mitte pole saksa inseneri poolt sinisel esmaspäeval joonlaua ja nurgikuga kokkujoonestatud sisu (see on minu subjektiivne arvamus).
Kui huvi on, siis võin ka enda gti pakkuda, sest peaks endale lapsevankri vedamiseks ka ühe suzuki liana tellima
Kui huvi on, siis võin ka enda gti pakkuda, sest peaks endale lapsevankri vedamiseks ka ühe suzuki liana tellima

Re: 318iS vs Golf GTi
Ei. Mingitki ülevaadet tahaks saada, sest endal eelistus puudub.Aare kirjutas:Tahad flame teha või
Aga kui nüüd vadata asja modifitseerimise küljelt, siis kuidas mootori parendamise potentsiaaliga 318iS-l lood on? Sa isegi oma auto teema all kirjutasid, et kui mootorist lahti ei saa, ehitaks teda veidi. Kui teostatavad sellised plaanid on st kas ka mõistlike summade eest? Varasemad 16v mootorid ei tahtnud paljudel autotootjatel eriti õnnestuda kuulu järgi, probleemid vastupidavusega jms...
Re: 318iS vs Golf GTi
Tehtav. Need kaks õhtaleminevat asja on plokikaanetihend ning saaled. Mõlema hinna suurusjärk on mõnisada krooni. Samas luban sulle, et Golfi mootoril asuv mehaaniline sissepritse on tõeline pain-in-the-a** kui seal külaelektrikud küüneviha sisse on ajanud. Mis on kindlasti kallim tavamootorist - sportnukad, aga vaevalt see DOHC Golf eriti parem on.HUS kirjutas:Ei. Mingitki ülevaadet tahaks saada, sest endal eelistus puudub.Aare kirjutas:Tahad flame teha või
Aga kui nüüd vadata asja modifitseerimise küljelt, siis kuidas mootori parendamise potentsiaaliga 318iS-l lood on? Sa isegi oma auto teema all kirjutasid, et kui mootorist lahti ei saa, ehitaks teda veidi. Kui teostatavad sellised plaanid on st kas ka mõistlike summade eest? Varasemad 16v mootorid ei tahtnud paljudel autotootjatel eriti õnnestuda kuulu järgi, probleemid vastupidavusega jms...
Inglismaal sõidetakse nendega mingis rinkasarjas nii 200 hj kandis.
Ma ei tea Golfi kohta, aga nt katita iS väljalase on ise juba piisav meistriteos, tehasest torukollektoriga ja nii edasi. Väga palju see mootor muidugi välja ei kanna, sest ta alumine osa on M40 oma ning erinevalt M10-st pole selle mootoriga kuskil erilisi projekte tehtud ning see mootor analoogiliselt M20ga ei pärine võidusõidust.
Ise võtsin sedavõrd rariteetse auto pulkadeks ette ainult sellepärast, et ega ta halb auto pole, aga mul on endal piisav kogemus, mida saab teha suuremast mootorist ning seepärast....vaatan ...panen äkki mossele peale või kunagi soetaks ühe OT ja IMS tarbeks 02-seeria....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Kergitaks natuke seda teemat.Enadal on ka huvi 318is e30 vastu,kui jõudu tundub vähe olevat.Plaanis auto kuskil 20k-25keek osta ja siis 15k juurde panna,et teda parendada.http://www.es-tuning.org/bmw.htm Pakutakse siin chipi,mis tõstab jõudu +14hp ja väänet +18nm.Mida te üldse arvate chipist.Ja mida on veel võimalik teha,et lisajõudu saada.(raha siis umbes 15k)Igasugused kurjemad nukad ja kergendatud hoorattad,mis nende hinnad on?Soov oleks saada vähemalt sama kiire auto kui sõbra escort rs2000. 

reeglina tuleved lisa hobused ja lisa vääne chipil kõrgetel pööretel. vahel võimalik, et ka madalamate pöörete arvelt. seega igapäeva kasutuses, ei võida midagi. reeglina. muidugi on ka erandeid.
kuid kui kavatsed osta, 25k eest 318is ja lisada sinna veel 15k. siis ei mõista ma miks sa kohe ei osata autot millel on rohkem jõudu ja väänet kui tuunitul is'il?
vihje loomulikult 325i'le. või tegu mingi kinnisideega (rahvaralli vmt.)? sest reeglina saab 40k eest vennasvabariikidest viisaka kahe-poolese. eeveeest, ei saa midagi (jällegi reegel - eranditega).
edu.
EDIT:
link
kuid kui kavatsed osta, 25k eest 318is ja lisada sinna veel 15k. siis ei mõista ma miks sa kohe ei osata autot millel on rohkem jõudu ja väänet kui tuunitul is'il?

edu.
EDIT:
link
Mulle tundub isiklikult see 14 hp jutt pulli kaka. Esiteks on mootor tehaseseades häälestatud nii, et kasulik piirkond lõpeb niikuinii enne piirajat otsa. Chip tõstab maksimumpöördeid ja bensiini etteannet, aga selle kaudu lisandub võimsust vähe.Imre993 kirjutas:Kergitaks natuke seda teemat.Enadal on ka huvi 318is e30 vastu,kui jõudu tundub vähe olevat.Plaanis auto kuskil 20k-25keek osta ja siis 15k juurde panna,et teda parendada.http://www.es-tuning.org/bmw.htm Pakutakse siin chipi,mis tõstab jõudu +14hp ja väänet +18nm.Mida te üldse arvate chipist.Ja mida on veel võimalik teha,et lisajõudu saada.(raha siis umbes 15k)Igasugused kurjemad nukad ja kergendatud hoorattad,mis nende hinnad on?Soov oleks saada vähemalt sama kiire auto kui sõbra escort rs2000.
Ise olen reaalselt näinud ametlikku testi, kus E36 325 mootorile lisandus +8 hp. Milleks siis vaevata ennast kallite osadega kui üle 10% võimsust saab mõne tuhande eest

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Saab ka nagu millestki muust ehitada !
Vaadates IRS- i Pärnu etapi aegu oleks nii mõnelgi millestki mõtelda.
Minuteada ei ole sellesse autosse tehtud mingeid a 15 kilo lisainvesteeringuid , mõtetutesse julladesse.
1 5 Ander Tenno Mazda MX-5 2:04,78 2:04,93 2:03,00 4:07,78 1:59,82
2 15 Aigar Pärs Honda Civic 2:06,39 2:05,02 2:03,91 4:08,93 2:03,37
3 9 Eiki Lill BMW 318i 2:04,77 2:04,53 2:04,53 4:09,06 2:04,67
4 4 Jaan Kollo Honda Civic Type-R 2:08,98 2:04,14 2:04,84 4:08,98 2:10,18
5 1 Kristjan Kutsar Ford Fiesta RS 2:05,37 2:06,95 2:04,51 4:09,88
6 18 Ago Onton Ford Escort XR3 2:05,98 2:07,09 2:07,60 4:13,07
7 3 Vahur Vene VW Golf 2:06,63 2:06,78 - 4:13,41
8 25 Ken Järveoja Mazda 2:12,48 2:09,60 2:07,05 4:16,65
9 10 Kaido Kask BMW 325i 2:12,21 2:08,72 2:08,62 4:17,34
10 22 Silver Soorsk BMW 325i 2:09,15 2:09,60 2:11,16 4:18,75
Vaadates IRS- i Pärnu etapi aegu oleks nii mõnelgi millestki mõtelda.
Minuteada ei ole sellesse autosse tehtud mingeid a 15 kilo lisainvesteeringuid , mõtetutesse julladesse.
1 5 Ander Tenno Mazda MX-5 2:04,78 2:04,93 2:03,00 4:07,78 1:59,82
2 15 Aigar Pärs Honda Civic 2:06,39 2:05,02 2:03,91 4:08,93 2:03,37
3 9 Eiki Lill BMW 318i 2:04,77 2:04,53 2:04,53 4:09,06 2:04,67
4 4 Jaan Kollo Honda Civic Type-R 2:08,98 2:04,14 2:04,84 4:08,98 2:10,18
5 1 Kristjan Kutsar Ford Fiesta RS 2:05,37 2:06,95 2:04,51 4:09,88
6 18 Ago Onton Ford Escort XR3 2:05,98 2:07,09 2:07,60 4:13,07
7 3 Vahur Vene VW Golf 2:06,63 2:06,78 - 4:13,41
8 25 Ken Järveoja Mazda 2:12,48 2:09,60 2:07,05 4:16,65
9 10 Kaido Kask BMW 325i 2:12,21 2:08,72 2:08,62 4:17,34
10 22 Silver Soorsk BMW 325i 2:09,15 2:09,60 2:11,16 4:18,75
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
?
Miks peaks neid kahte masinat võrdlema?
Ma arvan, et siin foorumil osalejad võrdlevad neid autosid sellelt seisukohalt, et bmw on asjalikum. Kui sa aga lähed mõnele leheküljele kuhu on koondunud Volkswageni austajad siis sa kuuled seal ilmselt hoopis vastupidist juttu. Igaüks kiidab oma ja see kehtib kõikide automarkide kohta. Ka inimene kes sõidab zaparozetsiga on rahul masina lihtsuse, odavate osade, hea mineku ja ökonoomsusega. Kõige kindlam on võtta üks ja sõita näiteks pool aastat. Ja siis teine ning sõida ka pool aastat. Siis otsustada omade kogemuste järgi mitte ära kuula mida "naised turul räägivad"
Üldiselt võta ikka see mis sulle meeldib ja hingelähedane tundub ja peaasi, et ise rahul oled 



IRW Cardo, kui seda lehte vaatad, siis pigem on küsimus Lille sõiduoskuses, mitte autos. Pealegi-kas see mitte tavaline 85 kw Touring tal pole? Civik Type-R vastu tava -318 saiast vastast pole nüüd kuidagi pidi ning vahe on seal selles, kes oskas sõita ka kes raatsis autot lõhkuda. Selle loogika järgi peaks ju ohtla kohe kribin-krabin E30 rooli istuma. E30 M3-st oli omal ajal Sepa Integra Type-R-le, millel oli 1.8 mootor bemmi 2.3 vastu vastast ainult stardisirgeks....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Mõtetuid jullasid seal tõesti ei oleCardo kirjutas: Minuteada ei ole sellesse autosse tehtud mingeid a 15 kilo lisainvesteeringuid , mõtetutesse julladesse.

Aga need jullad, mis külge kruvitud... ei oskagi hinda pakkuda.
Ei, vana mootoriga kaheukseline.Aare kirjutas: Pealegi-kas see mitte tavaline 85 kw Touring tal pole?
Aare ma tean sellest autost ikka ka natuke ja mida sellega tehtud on. Loomulikult on seal teine nukk ja weberi karpad neelavad õhku jne ...
Kuid samas liigub asi samaeduliselt kui 325. Ära usu kui ei taha.
Ja sama soovitus ka sinule Aare. Hangi normaalsed rehvid ja elu muutub. Kui pidamist ei ole ei aita ka 500hp. Need specrehvid mida kiiremad rallymehed enam ei tarvita on ikkagi mitu korda paremad kui uued tänavarehvid.
Kuid samas liigub asi samaeduliselt kui 325. Ära usu kui ei taha.
Ja sama soovitus ka sinule Aare. Hangi normaalsed rehvid ja elu muutub. Kui pidamist ei ole ei aita ka 500hp. Need specrehvid mida kiiremad rallymehed enam ei tarvita on ikkagi mitu korda paremad kui uued tänavarehvid.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Samad tunded ka minupoolt . Meenub mulle lolli naeruga männiku lammari meeskond kui käisin aastaid tagasi neilt küsimas kas on äkki 390mm rehve ja nemad ütlesid irwakil näol et nii laiiu rehve meil küll ei ole ja kui pärisid millele neid vaja on ja ma ütlesin BMW-le olid mehed peris sillas.
Mina enam seda asutust ei ole kasutanud. Maitse asi muidugi.
Mina enam seda asutust ei ole kasutanud. Maitse asi muidugi.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Täiesti OT, aga selle asutuse täielik tipp oli see, kui vajasin ühele sealt ostetud jublakale tsekki ja kassapidaja(!) ei osanud käibemaksu arvestada!!!!Cardo kirjutas:Meenub mulle lolli naeruga männiku lammari meeskond kui käisin aastaid tagasi neilt küsimas kas on äkki 390mm rehve

Teemasse: kui võimalik ja rahakott lubab, tasub osta vastava seeria niiõelda tippmudel - sest see tuleb odavam kui kehvemat mudelit parendada/ehitada + pluss hoiab märkimisväärselt raha ja närvirakke kokku.
See reegel ei kehti juhul kui lihtsalt pole võimalik vastavat mudelit saada.
Tere
Nagu juba üks eelkirjutaja ütles: Maitse asi.
Olen sõitnud GTi'ga. Kui päris täpne olla, siis oli mu õppesõidu autoks üks Golf GTi. Tjah.. Tore auto oli. Sõitmise sain selgeks. Aga minule isiklikult meeldib BMW rohkem. Isegi arvestades, et ma iS'ga sõitnud ei ole...
Juhitavus: Hmm... Talviseks õppesõiduks väga sobiv, kuigi äkiline sidur oli minusugusele algajale päris keeruline :)
Ülalpidamine ja potentsiaal: Kui ta kannatas rumalate algajate all pidada, siis järelikult väga hull ei olnud. Samas ühtegi E30iS'i pole ma õppesõidu autona näinud.
Hooldus: No eks BMW'd vajavad ka parandamist ning juppe. On nendegi jaoks mehed ning kohad olemas.
Loodan, et see vastus on natuke informatiivsem :) Igatahes edu auto valikul. Peaasi, et enesele meeldib see, mille lõpuks välja valid.
jJanno
:)hanno kirjutas:Vaadake nüüd teema uuesti üle ja mõelge - kas teema algataja sai oodatud abi või mitte....
Nagu juba üks eelkirjutaja ütles: Maitse asi.
Olen sõitnud GTi'ga. Kui päris täpne olla, siis oli mu õppesõidu autoks üks Golf GTi. Tjah.. Tore auto oli. Sõitmise sain selgeks. Aga minule isiklikult meeldib BMW rohkem. Isegi arvestades, et ma iS'ga sõitnud ei ole...
Juhitavus: Hmm... Talviseks õppesõiduks väga sobiv, kuigi äkiline sidur oli minusugusele algajale päris keeruline :)
Ülalpidamine ja potentsiaal: Kui ta kannatas rumalate algajate all pidada, siis järelikult väga hull ei olnud. Samas ühtegi E30iS'i pole ma õppesõidu autona näinud.
Hooldus: No eks BMW'd vajavad ka parandamist ning juppe. On nendegi jaoks mehed ning kohad olemas.
Loodan, et see vastus on natuke informatiivsem :) Igatahes edu auto valikul. Peaasi, et enesele meeldib see, mille lõpuks välja valid.
jJanno
exTouring
Ma oskaks natuke E36 iS'ist rääkida. Kupeest.
Väidetavalt kupeel juba kohe parem juhitavus kui sedaanil.
Mootor peaks suhteliselt hea ja lollikindel olema. Peaks pöördesse natuke kergemini (kiiremini) minema kui 6 silindrilised.
Aga noh, sellist "õige" auto häält ikka ei tule kuna 2 silindrit ju puudu. Ning ka mootori käik ei ole nii ühtlane nagu ta võiks olla.
Perfomance tundub enda sedaan 320'l parem olevat kui kupee 318iS'l.
Väidetavalt kupeel juba kohe parem juhitavus kui sedaanil.
Mootor peaks suhteliselt hea ja lollikindel olema. Peaks pöördesse natuke kergemini (kiiremini) minema kui 6 silindrilised.
Aga noh, sellist "õige" auto häält ikka ei tule kuna 2 silindrit ju puudu. Ning ka mootori käik ei ole nii ühtlane nagu ta võiks olla.
Perfomance tundub enda sedaan 320'l parem olevat kui kupee 318iS'l.
GS
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
no ärge nüüd kaklema ka minge- ega auto juures ei mängi alati rolli, et kumb kiirendusel üle jms. Sõidumõnu peab ka olema (hea on muidugi teada, et mu auto jõuab 6-7 sekiga 100-ni). Reaalselt autot eksplkuateerides me kasutame mugavat istet, head juhitavust ja silmailu rohkem kui püssina a´la rullnokk stiilis läbi linna kihutamist!Aare kirjutas:tore, tõmba oma SR või honda foorumisse ja ära siin siis rohkem plääguta. Igas peres pidi oma last kiidetama ja ju oled siis uksega eksinudRed kirjutas:aga see on minu arvamusel üldse absurdne, võrrelda BMW foorumil mingit teised autod peale BMW`t.
Minu kollektsioonis on loomulikult palju videot, kus S2000 mitu korda ja valusalt teeb M3 ja CSL ära....![]()
noh aga see ei tähendab ju, et S2000 raudselt parem kui M3...vist
seega isiklikult teema algatajale soovitan 318is -i, sest usun, et igapäevaselt on sul selle masinaga mõnusam liigelda- ka ilusam vaadata. Samas kui sa tahad ringrada sõita ja tulemusi saada siis on paljud just valinud toorikuks Golf GTI


E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
kui on esimene auto, siis ei maksa seda mitte oma nimele kirjutada. väikesed kõksud ei jää tulemata. ja reeglina ka paljud oma esimese auto puruks sõidavad. kirjuta masin mõne vanainimese nimele. 0.40 pealt on pikk maa kuni rahakotile mõjuma hakkab. see juhikoefitsendist tulev summa on tunduvalt suurem kui automootorist. ma kunagi ei uskund et nii kasulik on, aga enne jõuab viimsepäeva laupäev kätte, kui mul koefitsient alla 1.20 taas jõuab.
ja auto seisukohas ütlen, et võta see mis kõige korralikuma leiad. isiklikult eelistan bemmi. aga see mu isiklik probleem, lihtsalt ei kannata koledaid asju. ja golf'i disain on seda minu meelest.
ja auto seisukohas ütlen, et võta see mis kõige korralikuma leiad. isiklikult eelistan bemmi. aga see mu isiklik probleem, lihtsalt ei kannata koledaid asju. ja golf'i disain on seda minu meelest.
FCUK Deutschland
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
no muidugi peab ikka väga hea tuttava leidma, kes omale käru laseb keerata. Üldiselt ei ole endal ka hea meel kui kellegi igakuised kulud sinu lollustest tõusevad!England kirjutas:kui on esimene auto, siis ei maksa seda mitte oma nimele kirjutada. väikesed kõksud ei jää tulemata. ja reeglina ka paljud oma esimese auto puruks sõidavad. kirjuta masin mõne vanainimese nimele. 0.40 pealt on pikk maa kuni rahakotile mõjuma hakkab. see juhikoefitsendist tulev summa on tunduvalt suurem kui automootorist. ma kunagi ei uskund et nii kasulik on, aga enne jõuab viimsepäeva laupäev kätte, kui mul koefitsient alla 1.20 taas jõuab.
Soovitus! Kindlustusmakset saad kokkuhoida ka järgnevalt: erinevad eesti piirkonnad on samuti erineva riskikoefitsendiga (üldse mõjutab kindlustuse hinda 3 komponenti: auto registreeritud piirkond, auto omaniku riski koef. ja võimsus) Uuri välja millised on madalaima koefitsendiga piirkonnad. Otsi mõni tuttav kes seal elab ja registreeri auto tema aadressile. Omanikuks jääd ikka ise! Kui ma hästi mäletan siis L-Virumaa, Põlvamaa ja Saare- või Hiiumaa olid kõigemadalamate koefitsentidega.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
OT:
sellest juba oli kuskil juttu, et eks see kindlustusega jebimine paras enda ja teiste petmine ole.
mida rohkem vangerdatakse nende arveloleku kohtadega, seda rohkem tõusevad kindlustustariifid.
aga kuna teoreetiliselt on see legaalne, siis pole midagi parata.
sysi@ tegi just väikse avarii ja maksis teise auto omast taskust kinni, et mitte hiljem ogaraks maksta.
mul ka, muuseas, auto isa nimel, et koefitsient madal oleks.
sellest juba oli kuskil juttu, et eks see kindlustusega jebimine paras enda ja teiste petmine ole.
mida rohkem vangerdatakse nende arveloleku kohtadega, seda rohkem tõusevad kindlustustariifid.
aga kuna teoreetiliselt on see legaalne, siis pole midagi parata.
sysi@ tegi just väikse avarii ja maksis teise auto omast taskust kinni, et mitte hiljem ogaraks maksta.
mul ka, muuseas, auto isa nimel, et koefitsient madal oleks.
Otsin omale autot parajasti ja otsustasin ka Golfi proovida. No offence aga see on ikka paras kusi võrreldes Bmw'ga. Peale Bmw'ga proovisõitu Golfi küll ei ostaks. Seest nagiseb jubedalt, mootori "vägev" tõmme ei osutunudki nii vägevaks. Ja no muidugi mootori hääl
Ja tegemise ei olnud kehva eksemplariga, tegin proovisõitu mitmega ning need on üldmuljed. Proovitud Bmw'dest olid nad paar aastat uuemad.
EDIT: Võtan oma sõnad tagasi, sõitsin siiski sitaga. Korralikuga sõitu tehes, et ütleks midagi, et ta nii "kusine" on. Väga hää on


Ja tegemise ei olnud kehva eksemplariga, tegin proovisõitu mitmega ning need on üldmuljed. Proovitud Bmw'dest olid nad paar aastat uuemad.
EDIT: Võtan oma sõnad tagasi, sõitsin siiski sitaga. Korralikuga sõitu tehes, et ütleks midagi, et ta nii "kusine" on. Väga hää on
