Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
--overdose-- kirjutas:ei saa aru miks see riskikonfitsent nii kõrgele aetakse tegu ikkagi väga levinud autoga...
sest eesti valitsust juhib rahaahned lambad oma populaarsuse õitsemise nimel.
Ei usu elusees, et selline asi võimalik oleks. Samamoodi võiks kõik Toomase(või Vitali või Oskari)-nimelised inimesed maksustada, sest statistika järgi upub neid kõige rohkem.
--overdose-- kirjutas:ei saa aru miks see riskikonfitsent nii kõrgele aetakse tegu ikkagi väga levinud autoga...
sest eesti valitsust juhib rahaahned lambad oma populaarsuse õitsemise nimel.
Ei usu elusees, et selline asi võimalik oleks. Samamoodi võiks kõik Toomase(või Vitali või Oskari)-nimelised inimesed maksustada, sest statistika järgi upub neid kõige rohkem.
tudeng, 23.04.2007 15:37
...noh **** bemmipeded, ikka pole teile piisavalt tõendeid vää, et just TEIE olete liikluses ühed suurimad türapead?! Ajudeta idioodikari rsk, pange ennast põlema!
ei no nuta või naera sellise idiootse kommentaari peale, seal mingi 90% kommentaaridest BMW-de vastu on hälvikud ikka
Ärge parem lugege neid seal, tekib masendus.................
--overdose-- kirjutas:ei saa aru miks see riskikonfitsent nii kõrgele aetakse tegu ikkagi väga levinud autoga...
sest eesti valitsust juhib rahaahned lambad oma populaarsuse õitsemise nimel.
Ei usu elusees, et selline asi võimalik oleks. Samamoodi võiks kõik Toomase(või Vitali või Oskari)-nimelised inimesed maksustada, sest statistika järgi upub neid kõige rohkem.
hetkel on kõige KÕIGE suurema riskikoefitsendiga autod subarud... ära kysi miks aga see ingo pärineb IF kindlustusest
losto kirjutas:
sest eesti valitsust juhib rahaahned lambad oma populaarsuse õitsemise nimel.
Ei usu elusees, et selline asi võimalik oleks. Samamoodi võiks kõik Toomase(või Vitali või Oskari)-nimelised inimesed maksustada, sest statistika järgi upub neid kõige rohkem.
hetkel on kõige KÕIGE suurema riskikoefitsendiga autod subarud... ära kysi miks aga see ingo pärineb IF kindlustusest
Väidad, et mingi margipõhine koefitsient on olemas? Ei usu mitte.
Ehk on asi seotud sellega, et Subarud on kõige suurema keskmise võimsusega (alla 2l Subaruid Eestis üle paarikümne vist pole, Turbo-Imprezasid/Legacy'sid on kordades rohkem). Ei tulegi ausatöeldes meelde teist marki, mille enamik on turbo-bensiinimootoriga, selles võib see konks peituda küll.
hollow kirjutas:hetkel on kõige KÕIGE suurema riskikoefitsendiga autod subarud... ära kysi miks aga see ingo pärineb IF kindlustusest
Minu teada on selle põhjuseks see, et enamus Subarusid surevad ebaloomulikku surma, ja kuna enamus Subarusid on Imprezad, mida müüakse, siis pole seal ka midagi imestada... Kuid see info jõudis minuni paar aastat tagasi...
Kuid need delfi kommentaarid- ise ei loe neid kunagi-omal ka parem olla, kui ei pea oma närve igasugu kääbikute lühinägelikkuse pärast rikkuma
meph kirjutas:Minu teada peaks margipõhine riskikoefitsient täiesti eksisteerima...
Kunagi algul oli selline asi pikalt.Hetkel seda tõesti pole,aga LKF inimesed vaikselt juba räägivad,et mingi diferentseerimine tuleb lähiajal siiski taas teha. Et midagi konkreetset veel kuulda pole,aga midagi ilmselt varsti muutub.
meph kirjutas:Minu teada peaks margipõhine riskikoefitsient täiesti eksisteerima...
Kunagi algul oli selline asi pikalt.Hetkel seda tõesti pole,aga LKF inimesed vaikselt juba räägivad,et mingi diferentseerimine tuleb lähiajal siiski taas teha. Et midagi konkreetset veel kuulda pole,aga midagi ilmselt varsti muutub.
Alguses tuleb margipõhine koefitsient ja siis vanusepõhine koefitsient, nagu paljudes muudes maades. Ehk enne kui sarved pole maha joostud peab olema püstirikas, et võimsa autoga sõita.
vanuse põhine on juba olemas... alla 25 aastased on kõrgema hinnaga... mehed on natuke kõrgema hinnaga kui alla 25 aastased naised. natuke läheb mööda ja hakatakse ka margi põhiselt seda teostama....
sorry eksituse pärast... jutt subarutest oli jah kasko kindlustuse puhul
Tallinnas on üpris raske pikivahet hoida. Kui seda proovida siis saad esimese paari kilomeetri jooksul aru et see on võimatu.
50km/h sõites peaks olema vahe siis umbes ~27,778m. Sinna vahele mahub aga julgelt 3 autot laiama. Ehk sinna kus on ruumi tullakse kohe vahele.
Sõitkem siis vähemalt turvavööga. Seegi on palju abiks.
Tlna liikluses on jah selle pikivahega nokk kinni saba lahti olukord. Kui jätad väheke pikema vahe, siis ikka leidub neid kes ette süstivad ja siis pidurit. Antud olukord on sama ohtlik või isegi ohtlikum kui teise sabas sõitmine.
Bemmil jah kohutav maine.
Ma annan üsna tihti teed ja paljud juhid imestavad et BMWga teed antakse. Normaalsele inimesele korra vilgutad ja saab asjast aru, aga need kes sõidavad odavama autoga need ei usu enne et neile teed annan kuniks seisma jään
ja neid delfi kommentaare pole küll mõtet südamesse võtta. sõimavad enamasti need kes sõidavad raippetega. sai isegi vahel enne nii mõeldud kuniks ise BMWd sain proovida. Praegu nagu muud küll ei tahaks.
Oli mõte uus 745 osta aga kasko läheb mõttetult lakke - pole nagu mõtet siukest kirvest maksta
svenman kirjutas:...ikka leidub neid kes ette süstivad ja siis pidurit. Antud olukord on sama ohtlik või isegi ohtlikum kui teise sabas sõitmine.
Las siblivad, absull ei koti . Pikivahe on ainuke mõistlik asi siin liikluses ning mind on see päästnud kümnetest ohuolukordadest - jääb aega sujuvamaks pidurduseks ja tagumine ei lenda ka selga.
ma ei saa aru mis seal vahet on mis maine bmwl on-kas halb või hea?
Igaüks nagu teab ise millega sõidab või mida omab eks!
ja tahan sõidan tagant otsa-tahan ei sõida-oma asi
siim kirjutas:ma ei saa aru mis seal vahet on mis maine bmwl on-kas halb või hea?
Igaüks nagu teab ise millega sõidab või mida omab eks!
ja tahan sõidan tagant otsa-tahan ei sõida-oma asi
siim kirjutas:ma ei saa aru mis seal vahet on mis maine bmwl on-kas halb või hea?
Igaüks nagu teab ise millega sõidab või mida omab eks!
ja tahan sõidan tagant otsa-tahan ei sõida-oma asi
Minu arust see BMW **** maine peegeldub juba päris hästi igapäevases liikluses ja ka politseinike suhtumises, seega mulle läheb see küll korda. Mulle pole mingit teiste peenestamist vaja.
Karta on, et varsti vaadatakse need riskikoefitsendid üle ja BMW omanikud saavad täie rauaga..
Sl õhtulehes ka ikka jube põkid ajakirjanikud: artikli pealkiri oli midagi sellist: Sõidan tagant otsa? sest mul on BMW vms. igal juhul sealt peegeldus selle ajakirjaniku vaen BMW-de vastu