
ümberehitamine (atm manuaaliks)
ümberehitamine (atm manuaaliks)
on kellelgi kogemusi ümberehitamisest atm-i manuaaliks?kas on väga keeruline protsess ja mida läheks vaja peale kkasti ja pedaalide? 

loomulikult sobivad.
Vaja veel hooratast, siduriketast, sidurikorvi, survelaagrit, pedaale, Sidurtöösilinderid, õlitorusid, väljavõtet praeguset õlipaagist, juhtmestik vaja ümber ehitada. Kui ühendad Drive-ks siis ei saa võtit süütest kätte, Kui ühendad Parkinguks ei saa sõites pilooti tööle, jne neid anomaaliaid ikka tekib aga kõik on tehtav
Vaja veel hooratast, siduriketast, sidurikorvi, survelaagrit, pedaale, Sidurtöösilinderid, õlitorusid, väljavõtet praeguset õlipaagist, juhtmestik vaja ümber ehitada. Kui ühendad Drive-ks siis ei saa võtit süütest kätte, Kui ühendad Parkinguks ei saa sõites pilooti tööle, jne neid anomaaliaid ikka tekib aga kõik on tehtav
E34 puhul olid küll osad poldid erineva pikkusega ja ei sobinud aga elektri poolelt oli tegelikult ainult vaja vahetada starteri relee ja check controli üks ots massi lasta. Ja vaja läheb siiski pikemat kardaani kuna manuaali kast on lühem. Mina sain näiteks 525-le kogu vajamineva kama lammarist 3500 EEkiga ja ise nokitsesin nädalakese õhtuti.
BMW E34 525i touring
radikas on küll teine aga automaadi radikal on lihtsalt juures särk atm kasti õli jahutamiseks nii et kui manuaaliks teed võid jätta vana radika kui manuaalist atm iks teed pead radika ka vahetama. tegelikult ei ole eriti kole töö kui on olemas koht kus teha ja võtmed peos seisavad , netist sebi omale remondimanuaal ka ja seal on punkt punktilt kirjas kuidas igat asja õieti teha. Et peavalu vähem oleks leia omale mõni laksus auto kust kogu kama maha võtta ja korja kaasa ka kõik poldid jms. Kindlasti oleks head kasti poldid, hoorattapoldid ja sidurikorvipoldid. Muidugi manuaali järgi tuleks need kaks viimast nimetust UM-ist uued osta. Ise olen selle vahetuse ära teinud ja kokkuvõtvalt mida vaja: käigukast, hooratas, siduriketas, korv, survelaager, Kardaani esimene jupp, kastitalad: esimene ja tagumine, piduri ja siduri pedaal, siduri peasilinder ja töösilinder, nende vaheline õlitoru, voolik piduriõli reservuaarist peasilindrisse, käiguhoovastik, käiguhoovastiku tagumine kinnitus, kanginupp,nahk ja plate, tagurpidikäigu lüliti juhe ja paju vaba aega.
BMW E34 525i touring
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Siin on lugemismaterjali linkide näol kuhjaga.
Vanematel autom. kastidel toimub kasti juhtumine mehhaaniliselt ehk kastil puudub aju.
Seega peaks rääkima ka autost, mille kasti vahetama hakkad.
Siin on lugemismaterjali linkide näol kuhjaga.
Vanematel autom. kastidel toimub kasti juhtumine mehhaaniliselt ehk kastil puudub aju.
Seega peaks rääkima ka autost, mille kasti vahetama hakkad.
Viimati muutis Ingmar, 06.05.2007 11:18 16, muudetud 1 kord kokku.