läks põlema oilservic ja kollane tuluke
läks põlema oilservic ja kollane tuluke
Mida see tähendab?
- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
minu meelest oli nii:
rooli alune kate maha. ronid sinna alla. peaksid paistma veidike rooli sambast üleval pool kaks näpuga keeratavat, ümmargust, rihveldatud mutrit (läbimõõduga mingi 20 või 30mm) keerad need maha (astesevad üks ühel, teine teisel pool roolisammast).
Tuleb eest ära roolisamba kohal asetsev ristküliku kujuline plastikplaat (see, mis on kellade ja roolisamba vahel)
kellade ümber on mustavärvi plastikkate, kinnitub 4 pisikese kruviga. Keerad selle maha.
kellad ise on kinni 2 veidike suurema kruviga kella 10 ja kella 2 suunas.
need lahti. ja peaksgi käes olema. sportrooli tagant peaksid nad läbi mahtuma ka ilma rooli maha keeramata.
kui kellad käes, siis kellade tagant kõik kruvid lahti ja saad ta laiali....
suht lihtne tegevus iseenesest. Ühesõnaga kõik kruvid lahti ja käes ta ongi
rooli alune kate maha. ronid sinna alla. peaksid paistma veidike rooli sambast üleval pool kaks näpuga keeratavat, ümmargust, rihveldatud mutrit (läbimõõduga mingi 20 või 30mm) keerad need maha (astesevad üks ühel, teine teisel pool roolisammast).
Tuleb eest ära roolisamba kohal asetsev ristküliku kujuline plastikplaat (see, mis on kellade ja roolisamba vahel)
kellade ümber on mustavärvi plastikkate, kinnitub 4 pisikese kruviga. Keerad selle maha.
kellad ise on kinni 2 veidike suurema kruviga kella 10 ja kella 2 suunas.
need lahti. ja peaksgi käes olema. sportrooli tagant peaksid nad läbi mahtuma ka ilma rooli maha keeramata.
kui kellad käes, siis kellade tagant kõik kruvid lahti ja saad ta laiali....
suht lihtne tegevus iseenesest. Ühesõnaga kõik kruvid lahti ja käes ta ongi

patareide vahetamine on küll õige teema, aga mis mõte on nende tulukeste enneaegsel nullimisel. need ju informatiivsed. reaalselt vist ei olegi neil mingit seost läbisõiduga, aga, kui igakord kui esimene tuluke põlema hakkab ja selle ära nullid, ei jõua nende tulukeste õige funktsioon sinuni.
nende põlemisest küll autoga midagi ei juhtu.
nende põlemisest küll autoga midagi ei juhtu.
FCUK Deutschland
- easyraider
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 10.11.2003 20:11 51
kas mõttekam ei ole sõita kusagile remondi töökotta ja seal lasta ära nullida? see juhtmete kokku ühendamine ei pidavat üle 4-5 korra töötama.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
see kehtib 100% M20 mootoril aga kas ka teistel see ei ole ju kindelCardo kirjutas:7 pane aku massi siis keera süüde sisse ja oota mingi 12 sekki kuni vireleb ja siis süüde välja ja ongi ok. Kui see ei aita siis tuleb akud spidokasees ära vahetada ja uuesti.
minu vanal mootoril igal juhul oli teisiti kuid ei mäleta enam kuidas
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05