E34 elektriliistmed
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 15.12.2005 22:45 34
- Asukoht: tartu
E34 elektriliistmed
selline küsimus et kas ma oma 92 aasta e34-le saan panna sisse elektriliselt juhitavad bmw istmed...ja kui saab siis kas keegi teab kuidas ja kust need istmed võiks saada
bmw 525i...super
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Uuri sauelt Igorilt. Remorex on firma nimi.
5010308
Siimul minu andmetel el istmeid ei ole.
5010308
Siimul minu andmetel el istmeid ei ole.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 15.12.2005 22:45 34
- Asukoht: tartu
Aga siis kui oled istmed elektriliseks pannud lased peegleid ikka eraldi peeglinupust paika?Arti kirjutas:Kas el.istmete installimine vanade asemele on väga keerukes protseduur. Ma mõtlen just seda kas juhtmed on juba olemas. Vanad istmed on istmesoojendusega nii et mingid juhtmed peaksid istmesse tulema.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Selleks on vaja el. istmete Level 2-te ehk mäluga istmeid/peegleid.Hans kirjutas:Ei pea aga võiks eksArti kirjutas:Ma ei teadnudki, et peeglid koos istmega liiguvad, kuigi tundub ju täitsa loogiline.
Kui tahad, et võiks siis.... edasi küsi neilt nõu, kes selle tee juba läbi käinud. Patrik mulle korra rääkis ja ega mul enam pole ka isu nende järgi.
Niisama elektriliselt liigutatavad on lihtne paigaldada.
Sinu õnneks on keegi selle kõik juba ilusti kirja pannud, varuosakoodideni välja:
http://www.gunnar525.de/screwings_beta/ ... einbau.pdf
http://www.gunnar525.de/screwings_beta/ ... einbau.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Jah, mälu täisfunktsiooni jaoks on vaja vedada kaablid mäluplokist (juhiistme all) kuni peegliteni ja panna mäludega peeglimehhanismid. Kõik muu on istme enda sees.Arti kirjutas:Nagu ma aru saan, et kui ei taha peegleid sinna süsteemi kaasata, siis istmete vahetus suht lihtne s.t. elektrit ei pea ringi tegema. Uutest istmetest niipalju, et juhiiste on mäludega.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ei, keskmine ja parempoolne on Su pildil ikka erinevad. Ja keskmisel tõesti põlveõndla toe pilt peal. Paremp. on jah ristselja toe pildiga.joh kirjutas:.. Minumeelest olid nad ühesugused ja ma igastahes loodan, et tegu on el. ristseljatoega..
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Hmm, tõsi - on erinevat. Kuna mul põlveõndlatugi puudub, siis eeldan, et tegu ikkagi ristseljatoega. Lähen vaatan järele, aga jah - niigi loogiline
Muidu tekkisid veel küsimused paari lahtise kaabli osas, mida istme sees näen, aga hetkel pole digikat ning ei viitsi niisama küsima hakata, mis nende funktsioon võiks olla.
P.S.
Kui kellelgi on mõni katkine E34 elektriliselt juhitav juhiiste (juhtimisosa, kus on nupud, peab olema terve), siis andke teada!
-edit-
Hakkasin siin vahetama. Ma ei mõista, mida BMW insenärid mõtlesid kui nad tegid istmele turvavöökinnituse. Uutel istmetel on kinnitus normaalne ning ligi pääseb ilusti, aga minu 88a istmetel on poldipea istme poole ning kui seda äärmisel juhul kullinokkadega keerata saab, siis ka ainult niipalju kuni see täiesti vastu istet on. Sellest aga ei piisa. Et kui kellelgi on olnud selliseid kogemusi, siis võiks midagi öelda, aga kui paari tunni jooksul mingit vastust ei tule, siis lähen väänan selle rauajubina lihtsalt kõveraks, et poldile ligi saada.. kuigi seda hästi teha ei tahaks..

P.S.
Kui kellelgi on mõni katkine E34 elektriliselt juhitav juhiiste (juhtimisosa, kus on nupud, peab olema terve), siis andke teada!
-edit-
Hakkasin siin vahetama. Ma ei mõista, mida BMW insenärid mõtlesid kui nad tegid istmele turvavöökinnituse. Uutel istmetel on kinnitus normaalne ning ligi pääseb ilusti, aga minu 88a istmetel on poldipea istme poole ning kui seda äärmisel juhul kullinokkadega keerata saab, siis ka ainult niipalju kuni see täiesti vastu istet on. Sellest aga ei piisa. Et kui kellelgi on olnud selliseid kogemusi, siis võiks midagi öelda, aga kui paari tunni jooksul mingit vastust ei tule, siis lähen väänan selle rauajubina lihtsalt kõveraks, et poldile ligi saada.. kuigi seda hästi teha ei tahaks..
Ah, väänasin selle lihtsalt kõveraks. Kõik mu tuttavad, kes istmeid vahetanud on, ei mõistnud mind samuti. Asi lihtsalt selles, et mul olid autos üldse mingisugused eriti naljakad istmed. Mõlematel esiistmetel puudus näiteks vedru, mis peaks seljatoe üles tõmbama kui vastavat kangi tõmmata. Mul kukkusid nad aga alla - pidi käega reguleerima. Pole selliseid istmeid üldse kellelgi näinud. Igastahes selle probleemi lahendasin nüüd ära.
Hakkasin istet ühendama, aga auto-poolne pistik oli põhimõtteliselt läbi oksüdeerunud. Veidi möllasin ning ühendasin ära. Auto poolt tuli 5 otsa, aga istme poolt 7. Siiski paistavad kõik põhifunktsioonid töötavat ning ei oska öelda, mille jaoks need ülejäänud 2 klemmi olid. Ka istme sees on mitu lahtist pistikut ning ei tea ka nende funktsiooni. Igastahes mul ei töötanud istme tahapoole liigutamine. Möllasin sellega kuni iste oli täitsa ees. Siis võtsin selle nuppude-julla tuppa kaasa ning tegin lahti. Kohe oli laud väikeseid jubinaid täis. Arvestasin juba, et tuleb uus osta, aga mingi aja peale sain need jupid kõik ilusti paika. Kontaktid käisid kruvikeerajaga üle ning kokkupannes töötas ka istme tagasi liigutamine.
Ainuke viga on nüüd see, et peatugi ei liigu. Mootor teeb häält, aga ringi ei käi. Eks siis kui saan padruni, et see lahti võtta, uurin, kas annab midagi teha.
Muidu elektrilised istmed on ikka väga toredad

-edit-
Kas peatuge juhtiv tross käib selle kesta/rüü sees ringi või peaks kogu see nähtav osa ringi käima? Mul see ei toimi hästi. Mootor töötab ning ka trossis oleks justkui vibratsioon sees, mis viitab sellele, et see käib ringi, aga peatugi ei liigu. Sinna mehanismile on suht raske ligi ka saada. Ei oska teha midagi..
Hakkasin istet ühendama, aga auto-poolne pistik oli põhimõtteliselt läbi oksüdeerunud. Veidi möllasin ning ühendasin ära. Auto poolt tuli 5 otsa, aga istme poolt 7. Siiski paistavad kõik põhifunktsioonid töötavat ning ei oska öelda, mille jaoks need ülejäänud 2 klemmi olid. Ka istme sees on mitu lahtist pistikut ning ei tea ka nende funktsiooni. Igastahes mul ei töötanud istme tahapoole liigutamine. Möllasin sellega kuni iste oli täitsa ees. Siis võtsin selle nuppude-julla tuppa kaasa ning tegin lahti. Kohe oli laud väikeseid jubinaid täis. Arvestasin juba, et tuleb uus osta, aga mingi aja peale sain need jupid kõik ilusti paika. Kontaktid käisid kruvikeerajaga üle ning kokkupannes töötas ka istme tagasi liigutamine.

Muidu elektrilised istmed on ikka väga toredad


-edit-
Kas peatuge juhtiv tross käib selle kesta/rüü sees ringi või peaks kogu see nähtav osa ringi käima? Mul see ei toimi hästi. Mootor töötab ning ka trossis oleks justkui vibratsioon sees, mis viitab sellele, et see käib ringi, aga peatugi ei liigu. Sinna mehanismile on suht raske ligi ka saada. Ei oska teha midagi..
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt: