
mis juhtus käigukastiga...automaat?
mis juhtus käigukastiga...automaat?
sõitsin vähe järsemast mäest üles, pöörded läksid kõrgeks ja käigud kadusid ära. tagurpidi käik on ainus mis töötab
gaasi lisades hakkas hammasratta tuli ka põlema. milles võib asi olla? autoks E34 525 tds-93 a.

nüüd saan ka mina oma sõna automaatkäigukastide juures sekka öelda. Nimelt kui käigud ära kaovad ja näiteks tagurpidi käik on olemas siis viitab see tõepoolest esmalt õli vähesusele kuna automaatkastil on siduri asemel selle koha peal hüdrotrafo, mis töötab tänu õli survele kastis. Tagurpidi käiguga on sealjuures mingi teine teema. Selle käiguga pidid tekkima kastis mingisugused teised momendid hüdrotrafos. Jutt keeruline ja ei hakka siinkohal seletama pikemalt. Seepärast soovitatakse ka näiteks kellegi teise auto kasvõi mudast väljatõmbamisel just tagurpidi käiku kasutada. Hõdrotrafo funktsioonid:
• Toimib sidurina (võimaldades mootorit ja jõuülekannet üksteisest ajutiselt lahutada ja sujuvalt kohalt võtta);
• Toimib muutuva ülekandearvuga ülekandena siirderežiimil (kiirendamisel), mis võimaldab suurendada mootori poolt veoratastele ülekantavat pöördemomenti;
• Toimib mootori hoorattana tänu suurele inertsmassile;
• Käitab käigukasti õlipumpa.
Seega võib sinu kasti remont ka suht lihtsaks kujuneda. See hüdrotrafo vahetus ei ole sugugi keerulisem kui siduri vahetus. Loodan, et jutt oli abiks.
• Toimib sidurina (võimaldades mootorit ja jõuülekannet üksteisest ajutiselt lahutada ja sujuvalt kohalt võtta);
• Toimib muutuva ülekandearvuga ülekandena siirderežiimil (kiirendamisel), mis võimaldab suurendada mootori poolt veoratastele ülekantavat pöördemomenti;
• Toimib mootori hoorattana tänu suurele inertsmassile;
• Käitab käigukasti õlipumpa.
Seega võib sinu kasti remont ka suht lihtsaks kujuneda. See hüdrotrafo vahetus ei ole sugugi keerulisem kui siduri vahetus. Loodan, et jutt oli abiks.
osta uus kast siit ja asi korras. need A5S310z'id ei maksa ka eriti midagi.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=38729
transrem'is eelmine suvi olid 6nädalat järjekorrad ja remondi rahagi
oleks võinud minna pea samapalju või rohkem kui "uue" kasti raha.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=38729
transrem'is eelmine suvi olid 6nädalat järjekorrad ja remondi rahagi
oleks võinud minna pea samapalju või rohkem kui "uue" kasti raha.
Transrem: 56218170 Aimar, 56263086 Tõnis. Tipp topp koht mu meelest, käisin oma E34 seal hirmutati ära 17K jutuga, tegelikkuses maksin vaid 3,5K kuna ainult elektroonika viga oli kastil ja UM sellest jagu ei saanud, nemad soovitasid 50K eest osta uus käimar
Järjekorrad on Transremis väga pikad niiet sellega tasub arvestada.

Lugupeetud "Diislijoodik".Sinu eelnevate,kui ka nende postituste põhjal olen teinud järelduse,et oled igati usaldusväärne mees diagnoosimaks ja vajadusel ka remontimaks automaat käigukaste.Väga tahaks teada ,et kus sa tegutsed ja kuidas sinuga ühendust võtta?Võimalik,et suudan sinu abiga ennetada oma auto hingusele minekut.Mõni aadres,firma nimi, tel.number oleks abiks.
530d 135kw. touring 04.99a.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Lugupeetud "Diislijoodik".Sinu eelnevate,kui ka nende postituste põhjal olen teinud järelduse,et oled igati usaldusväärne mees diagnoosimaks ja vajadusel ka remontimaks automaat käigukaste.Väga tahaks teada ,et kus sa tegutsed ja kuidas sinuga ühendust võtta?Võimalik,et suudan sinu abiga ennetada oma auto hingusele minekut.Mõni aadres,firma nimi, tel.number oleks abiks.
530d 135kw. touring 04.99a.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Asendi ütles ta vb lihtsalt harjumusest!ja käiva mootoriga on sul palju lihtsam roolikeerata,pidurid on paremad jnejnejnejnejne!Ragnar kirjutas:kui gardaan lahti võetud siis mis tähtsust omab käigukangi asend võidiislijoodik kirjutas:kuid mõistlik oleks kardaan maha võtta ja siis juba pukseerida käiguvalits P-asendis ja mootor tühikäigul töötamas.
veel enam miks peab mootor töötama
Viimati muutis Alari., 09.05.2008 20:33 58, muudetud 2 korda kokku.
- mihkel1404
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 02.04.2008 20:20 09
- Asukoht: Rakvere
Üleliigne õli tuleks kindlasti välja lasta.Olenevalt kastist on olemas mitmeid võimalusi millest on juttu olnud ka siin foorumites.Üks neist näiteks siin: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=54424
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM