Tagaotsast kostab I käiguga reipamalt kiirendades ragin, eriti tuntav on probleem 0-st täisgaasiga kiirendades, ragin ilmneb u 3000 rpm. II ega III käik ei tekita probleemi, sujuv kiirendamine ka mitte.
Mida peaksin kahtlustama, difripukse, mis suurima momendi juures liialt järgi annavad, poolasse või difrit ennast? Või kardaani tugilaagrit?
E32, ragin kiirendamisel.
E32, ragin kiirendamisel.
BMW 735i E32 1991+BMW 318iS E36 1992+ Suzuki GSX-R 600 K3
mul ka oli 730i peal umbes sama jama< driftisin siis pool päeva, ja siis kui esimesega max pööretel läksin kurvi, siis hakkas ragisema -- ja peale paar sellist kurvi oligi sõidul lõpp(õnneks olin suht ligidal enda garaazist), mul siis peale seda ei töötand enam miski-- gardaan tuli difrist välja (seal väike pisike rõngas) enne seda kui tuli välja oli suht rõve kriuksumine ja raginad..., ma siis leidsin uue rõnga e28 poolossist
, peale selle allapanemist (läks ca pool päeva) sõits edasi...
nii et sul parem minna kanali peale ja las keegi tõmbleb edasitagasi- ja sa vaatad kus loksub.... vastasel juhul võid vabalt jääda teepeale

nii et sul parem minna kanali peale ja las keegi tõmbleb edasitagasi- ja sa vaatad kus loksub.... vastasel juhul võid vabalt jääda teepeale
Üle mitme aja sõitsin autoga linnas, võin neid sümptomeid nüüd veidi täpsustada:
1) kui alustada kiirendamist 1. käiguga sujuvalt, ca 2000rpm lasta korraks gaasi maha ning siis täiega edasi kiirendada, ei ole mingit raginat.
2) kurvides (nt ristmikul foori tagant pööret alustades) on ragin garanteeritud ka sujuvalt kiirendades
3) kui nt vihmaga üks ratas ringi hakkab käima, siis on ragin meeletu, nagu auto tahaks koost laguneda.
4) kui teise käiguga ratas ringi hakkab käima, raginat ei ole, võib rahulikult külje ette lasta.
Eelpool kirjeldatu kehtib asfaldil, kruusal pole proovinud ja andmeid kogunud.
1) kui alustada kiirendamist 1. käiguga sujuvalt, ca 2000rpm lasta korraks gaasi maha ning siis täiega edasi kiirendada, ei ole mingit raginat.
2) kurvides (nt ristmikul foori tagant pööret alustades) on ragin garanteeritud ka sujuvalt kiirendades
3) kui nt vihmaga üks ratas ringi hakkab käima, siis on ragin meeletu, nagu auto tahaks koost laguneda.
4) kui teise käiguga ratas ringi hakkab käima, raginat ei ole, võib rahulikult külje ette lasta.
Eelpool kirjeldatu kehtib asfaldil, kruusal pole proovinud ja andmeid kogunud.
BMW 735i E32 1991+BMW 318iS E36 1992+ Suzuki GSX-R 600 K3