E46 316
E46 316
Sooviks siinsete bmw omanike nõu ,plaan soetada auto 1999-2001a oma , 316 mudel manuaal või automaatkastiga.Mis võiksid olla antud auto +/- ,kas hooldus on kulukas,( kallim nt Audiga võrreeldes ) kuidas üldse vastu peab ,mugavus,sõiduomadused jne
Kõigepealt pead selgusele jõudma mille jaoks autot vajad?
Et, kus toimub enamus sõite (linn, maantee)
Kui tahad linnaautot siis jääb 1,6 natukene väheseks aga noh, ajab asja ära ja automaadiga oleks päris mugav liigelda.
Kui rohkem maante sõite siis manuaal kindlasti säästab raha natukene ja 1,6 ka möödasõitudel väga hätta ei jäta.
Ise soovitaks sulle 320 ja touringut kuna selles vist olemas kõik mis vaja. Mootor võimekas nii linnas kui maantel ja väga praktiline kõiksugu sõitude tegemiseks.
Kui oled rohkem sellinne kes tahaks teada, et tema kallikese kapotialune võlgu ei jää mitte üheski olukorras siis 3,0 oleks ideaalne variant.
Jutt käib siin minu poolt ainult bensiinimootoritest.
Edu parima lahenduse leidmisel!
Et, kus toimub enamus sõite (linn, maantee)
Kui tahad linnaautot siis jääb 1,6 natukene väheseks aga noh, ajab asja ära ja automaadiga oleks päris mugav liigelda.
Kui rohkem maante sõite siis manuaal kindlasti säästab raha natukene ja 1,6 ka möödasõitudel väga hätta ei jäta.
Ise soovitaks sulle 320 ja touringut kuna selles vist olemas kõik mis vaja. Mootor võimekas nii linnas kui maantel ja väga praktiline kõiksugu sõitude tegemiseks.
Kui oled rohkem sellinne kes tahaks teada, et tema kallikese kapotialune võlgu ei jää mitte üheski olukorras siis 3,0 oleks ideaalne variant.
Jutt käib siin minu poolt ainult bensiinimootoritest.
Edu parima lahenduse leidmisel!
E32 750i 220kW 

[quote="arnie"]Kõigepealt pead selgusele jõudma mille jaoks autot vajad?
Et, kus toimub enamus sõite (linn, maantee)
Enamus sõite siiski linnas,vahel maanteel ,maale jne.N.ö. kihutaja tüüp just pole ja 3,0 on siiski liiast ja ikka bensukas sobiks.Kuulutustes on need 1999-2001a omad kuskil kuni 140.000 tuh piirimail,üle 1,6 mootorid juba kallimad.Eks eelarve ka piiratud.
Et, kus toimub enamus sõite (linn, maantee)
Enamus sõite siiski linnas,vahel maanteel ,maale jne.N.ö. kihutaja tüüp just pole ja 3,0 on siiski liiast ja ikka bensukas sobiks.Kuulutustes on need 1999-2001a omad kuskil kuni 140.000 tuh piirimail,üle 1,6 mootorid juba kallimad.Eks eelarve ka piiratud.
Vaata, selle ostmisega on sellinne lugu, et ära vali alati odavaim variant, kui sinu hinnapiiriks on teatud summa siis vali paar aastat vanem variant aga saad selle eest korraliku eksemplari ja sõidad sellega kasvõi elulõpuni. Kui Sul auto käes siis kulub nagunii umbes 20% ostetud summast hoolduse alla (see muidugi sõltub autost).Rem kirjutas: Enamus sõite siiski linnas,vahel maanteel ,maale jne.N.ö. kihutaja tüüp just pole ja 3,0 on siiski liiast ja ikka bensukas sobiks.Kuulutustes on need 1999-2001a omad kuskil kuni 140.000 tuh piirimail,üle 1,6 mootorid juba kallimad.Eks eelarve ka piiratud.
Ja see kõige väiksema mootoriga variant võib sind natukene hätta jätta, eriti linnas, suurem mootor kestab lihtsalt kauem kuna ta ei tööta sul kunagi täisvõimsusel - seega kulutab ennast vähem.
Aga noh, samas siiani sõidavad need 316 e30 ringi nii, et otsustad sina.
E32 750i 220kW 

.
Ja see kõige väiksema mootoriga variant võib sind natukene hätta jätta, eriti linnas, suurem mootor kestab lihtsalt kauem kuna ta ei tööta sul kunagi täisvõimsusel - seega kulutab ennast vähem.
Aga noh, samas siiani sõidavad need 316 e30 ringi nii, et otsustad sina.[/quote]
Tänud info eest,eks natuke jälle targem.
Ja see kõige väiksema mootoriga variant võib sind natukene hätta jätta, eriti linnas, suurem mootor kestab lihtsalt kauem kuna ta ei tööta sul kunagi täisvõimsusel - seega kulutab ennast vähem.
Aga noh, samas siiani sõidavad need 316 e30 ringi nii, et otsustad sina.[/quote]
Tänud info eest,eks natuke jälle targem.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Mis jutt see on, et väiksem mootor linnas hätta jätab? Pigem peaks linnas väikse mootoriga just parem olema, ei ole ju vaja foori tagant foori taha kiirendada pidevalt. Väike mootor+automaatkast on linnas ülihea.
Pigem on jama just maanteel, kütusekulu läheb suhteliselt meeletuks, möödasõidukiirendust pole ollagi jne.
Minu senised kogemused ja arusaamad ütlevad küll, et suur mootor on maanteele ja väike sobib linnatänavatele.
Pigem on jama just maanteel, kütusekulu läheb suhteliselt meeletuks, möödasõidukiirendust pole ollagi jne.
Minu senised kogemused ja arusaamad ütlevad küll, et suur mootor on maanteele ja väike sobib linnatänavatele.
730iA e32 138kW 12/1992
Minu seisukoht oli mootori vastupidavuse kohapealt.V2ike_Suur kirjutas:Mis jutt see on, et väiksem mootor linnas hätta jätab? Pigem peaks linnas väikse mootoriga just parem olema, ei ole ju vaja foori tagant foori taha kiirendada pidevalt. Väike mootor+automaatkast on linnas ülihea.
Pigem on jama just maanteel, kütusekulu läheb suhteliselt meeletuks, möödasõidukiirendust pole ollagi jne.
Minu senised kogemused ja arusaamad ütlevad küll, et suur mootor on maanteele ja väike sobib linnatänavatele.
S.t. kui palju kõiguvad sul mootoripöörded linnas ja kui palju maantel???
Linnas ju seisad, sõidad, seisad, sõidad. Maantel aga stabiilsus 2000-2500 prm.
Ja väike mootor linnas on väga hea ainult selle pärast, et see ei põleta nii palju bensiini aga see on juba teine teema!
Ja mis möödasõittu puutub, siis ütle mulle, milleks sooritada möödasõitu, kui sinu eessõitja kulgeb rahulikult lubatud max. kiirusega, pigeb tuleb oma harjumusi muuta ja õppima korralikult liiklema.
Ära pikka viha pea aga mulle tundub, et kui ma Eestis sõidan siis on koguaeg kõigil kiire, wath the fack???
Viimati muutis arnie, 25.05.2007 22:47 01, muudetud 2 korda kokku.
E32 750i 220kW 

Mis see sogate 1,6st, E46 316i on 1,8 mootoriga, ainult et väiksema võimsusega (105 hj 115 vastu).
Väike mootor on jah eelisseisus linnas. Trassikiirustel aga mitte. Minul võtab 1,6 78 kW linnas 9 ja maanteel 7-8, suurt vahet nagu polekski. Samas kolmeliitrina auto võtab maanteel 7-8, linnas 15. Kumb siis kummas eelistatud on?
Muide kiirendus 0-50, mida linnas vaja läheb, on enamikel autodel sarnases augus
Väike mootor on jah eelisseisus linnas. Trassikiirustel aga mitte. Minul võtab 1,6 78 kW linnas 9 ja maanteel 7-8, suurt vahet nagu polekski. Samas kolmeliitrina auto võtab maanteel 7-8, linnas 15. Kumb siis kummas eelistatud on?
Muide kiirendus 0-50, mida linnas vaja läheb, on enamikel autodel sarnases augus
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Omal peres selline olemas ja täitsa ok on.Rem kirjutas:Aare kirjutas:Mis see sogate 1,6st, E46 316i on 1,8 mootoriga, ainult et väiksema võimsusega (105 hj 115 vastu).
Aga kuidas on 316,manuaal ,tal 1,9 mootor ,kilovatte vist 77.Nt linnas ja üldse vastupidavus,,mõtlen just siis ikka 1999-2001a oma.
Naine sõidab linnas ja küll ei kurda et lahjaks jääks.
Hetkel poel midagi veel vahetama pidanud , peale paisupaagi , mis pidi olema tüüpviga nendel.
Mugav ja mõnus auto.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
[quote="Tarmo"][
Omal peres selline olemas ja täitsa ok on.
Naine sõidab linnas ja küll ei kurda et lahjaks jääks.
Hetkel poel midagi veel vahetama pidanud , peale paisupaagi , mis pidi olema tüüpviga nendel.
Mugav ja mõnus auto.[/quo
Kirjutasin ka PS,ilma et siin vahepeal lugesin.Eks söitjaid ole erinvaid autoroolis,lahjaks jäämise suhtes,samas saan aru et 316 pole just pyss ka.pigem raahulikuks kulgemiseks.
Omal peres selline olemas ja täitsa ok on.
Naine sõidab linnas ja küll ei kurda et lahjaks jääks.
Hetkel poel midagi veel vahetama pidanud , peale paisupaagi , mis pidi olema tüüpviga nendel.
Mugav ja mõnus auto.[/quo
Kirjutasin ka PS,ilma et siin vahepeal lugesin.Eks söitjaid ole erinvaid autoroolis,lahjaks jäämise suhtes,samas saan aru et 316 pole just pyss ka.pigem raahulikuks kulgemiseks.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Ma saan seda autot võrrelda nt citroen C3 1,4 motoga.
Kui selle c3 mel pidi panema maanteel möödasõiduks 3 käigu ,siis see 316i ei vaja käigu alla vahetamist kiirusetel 90-120km/h.
Jaksab ilusti minna ja kütusekulu on ka väike.
Naine sõidab linnas (9,1)ja uskuga mind ta ei sõida rahulikult.
Maanteel tuleb vast mingi 6-7 vahele.
Aga see 9,1 on sõidetud linnas ja 8 kuuga 5000-6000 km jooksul
Kui selle c3 mel pidi panema maanteel möödasõiduks 3 käigu ,siis see 316i ei vaja käigu alla vahetamist kiirusetel 90-120km/h.
Jaksab ilusti minna ja kütusekulu on ka väike.
Naine sõidab linnas (9,1)ja uskuga mind ta ei sõida rahulikult.
Maanteel tuleb vast mingi 6-7 vahele.
Aga see 9,1 on sõidetud linnas ja 8 kuuga 5000-6000 km jooksul
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Meil ka 2001a 316 (1,9l, 77KW). Probleeme möödasõidul pole ma siiani täheldanud. Vabalt viienda käiguga. Muidugi kui oled seda tüüpi mees, kelle pärast BMW-l suht sitta maine on, siis loomulikult alla 142 kw jääb väheseks
(näiteks möödasõidud kui auto vastu tuleb, pimedas kurves möödasõidud jne jne)
Mõõtsin ka ära keskmise reaalse kütusekulu. Võtsin Tallinnas paagi täis, käisin Viljandis nädalavahetusel ja ülejäänud kärutasin Tallinnas maha. Keskmiseks tuli 7,3 liitrit.

Mõõtsin ka ära keskmise reaalse kütusekulu. Võtsin Tallinnas paagi täis, käisin Viljandis nädalavahetusel ja ülejäänud kärutasin Tallinnas maha. Keskmiseks tuli 7,3 liitrit.
matlikud kirjutas: Meil ka 2001a 316 (1,9l, 77KW). Probleeme möödasõidul pole ma siiani täheldanud. Vabalt viienda käiguga. Muidugi kui oled seda tüüpi mees, kelle pärast BMW-l suht sitta maine on, siis loomulikult alla 142 kw jääb väheseks(näiteks möödasõidud kui auto vastu tuleb, pimedas kurves möödasõidud jne jne)
Mõõtsin ka ära keskmise reaalse kütusekulu. Võtsin Tallinnas paagi täis, käisin Viljandis nädalavahetusel ja ülejäänud kärutasin Tallinnas maha. Keskmiseks tuli 7,3 liitrit.
Eip,pole sellises vanus nagu sa väidad kelle pärast Bmw maine peaks langema/on langenud.Ja selliseid möödasöite ,kus jääb teise autoga vahemaaks 5-10 meetrit,ei harrasta ega poolda ammugi.Kuid pean mainima vahel jah vaja kiirelt mööda saada teisest,et mitte jääda passima teist vöimalust.
Kuulutusi vaadates ei leia kuidagi ,mis huvi pakuks,kas on palju läbiaetud või hind auto kohta max körge,arvestades oma eelarvet.Soov siiski hea norm auto leida.Kuulutustes on näha,et eelmine omanik on autosse invest.ja loodab seda mingil moel tagasi saada,kas siis kallid veljed,subbakas jne.Kuid köik ei vaja seda.Piisab elementaarsetest lisadest.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
saksas peaks neid elementaarseid ju hunnikus olema!
150 000EEK võtmed kätte:
sedaanid -99 kuni -01
http://www.docs.ee/index.php?page=list& ... 8d5bd62586
150 000EEK võtmed kätte:
sedaanid -99 kuni -01
http://www.docs.ee/index.php?page=list& ... 8d5bd62586
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Tauri kirjutas: saksas peaks neid elementaarseid ju hunnikus olema!
150 000EEK võtmed kätte:
sedaanid -99 kuni -01
http://www.docs.ee/index.php?page=list& ... 8d5bd62586
Huvitav kas keegi siit foorumist on ostnud ka läbi sellle firma.
Ise kui pole enne nii ostnud,oleks see protsess suht keeruline vist.
Jah, 2 autot toodud. Väga kiire, korralik ja professionaalne teenindus, soovitan soojalt.Rem kirjutas:Tauri kirjutas: saksas peaks neid elementaarseid ju hunnikus olema!
150 000EEK võtmed kätte:
sedaanid -99 kuni -01
http://www.docs.ee/index.php?page=list& ... 8d5bd62586
Huvitav kas keegi siit foorumist on ostnud ka läbi sellle firma.
Ise kui pole enne nii ostnud,oleks see protsess suht keeruline vist.