E32 750il 88 Hiiu autoaias
E32 750il 88 Hiiu autoaias
piltide pealt tundub täiesti korralik auto olevat ja autoaia müüjate enda jutu järgi ka ideaalne auto. Läksin siis lähemalt vaatama antud autot. Kere oli sellise aasta kohta päris normaalses seisus, mõni üksik mõlk ja ainult 2 väikest rooste kohta. Vead, mis kohe silma torkasidm olid.
1: tagaluuk ei sulgunud korralikult
2 tagaluugil olid vanad spoileri augud sees
3 tagaluugi vahed võrreldes tagatiibadega olid mõõda
4 pagaasniku polster rippus, tüüblid olid puru
5 pagaasnikus oli matt puudu
6 tagumised elektrilised istmed ei töödatnud
7 ühe poole tagumise istme juhtimise nupud olid puudu
8 mootori õlikork oli puruks
9 kaitsmekarbi kaas oli puudu
10 juhiukse alumine iluliist oli puruks ja selle all oli rooste
11 tagaluugi amordid olid läbi
12 pardatsok ei käinud lahti korralikult
aga muidu mootor töötas ideaalselt, sumbutaja oli korras, kuumaks ei läinud, survet sees polnud ja amordid tundusid ka enamvähem.
Tahtsin teha proovisõitu aga ei saanud sest auto polnud arvele võetud ja autoaia enda plats oli nii lumine ja suvekummid olid all.
Broneerisin euto ära ja mõtlesin et tulen autot uuesti vaatama.
Nädala pärast tulin tagasi autot ostma ja siis hakkasid tekkima SUURED PROBLEEMID.
Auto ostumüügi lepingus hiiu autoaia müüja pani auto hinnaks 12000 kuigi tegelikult oli 34000 ja mulle ei õelnud ühtiegi sõna sellest. Lepingut läbilugedes märkasin sellest ja küsisin mis värk on. Ta ütles et tema õiget hinda ei pane. Ei tahtnud tolli nigunii maksta, kuna auto oli Sveitsist toodud. Küsisin siis garantiid, seda ka ei antud. Küsisin siis selle arvelt hinnast alla, mida ka ei antud. Kui autoga oleks siis hiljem midagi juhtunud. Oleks nemad ilusti Õelnud aga palun võta oma 12000, me ostame auto tagasi. Siis tegin proovisõitu ja mida avastasin, mõlemas sillas loginad siis. Siis ütlesin et lähme teeme autole kontrolli mõnes teeninduses, nemad ütleid et täna on kõik Tallinnas kinni, kuigi oli laupäev ja kell oli 10. Siiis nad näitasid autoaia kõrval mingit garaazi et käime seal autot kontrollimas, see idee ajas küll naerma arvata oleks mis õeldakse seal et osta auto ära et umbehea see.
Küsimuse peale, et kaua see auto siin seisnud on ütles üks autoaia mees et 2 nädalat, teine oli mingi normaalne müüa too ütles et tema sügisest siin tööl ja auto ennem siin juba oli.
Nii jäigi väga halb mulje sellest autost ja eriti HIIU Autoaiast ja auto jäigi ostmata. Tuleb käia Saksamaal ja sealt korralik selline tuua.
1: tagaluuk ei sulgunud korralikult
2 tagaluugil olid vanad spoileri augud sees
3 tagaluugi vahed võrreldes tagatiibadega olid mõõda
4 pagaasniku polster rippus, tüüblid olid puru
5 pagaasnikus oli matt puudu
6 tagumised elektrilised istmed ei töödatnud
7 ühe poole tagumise istme juhtimise nupud olid puudu
8 mootori õlikork oli puruks
9 kaitsmekarbi kaas oli puudu
10 juhiukse alumine iluliist oli puruks ja selle all oli rooste
11 tagaluugi amordid olid läbi
12 pardatsok ei käinud lahti korralikult
aga muidu mootor töötas ideaalselt, sumbutaja oli korras, kuumaks ei läinud, survet sees polnud ja amordid tundusid ka enamvähem.
Tahtsin teha proovisõitu aga ei saanud sest auto polnud arvele võetud ja autoaia enda plats oli nii lumine ja suvekummid olid all.
Broneerisin euto ära ja mõtlesin et tulen autot uuesti vaatama.
Nädala pärast tulin tagasi autot ostma ja siis hakkasid tekkima SUURED PROBLEEMID.
Auto ostumüügi lepingus hiiu autoaia müüja pani auto hinnaks 12000 kuigi tegelikult oli 34000 ja mulle ei õelnud ühtiegi sõna sellest. Lepingut läbilugedes märkasin sellest ja küsisin mis värk on. Ta ütles et tema õiget hinda ei pane. Ei tahtnud tolli nigunii maksta, kuna auto oli Sveitsist toodud. Küsisin siis garantiid, seda ka ei antud. Küsisin siis selle arvelt hinnast alla, mida ka ei antud. Kui autoga oleks siis hiljem midagi juhtunud. Oleks nemad ilusti Õelnud aga palun võta oma 12000, me ostame auto tagasi. Siis tegin proovisõitu ja mida avastasin, mõlemas sillas loginad siis. Siis ütlesin et lähme teeme autole kontrolli mõnes teeninduses, nemad ütleid et täna on kõik Tallinnas kinni, kuigi oli laupäev ja kell oli 10. Siiis nad näitasid autoaia kõrval mingit garaazi et käime seal autot kontrollimas, see idee ajas küll naerma arvata oleks mis õeldakse seal et osta auto ära et umbehea see.
Küsimuse peale, et kaua see auto siin seisnud on ütles üks autoaia mees et 2 nädalat, teine oli mingi normaalne müüa too ütles et tema sügisest siin tööl ja auto ennem siin juba oli.
Nii jäigi väga halb mulje sellest autost ja eriti HIIU Autoaiast ja auto jäigi ostmata. Tuleb käia Saksamaal ja sealt korralik selline tuua.
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Kas see oleks olnud su esimene auto?
Mulle tundub,et:
Sa oled meganaiivne,kes soovib 19aastat vanale autole garantiid;
Oled üks sellistest,kes tahavad kommiraha eest tehasekonditsioonis liikurit.
Saksast saad sa 2000Eur samasuguse või veel hullemas seisukorras 7-se. Heas korras E32 maksab ammu juba 65-70kilo ja väga palju odavamaks ei lähe...
Need puuduvad tüüblid ja nupud ning mitteavanevad pardakad on minu meelest nii mõttetud vead,et ei ole mainimist väärtki.Ma pakun,et rahaliselt alla paari tuhande krooni. Kui mootor käis ilusti ja sisu ning kere ok oli,siis ei tohiks midagi hullu olla.Veermiku hoolduse ja vajadusel renoveerimise pead sa niikuinii tegema arvestades auto vanust.
Lootus,et ostes 19aastat vana luksuslaineri,piirdud ainult bensiini ja õlivahetustega on masendavalt optimistlik. Muuseas ainult õli läheb sinna mootorisse juba 7,5liitrit ja mitte mingit odavat mineraali.
Mulle tundub,et:
Sa oled meganaiivne,kes soovib 19aastat vanale autole garantiid;
Oled üks sellistest,kes tahavad kommiraha eest tehasekonditsioonis liikurit.
Saksast saad sa 2000Eur samasuguse või veel hullemas seisukorras 7-se. Heas korras E32 maksab ammu juba 65-70kilo ja väga palju odavamaks ei lähe...
Need puuduvad tüüblid ja nupud ning mitteavanevad pardakad on minu meelest nii mõttetud vead,et ei ole mainimist väärtki.Ma pakun,et rahaliselt alla paari tuhande krooni. Kui mootor käis ilusti ja sisu ning kere ok oli,siis ei tohiks midagi hullu olla.Veermiku hoolduse ja vajadusel renoveerimise pead sa niikuinii tegema arvestades auto vanust.
Lootus,et ostes 19aastat vana luksuslaineri,piirdud ainult bensiini ja õlivahetustega on masendavalt optimistlik. Muuseas ainult õli läheb sinna mootorisse juba 7,5liitrit ja mitte mingit odavat mineraali.
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
iisak kirjutas:Kas see oleks olnud su esimene auto?
Mulle tundub,et:
Sa oled meganaiivne,kes soovib 19aastat vanale autole garantiid;
Oled üks sellistest,kes tahavad kommiraha eest tehasekonditsioonis liikurit.
Saksast saad sa 2000Eur samasuguse või veel hullemas seisukorras 7-se. Heas korras E32 maksab ammu juba 65-70kilo ja väga palju odavamaks ei lähe...
Need puuduvad tüüblid ja nupud ning mitteavanevad pardakad on minu meelest nii mõttetud vead,et ei ole mainimist väärtki.Ma pakun,et rahaliselt alla paari tuhande krooni. Kui mootor käis ilusti ja sisu ning kere ok oli,siis ei tohiks midagi hullu olla.Veermiku hoolduse ja vajadusel renoveerimise pead sa niikuinii tegema arvestades auto vanust.
Lootus,et ostes 19aastat vana luksuslaineri,piirdud ainult bensiini ja õlivahetustega on masendavalt optimistlik. Muuseas ainult õli läheb sinna mootorisse juba 7,5liitrit ja mitte mingit odavat mineraali.
Täitsa õige jutt, korralik-rem. vajamata isend maksab korraliku raha ja mina näiteks oma autot alla 65000 ei müükski!
E32 750i 220kW 

- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
hehe, nuh nüüd see auto leidis omaniku, krt luksus on see masin
tagaluugi tegin korda vist minutiga
sulgub korarlikult, tagaistmed töötavad ideaalselt, õõtsad on kutud ja kondid kah sillas ilge kolladi kolladi sees. jah igatahes yks ilus auto hea peremehe leidnud omale
maja ees oli täna ja eile suht lust vaadata 2 yhesugust ja yhte värvi masinat ,millel ometigi on suur vahe sees 



