K:Sachsi amortide kohta
K:Sachsi amortide kohta
kas kellelgi on olnud kogemusi Sachsi amortide kohta e34 all,kuidas need vastu peavad ja kas tasub neid auto alla panna?
Re: K:Sachsi amortide kohta
Sellel ajal, kui su auto tehasest välja vuras, siis veel sobisid alla panna ja Bmw AG seda ka tegi.marko323 kirjutas:kas kellelgi on olnud kogemusi Sachsi amortide kohta e34 all,kuidas need vastu peavad ja kas tasub neid auto alla panna?
Amortide kohta on palju räägitud ja mitu teemat olemas nii Sachside kui ka Bisteinide kohta.
Kasuta otsingut.
M4rt kirjutas:Oijah, bilsu odavam ots on igal juhul kordades parem kui sachs või mingi boge.
Mina küll ei mäleta,et 2a garantii korras oleks pidanud bilsteini amorti välja vahetama, sachi ja muud jama tuleb iga päev kordades. Eestis kestavad ainult Bilstein ja Koni.
Mina väidaksin vastupidist

E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
Ülevaatusel 10a tagasi tehases pandud originaal amordid näitasid 75%... aga sõites tundsin et üldse ei tööta... võtsime lahti, amordid olid tühjad, surnud... siis ärge rääkige et ülevaatusel need numbrid midagi näitavad... Panin Sacsh - enam vähem...siim_s kirjutas:eelmine nädal käisin ülevaatusel ja tulemus ikka megahea
Bilsud mulle ei meeldi, isegi uue Bilsud ei tööta korralikult kui tee on aukude täis, enamus tänavatest Tallinnas on sellised...
mulle ei meeldi , võib olla mul ei ole nii palju kogemust amortide valimisega , aga auto hüpab traektooriast kogu aeg, kogu veermik kontrollitakse kord kuus või tihedam .... võib olla sõidu stiil on selline...Veljo_V kirjutas:Töötavad ja kuidas veel!!!

ei .. ei otsi teed , aga hüppab ... rattad maast ja lendab kuni järgmise aukudeni ... veermik on korras - 100 korda kontrollitud erinevates kohtades , 100 korda reguleeritud ... rehvid uued ... ainukene asi mida ma võin süüdistada on amortid - need peavad tagastama et auto ei hüppaks ...AARE530 kirjutas:Traektooria.. huvitav sõna..Aga silmas on vist peetud seda, et auto otsib teed ...
mina ei oska päris hästi eesti keelt ja ei tea kas on selline sõna nagu trektooria või ei ole ... vene keeles see sobib mõistusele väga hästi ...
e39 sachs M amort on pehmem kui B8, kuidas ta sul õõtsuda saab? mul küll ei õõtsu, hetkel on ees B8 ja taga veel tehase originaalid (sachs) M-fahrwerk. suht mõnus on sõita ei mingit õõtsumist isegi 2xxkm/h kiirustelantoshka kirjutas:jah, vot sama asi... mina ei ole üksi, kellel on selline probleem...hansu kirjutas:Mul ka Billud ja ei ütleks et head, auklikul teel ikka rattad ei püsi hästi maaga kontaktis. Eriti just esimesed ja keeramise peal? Ja tagaots õõtsub ikka liiga palju maanteel.

Jäägu siis see ülevaatus sinna paikka. Koht oli samas uus ja seadmed ka vast uued (õismäe ringi vastas üle tee, Arctic clubi juures, Ehitajate tee 116)antoshka kirjutas:Ülevaatusel 10a tagasi tehases pandud originaal amordid näitasid 75%... aga sõites tundsin et üldse ei tööta... võtsime lahti, amordid olid tühjad, surnud... siis ärge rääkige et ülevaatusel need numbrid midagi näitavad... Panin Sacsh - enam vähem...siim_s kirjutas:eelmine nädal käisin ülevaatusel ja tulemus ikka megahea
Bilsud mulle ei meeldi, isegi uue Bilsud ei tööta korralikult kui tee on aukude täis, enamus tänavatest Tallinnas on sellised...
Samas oma tunnetus on oma tunnetus ja selle järgi olen ma kindlalt nelja rattaga maas püsinud. tean väga hästi milline on efekt sõites "mokas" amortidega
Kui amort väljast õline siis, tõsi - ta on tühi ja läbi. Sellist välist efekti pole ma veel enda puhul täheldanud. Fakt on, et Bilstein ja Sachs on mõlemad ikkagi korralikud firmad ja suur osa amordi elueast sõltub ikkagi sõidustiilist.
Nii arvan mina.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
tuleb siis, et originaal vedru on liiga jäik ja bilsu B4 amordid on mittesobivad ...Ilves kirjutas:Just, eriti kui on jäik vedru ja sellega mittesobiv pehme amort, mis ei suuda vedru võnkeid summutada.Tarmo kirjutas:Kui hüppab , siis on äkki vedru liialt jäik.
Omal see kogetud.

ja veel, kohe tekkis küsimus , kas siin jutt läheb sportlikutest amortidest nagu B6, või tavalistest B4 ja tavalistest Sacsh?
Ei ole vaja neid segada - B4 on üks asi ja tehakse ühe tehnoloogiaga , aga B6 on ikka teine asi. Ostes B6 ei saa rääkida B4 kvaliteedist.
Nii arvan
Endal samamoodi kogetud - autol all tehasemadaldus ja sportvedrustus ... autot ostes olid all kuuvanused Sachs'id - mõttetud. Kas oli eelmine omanik lasknud paigaldada mingid pehmed tavaamordid või on Sachs jube saast aga auto rattad auklikul teel tee küljes küll ei püsinud.Ilves kirjutas:Just, eriti kui on jäik vedru ja sellega mittesobiv pehme amort, mis ei suuda vedru võnkeid summutada.Tarmo kirjutas:Kui hüppab , siis on äkki vedru liialt jäik.
Omal see kogetud.
Alla läksid Bilsu B8 ja juhitavus paranes märgatavalt.
Indrek
Re: K:Sachsi amortide kohta
Vana teema aga lisan ka enda kogemuse Sachsi'ga.
Nõustun siin ühe eelkõnelejaga, et auto hüppab vastikult ja tõesti otsib trajektoori kui natukenegi konarusi on teel.
Algul oli väga hea kuid umbes peale 500km läbimist hakkas siis see pihta. Nt. kui vähegi järsemas kurvis on mõni konarus siis auto jube vastikult hüppab ehk teel püsivus on kehva ja kogu aeg Tallinna teedel tuleb roolida, et auto otse sõidaks. Veermik korras ja vanade amortidega oli kõvasti parem v.a. see, et 1 tegi häält mille tõttu ka vahetusse läksid.
Ühesõnaga ei ole Rahul selle toodanguga kuigi peaks olema BMW original amort, aga uskuge ei ole.
Mingi aeg lähen teen uuesti sillastendi, kuigi ma kahtlen, et selles asi on. Enne amordivahetust oli sõitmine väga mõnus, ainult häälitses.
Nõustun siin ühe eelkõnelejaga, et auto hüppab vastikult ja tõesti otsib trajektoori kui natukenegi konarusi on teel.
Algul oli väga hea kuid umbes peale 500km läbimist hakkas siis see pihta. Nt. kui vähegi järsemas kurvis on mõni konarus siis auto jube vastikult hüppab ehk teel püsivus on kehva ja kogu aeg Tallinna teedel tuleb roolida, et auto otse sõidaks. Veermik korras ja vanade amortidega oli kõvasti parem v.a. see, et 1 tegi häält mille tõttu ka vahetusse läksid.
Ühesõnaga ei ole Rahul selle toodanguga kuigi peaks olema BMW original amort, aga uskuge ei ole.
Mingi aeg lähen teen uuesti sillastendi, kuigi ma kahtlen, et selles asi on. Enne amordivahetust oli sõitmine väga mõnus, ainult häälitses.
Re: K:Sachsi amortide kohta
Mul on veel sellist infot, et Sachsid on alumiiniumist, kuid Bilkud terasest.
Vahe on siis selles, et sachid kaaluvad vähem, kuid bilkud võiksid kauem kesta.
"Amortiseerimata kaalu" vähendamine on tegelikult ülimalt tähtsal kohal.
Mida rohkem kilogramme august läbi sõidavad, seda kõvem on pauk.
Seetõttu on ka BMW veermik poolenisti alumiiniumist - sõidumugavuse tõstmiseks.
Need, kellel on all rasked 17" rattad, võiksid eelistada niikuinii bilkusid sachidele.
Mina enam kunagi üle 8kg kaaluva velje alla ei pane. Peale seda, kui mul läksid 6kg-sed
originaalid alla, on sõitmine lust ja lillepidu
Lisaks, on mul kolm õõtsa esiveermikus
veel täpselt samavanad nagu auto, aastast 2001
Tahan et veel 10 aastat nii oleks 
Eelmine omanik vahetas aga esiamordid ära, pani mingi küsitavad alla, uuest peast kolksub,
töötab küll, ei leki ega midagi, aga sillas on kolks. Kontrollis öeldi, et õõtsad kõik korras.
Ise kahtlustan, et eelmine omanik jättis vanad amorditugilaagrid, võibolla see koliseb
Vahe on siis selles, et sachid kaaluvad vähem, kuid bilkud võiksid kauem kesta.
"Amortiseerimata kaalu" vähendamine on tegelikult ülimalt tähtsal kohal.
Mida rohkem kilogramme august läbi sõidavad, seda kõvem on pauk.
Seetõttu on ka BMW veermik poolenisti alumiiniumist - sõidumugavuse tõstmiseks.
Need, kellel on all rasked 17" rattad, võiksid eelistada niikuinii bilkusid sachidele.
Mina enam kunagi üle 8kg kaaluva velje alla ei pane. Peale seda, kui mul läksid 6kg-sed
originaalid alla, on sõitmine lust ja lillepidu

veel täpselt samavanad nagu auto, aastast 2001


Eelmine omanik vahetas aga esiamordid ära, pani mingi küsitavad alla, uuest peast kolksub,
töötab küll, ei leki ega midagi, aga sillas on kolks. Kontrollis öeldi, et õõtsad kõik korras.
Ise kahtlustan, et eelmine omanik jättis vanad amorditugilaagrid, võibolla see koliseb

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!