Küsimus siis sellinne et kui suur tõenäosus on hoorata tasakaalust väljaminemise võimalus?
Tegemist siis m50b20 mootoriga,kondiga millel kuuldavasti on kahemassiline hooratas.Tegemist siis sellisse juhtumiga kus sidurikorvi hõõrdepinnale tulid sisse kaks suurt pragu nii umbes kolme milli laiused ja peaaegu vastakutti.Selle tagajärjel hööveldas hetkega maha siduriketta katted ja samas tegi ka väikse voldi ketta metallosale mille küljes katted käivad.Korra hilisemal käivitusel oli mootoris vibratsioon mis enne puudus.Sai arvatud et siduri purunemise tagajärjel siduriosad ise sea sõlmes ja selles asi.Aga.....peale siduri vahetust ei muutunud midagi.On sees vibratsioon mis puudus varem.Kõige hullemini nii 1500 rpm-i juures.Aga ka muudel pööretel vibreerib.Kui kõrval seisis teine bmw siis sellel oli tühikäigul täis veeklaas mootoril nii et piiskagi välja ei visanud aga mul poleks see klaas seal üle mõne sekundi seisnud.
Olen küsinud siit ja sealt ja on pakutud ka kas käigukasti otsalaagrit või seda et käigukasti võll kõver.Aga oma loogika ei taha seda eriti uskuda kuna juhul kui panna käik sisse ja sidur lahutada (mis teoreetiliselt peaks kasti võlli seisma jätma)ei ole ei mingeid muutusi.Nii et minu meelest asi ikkagi mootori pool ja esimene asi mis pähe tuleb on hooratas.Kuidagi kahtlane et vänt nüüd tasakaalust väljas.Samas pole omal mingit ettekujutust sellest kahemassiivsest hoorattast mis ideega see toimib et kas on võimalik seda ennast kuidagi lappida?
Muidugi halb lugu see ka et pole hetkel ühtegi muud autot kasutada ka ja nii pean selle vibraga sõitma nii et arvatavasti peab nüüd ka saalede hindu uurima hakkama.

Oleks siis oodatud ideed mis selle värina põhjustajad olla võiksid.
Tänan.