Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mis kiirendusega autod osalevad kiirendusvõistlustel(0-100km/h)?
Oskab keegi väikse ülevaate anda.
Siis mõtlen kas tasuks ka osa võtta või teen aint häbi endale:P
(Ei, mitte 316 )
on erinevad klassid (miks häbi? iga mees ei jõua osta endale M5 või 3 rääkimata veel hüper super nitro buustist)
Muidugi võta osa ,see ainuke koht kus saab kiirust ületada nii et POLITSEIGA sekeldusi ei tule.
no 745 6,2 sek sajani.
Mis klassi ta siis läheks ja mis kiirendusega autod konkurentidel oleks?
heh, ma ei tea sedagi, mida tegema peab, et 6,2 kätte saada
Nali naljaks. uuri www.bhra.ee seal ametlikult klassid kirjas. Eestis üritatakse igaljhul teha kõik et inimesed hakkaks spetsiaalautosi ehitama. Tava auto jaoks BRACKET klass. põhimõteliselt võid sapakaga ka osa võtta ja kuikõik hästi läheb siis võid ka 1000+ HP autot võita.
Kaspar316 kirjutas:Mis kiirendusega autod osalevad kiirendusvõistlustel(0-100km/h)?
Näiteks GReddy masinal (540i) oli midagi 13sek 190kmh, 400m.
Kahjuks on ka aeg näitanud, et ka stock E39 m5-st pole eriti abi nagu :/ Bracket bracketiks, aga joonele paned on näpitud riisid ikka üle. OMC-l(one mile challenge) puhuvad tuuled juba hoopis teisest suunast.
suurtel ametlikudel võistlustel satud sa spets kiirendus masinatega ühte patta ja seal pole tõesti midagi teha....kui just bracketit ei vali
aga näiteks see laupäev toimub tartu lennukal täiesti ametlik kiirendus võistlus ajavõtu jms-ga seal peaksid ehk mõne poodiumi kohagi saama http://www.shadowz.ee/forum/viewtopic.php?t=728
Ja parim asja juures on, et saad ikka üle 3 sõidu ka teha ning ei pea 1000 selle eest maksma
alati võid ka 7kale nitro peale panna omadest kogemustest räägin
kas just kõige raskem aga tartus oli selline lugu et 750 tõmbles valgus foori taga ja siis 325 oli kõrval ja kui roheline tuli kadus 325 joonelt palju kiiremini---
kas just kõige raskem aga tartus oli selline lugu et 750 tõmbles valgus foori taga ja siis 325 oli kõrval ja kui roheline tuli kadus 325 joonelt palju kiiremini---
325 on kergem ja kohaltminek kiirem aga lõpus jõuab 750 ikkagi järgi...
--overdose-- kirjutas:
kas just kõige raskem aga tartus oli selline lugu et 750 tõmbles valgus foori taga ja siis 325 oli kõrval ja kui roheline tuli kadus 325 joonelt palju kiiremini---
Mina olen enda 318iS-ga 730i-d võitnud
Pooletonnine kaaluvahe on märksa suurem näitaja kui kilowatid. Ja kindlasti on õigem valik mannuaalkast
Nii, et kiirenduseks vali pigem väiksem masin, mis suudab end kiiremini kohalt liigutada.
--overdose-- kirjutas:
kas just kõige raskem aga tartus oli selline lugu et 750 tõmbles valgus foori taga ja siis 325 oli kõrval ja kui roheline tuli kadus 325 joonelt palju kiiremini---
Mina olen enda 318iS-ga 730i-d võitnud
Pooletonnine kaaluvahe on märksa suurem näitaja kui kilowatid. Ja kindlasti on õigem valik mannuaalkast
Nii, et kiirenduseks vali pigem väiksem masin, mis suudab end kiiremini kohalt liigutada.
--overdose-- kirjutas:
kas just kõige raskem aga tartus oli selline lugu et 750 tõmbles valgus foori taga ja siis 325 oli kõrval ja kui roheline tuli kadus 325 joonelt palju kiiremini---
Mina olen enda 318iS-ga 730i-d võitnud
Pooletonnine kaaluvahe on märksa suurem näitaja kui kilowatid. Ja kindlasti on õigem valik mannuaalkast
Nii, et kiirenduseks vali pigem väiksem masin, mis suudab end kiiremini kohalt liigutada.
manuaali peale saab ümber lülitada
Need "manuaalid" mille peale saab ümber lülitada pole päris samad kui need mis on loomisest saadik manuaalid
dannuuu sulle vastan lihtsalt et õige tähelepanek pikal sirgel hakkab kubatuur mängima ja jõuab järgi... ja kustas sulle et ma ei tea ksut sa võtsid et seitsmes kõige raskem...
kui 14,4 arvestada ja neid tulemusi vaadata: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=79
siis kõige hullem polegi ju. arvasingi tegelt enne et kuskile keskele jääks
Viimati muutis Kaspar316, 08.06.2007 18:24 09, muudetud 2 korda kokku.
Ei tea, minu üks parimaid kiirendamiselamusi (ei ole seotud kiirenduse kui üritusega) oli just 7 seeria BMW'ga, millel kapoti all oli 5.4L V12. Võimalik, et kohaltminek ei olnud just parim, aga selle osa minu mälestusest pimestas tõenäoliselt feeling kui näed kuidas kiirus sinna 300km/h kanti tiksub, aga jõud ei ole veel näidanud ühtegi märki kadumisest Parim kogemus siiski vist Audi A8 4.2 Quattroga, mis hüppas kohalt ning rebis ja rebis (analoogselt seitsmekale).. Lähiajal ehk saab tunda kuidas liigub MB SL600 AMG (6.0L V12 290KW)..
Kaspar316 kirjutas:kui 14,4 arvestada ja neid tulemusi vaadata: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=79
siis kõige hullem polegi ju. arvasingi tegelt enne et kuskile keskele jääks
joh kirjutas:Ei tea, minu üks parimaid kiirendamiselamusi (ei ole seotud kiirenduse kui üritusega) oli just 7 seeria BMW'ga, millel kapoti all oli 5.4L V12. Võimalik, et kohaltminek ei olnud just parim, aga selle osa minu mälestusest pimestas tõenäoliselt feeling kui näed kuidas kiirus sinna 300km/h kanti tiksub, aga jõud ei ole veel näidanud ühtegi märki kadumisest Parim kogemus siiski vist Audi A8 4.2 Quattroga, mis hüppas kohalt ning rebis ja rebis (analoogselt seitsmekale).. Lähiajal ehk saab tunda kuidas liigub MB SL600 AMG (6.0L V12 290KW)..
Kuskohas sa sellist 7sajast proovida said?
Natuke ulme valdkonda kisub see jutt.....
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................