Kas kellelgi on kogemust tavalise e30 ja e36 325-ga, kuidas nende kiirendust, bensukulu ja sõiduomadusi annaks võrrelda? Kas e36 on samuti tuim madalatel pööretel?
Kas e36-tel on juba libisemisvastased seadmed ka peal ja
kas tagadiffritel kaerinevusi?
Äkki teate mingeid lihtsaid nippe kuidas e36-t lihtsate vahenditega võimsamaks saada?
e30 ja e36 325-te edasimineku vahe
Algame sellest, et e30 on väle noorteauto, e36 on pisut võimasama mootoriga perelimusiin.
bensukulu ja kiirendus peaks korralikel isenditel enam-vähem sama olema. Sõiduomadused - vt punkt 1.
E36-l oli ASC+T lisavarustuses. Võimsamatel, alates '95 vist ka põhivarustuses
Kõige lihtsam e36-te võimsamaks saada (minu kui suht tehnikakauge inimese arvates) on installeerida lihtne bolt-on turbokitt. Saadaval ameerikast hinnaga ca 5300$. Tulem peaks sinna 285hp kanti kukkuma.
285HP DIN (7PSI)
Vortech V2SQ Supercharger unit.
CNC Supercharger Pulley.
CNC Machined, hard anodized brackets.
CNC Crankshaft Pulley, perfectly balanced.
Long life serpentine drive belt.
6 Larger Bosch injectors.
Recalibrated MAF.
New ESS supercharger ECU chip with removed top speed governor and 7000RPM limit.
All powder-coated mandrel bent tubing in 304 grade stainless steel w/ K&N cold air intake located inside front bumper.
Bosch bypass-valve system.
Oil pressure and return system.
Oil breather assembly.
2yr./unlimted mileage warranty.
8 page, 19 step detailed and illustrated (22 photos) installation manual.
100% maintenance free operation.
Price : USD 5295.00
Ah jaa, mitmete kodanike testide tulemusena paljas K&N installeerimine standard konfis autole vähendab selle võimsust.
bensukulu ja kiirendus peaks korralikel isenditel enam-vähem sama olema. Sõiduomadused - vt punkt 1.
E36-l oli ASC+T lisavarustuses. Võimsamatel, alates '95 vist ka põhivarustuses
Kõige lihtsam e36-te võimsamaks saada (minu kui suht tehnikakauge inimese arvates) on installeerida lihtne bolt-on turbokitt. Saadaval ameerikast hinnaga ca 5300$. Tulem peaks sinna 285hp kanti kukkuma.
285HP DIN (7PSI)
Vortech V2SQ Supercharger unit.
CNC Supercharger Pulley.
CNC Machined, hard anodized brackets.
CNC Crankshaft Pulley, perfectly balanced.
Long life serpentine drive belt.
6 Larger Bosch injectors.
Recalibrated MAF.
New ESS supercharger ECU chip with removed top speed governor and 7000RPM limit.
All powder-coated mandrel bent tubing in 304 grade stainless steel w/ K&N cold air intake located inside front bumper.
Bosch bypass-valve system.
Oil pressure and return system.
Oil breather assembly.
2yr./unlimted mileage warranty.
8 page, 19 step detailed and illustrated (22 photos) installation manual.
100% maintenance free operation.
Price : USD 5295.00
Ah jaa, mitmete kodanike testide tulemusena paljas K&N installeerimine standard konfis autole vähendab selle võimsust.
Päris hea koht kust võrdlemiseks andmeid saada:
http://www.autopower.se/modellguiden/
Aga Muhv? Miks K&N uuena võimsust vähendama peaks. Teoreetiliselt peaks see ju lihtsalt õhku vabamalt läbi laskma?
Sõprade kogemuste põhjal (Golf GTI peal) läheb K&N tüüpi filter tavafiltriga võrreldes kordades rutem umbe ning siis on efekt vastupidine. Nii et unustame tolmused kruusateed...
http://www.autopower.se/modellguiden/
Aga Muhv? Miks K&N uuena võimsust vähendama peaks. Teoreetiliselt peaks see ju lihtsalt õhku vabamalt läbi laskma?
Sõprade kogemuste põhjal (Golf GTI peal) läheb K&N tüüpi filter tavafiltriga võrreldes kordades rutem umbe ning siis on efekt vastupidine. Nii et unustame tolmused kruusateed...
Vat kahjuks ei oska ma seda ise seletada. Tuginen lihtsalt erinevatest bemari foorumitest kogutud infole. Tõenäone on, et see masin on nii täpselt timmitud, et vaid üks standard konfist erinev jupp midagi paremaks ei tee, pigem vastupidi. Mõne teise margi puhul võib tulemus teine ollajyri kirjutas: Aga Muhv? Miks K&N uuena võimsust vähendama peaks. Teoreetiliselt peaks see ju lihtsalt õhku vabamalt läbi laskma?