E36 318iS, kas geneka laagrid läbi?
E36 318iS, kas geneka laagrid läbi?
Hommik kõigile!
Probleem siis selles, et kapoti alt kostub miski imelik peenike hääl, rihma vilin kindlasti pole. Külmalt käima pannes seda üldse ei esine. Sõites samuti mitte. Aga sõidust tulles, kui sooja mootoriga pöörded langevad alla 1000p/min (ehk siis tühikäigul) on kohe selline peenike inin taga. Kui pöördeid kasvõi natuke tõstad, kaob ära... nii kui pöörded uuesti alla tuhande langevad, on hääl uuesti tagasi. Tuleks kah nagu geneka juurest, aga... igaks juhuks küsin, kas kellelgi ka samasugust "nähtust" esinenud?
Probleem siis selles, et kapoti alt kostub miski imelik peenike hääl, rihma vilin kindlasti pole. Külmalt käima pannes seda üldse ei esine. Sõites samuti mitte. Aga sõidust tulles, kui sooja mootoriga pöörded langevad alla 1000p/min (ehk siis tühikäigul) on kohe selline peenike inin taga. Kui pöördeid kasvõi natuke tõstad, kaob ära... nii kui pöörded uuesti alla tuhande langevad, on hääl uuesti tagasi. Tuleks kah nagu geneka juurest, aga... igaks juhuks küsin, kas kellelgi ka samasugust "nähtust" esinenud?
TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
Mul on sama jama aga natuke teiste nähtustega ja vähe hullem. vaata: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=41094
Kusjuures mul seda häält vahel üldse pole, ka sooja mootoriga, vahel jälle on... Aga mul vanema tüübi mootor, st mingeid rullikuid pole. Laia rihma asemel hoopis kaks kiilrihma.
harti1234: geneka laagrite viga võib olla küll. Ühel foorumiliikmel mõjutas seda häält ka ilmastik- vihmase/ niiske ilma puhul tegi rohkem häält. Ta oli ka endal kõik muud asjad ära vahetanud (rullikud, rihma, veepumba jne.) Samas enda kohta ma ei tea, külmalt just häält ei tee, sooja mootoriga sõidust tulles vahel on ja vahel mitte, pöörete tõstmisega kaob ära. Ei tea...
harti1234: geneka laagrite viga võib olla küll. Ühel foorumiliikmel mõjutas seda häält ka ilmastik- vihmase/ niiske ilma puhul tegi rohkem häält. Ta oli ka endal kõik muud asjad ära vahetanud (rullikud, rihma, veepumba jne.) Samas enda kohta ma ei tea, külmalt just häält ei tee, sooja mootoriga sõidust tulles vahel on ja vahel mitte, pöörete tõstmisega kaob ära. Ei tea...
TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
Ilm mängib suurt rolli küll. Eile sadas vihma ja ma pidin lolliks minema selle vilina pärast. Hakkas nii jubetat häält tegema, nagu lendaks midagi kohe laiali. Täna hoopis vaiksem ja polegi nagu hullu midagi.
Tõenäoliselt on küsimus selles, et kui saab laagreid vahetada ja neid kuskilt saada on. Kui ei saa vahetada tuleb genekas ära vahetada ja loota et asi oli selles.
Ega sa ei tea mis see teine foorumi liige tegi et jamast lahti sai kui ikka sai.
Tõenäoliselt on küsimus selles, et kui saab laagreid vahetada ja neid kuskilt saada on. Kui ei saa vahetada tuleb genekas ära vahetada ja loota et asi oli selles.
Ega sa ei tea mis see teine foorumi liige tegi et jamast lahti sai kui ikka sai.
Ta müüs auto edasi koos selle veaga, kuid edastas muidugi ostjale info selle kohta. Mis sellest edasi sai ei tea ka ta ise, hel. talle paar päeva tagasi just.
Laagrid on kindlasti vahetatavad, tõenäoliselt läheb tööraha kallimaks kui laagrid ise maksavad
Aga ma pole suutnud veel välja selgitada/ uurida, kes selle töö ette võtaks.
Laagrid on kindlasti vahetatavad, tõenäoliselt läheb tööraha kallimaks kui laagrid ise maksavad

TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
No nii mina olen see uus omanik ja tõest kõik vead sai üle käidud.
Laagrite vahetamise tööga saan ma tõenäoliselt ise hakkama sest olen sierra genekat 4-5 korda lahti kakkunud ja bemmi oma tundub sarnane olevat. Oleks lihtsalt kuskilt enne lammutamist õiged laagrid saada, et tööga ühekorraga lõpuni jõida.
Olen uurinud igalt poolt bmw genekate kohta ja neid on selle aasta ja moodoriga autole nii palju erinevaid, et ei oska valida. Lisaks kõik andmed mis minu geneka peal on nende järgi ei oska küll midagi otsustada.
Laagrite vahetamise tööga saan ma tõenäoliselt ise hakkama sest olen sierra genekat 4-5 korda lahti kakkunud ja bemmi oma tundub sarnane olevat. Oleks lihtsalt kuskilt enne lammutamist õiged laagrid saada, et tööga ühekorraga lõpuni jõida.
Olen uurinud igalt poolt bmw genekate kohta ja neid on selle aasta ja moodoriga autole nii palju erinevaid, et ei oska valida. Lisaks kõik andmed mis minu geneka peal on nende järgi ei oska küll midagi otsustada.
No kui rihm sai vahetatud? Ega neti teel auto remontimine on küll paras teadus
Ja mul omal pole kindlasti rihmas viga, see teeb hoopis teist häält. Vihmaga hakkab muidugi rohkem häält tegema kui libiseb...
harti1234: small world või mis
Nu kasutatud genekat pole mõtet osta, sest pole teada, millal see ükskord laiali suvatseb minna. Palju uus maksab, pole õrna aimugi. Kas UM ei oska midagi tarka öelda laagrite kohta? Ja loomulikult on alati variant, et polnudki viga laagrites 

harti1234: small world või mis


TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
No ja kui ongi kinnised laagrid, ei kaota sa midagi, kui need hetkeks õli sisse viskadUPS kirjutas:Kui annab määrida, siis tasuks kindlasti proovida. Ise millegi pärast kujutasin ette, et seal käivad kinnised laagrid kus määre sees, vms. Aga kuna pole ennem sellega kokku puutunud, siis võin ka vabalt eksida.

osasi kinniseid laagreid saab määrida küll. laagrile on mõlemale poole pandud kummist tolmukaitsed. võtad peene lameda otsaga kruvikeeraja, lükkad ilusasti metallserva ja kummiserva vahele ning käes ta ongi. kuulaagreid otseselt näha ei ole (raamiga kaetud) aga peenema otsaga pritsiga on võimalik määret sinna panna.
No eks siis tuleb geneksa laiali lammutada ja ühtlasi ka laagrite mark järgi uurida.
Saab jälle mõnuga tööd teha.
Aga veel. Jube jama on vasaku esimese piduriga. Kõik on nagu vahetatud ja suport funkab ka normaalselt. Kuid pidurdades jääb kääksuga seisma. Kas võib olla, et asi on piduriketta ja klotsida materiali kokku sobimatuses.

Aga veel. Jube jama on vasaku esimese piduriga. Kõik on nagu vahetatud ja suport funkab ka normaalselt. Kuid pidurdades jääb kääksuga seisma. Kas võib olla, et asi on piduriketta ja klotsida materiali kokku sobimatuses.

Mul E34 kah vilin-sirin kapoti all,hakkasin siis nagu vana mees peenikese puutokiga otsima ehk paned toki mõne sõlme juures vasta plokki ja surud kõrva vastu tokki kus hääl kõige tugevam seal tõenäoliselt ka häda.ma tuvastasin geneka laagri sirina ja ilmselt hüdrotõukurite klobina(vastu väljalaske torusid)
sama häda
autoks on e36 95.aasta oma 85kw ja on ka olemas selline vilin. ja ilmastik nagu ikkagi kõigutaks seda. vihmase ilmaga on ikka jubedam kohe. aga samas kiire sõiduaeg vahepeal vilistab vaheapel mitte. RIHMAD ära vahetatud. aga ma olen tähele pannud, et see automaatne pingutaja see liigub kui auto töötab. SIIS KÜSIMUS kas see peab koguaeg liikumatult olema või väike liikumine on lubatud.
Minul oli sama asi kohe kui auto tõin saksast. Mingi imelik vilin oli sees, ja poole aasta pärast oli vilin juba nii hull et enam välja ei kannatanud seda. Ma võtsin geneka rihma maha panin korra auto käima ja see vilin oli kadunud. Lasin laagrid ära vahetada ja see vilin kadus. Selgus et 1 laager oli lausa mõradega. Ja ilmast olenes küll vilina tugevus, vahest ma ka peaaegu ei kuulnudki seda vilinat.
Re: E36 318iS, kas geneka laagrid läbi?
Mul e46'l on külma mootoriga mingi imelik hääl kapoti all, nagu rohutirts siristaks. Aga kui natuke sõita, kaob ära. Heli kostab nagu selle rihma kandist, mis jookseb üle geneka. Kas teeb rihm seda häält või geneka laagrid või siis rihmapinguti laager? Suvel seda häält polnud, isegi mitte külma mootoriga.
Re: E36 318iS, kas geneka laagrid läbi?
Äkki käivitaks korra ilma rihmata sis kaovad kõik tagant. Kui siis ka viliseb sis... noh... siis viliseb kuniks viliseda on
Re: E36 318iS, kas geneka laagrid läbi?
See vastus on nii rumal, et ma isegi ei hakka vastama, mis tegelikult viga oli. Nüüdseks on viga teada ja kõrvaldatud.F0rfun kirjutas:Äkki käivitaks korra ilma rihmata sis kaovad kõik tagant. Kui siis ka viliseb sis... noh... siis viliseb kuniks viliseda on