Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
probleem selles et auto vibrab kui sõita umbes 50 km/h ja eriti kõvasti kui sõita umbes 90 km/h 60-80 km/h pole nagu midagi ja kui hoog juba üle 100 km/h kasvab siis ka nagu eriti tunda ei anna...
täna kiirendades, sel hetkel kui turbo rakendub ja tõmme taha tuleb hakkab tagasillas justkui mingi vibratsioon pihta... päris kõba ja intensiivne....
muidu autol vibratsioon oleks just nagu selline nagu tehvidest tingitud, kuid need lasin ära tasakaalustada ja veljed üle kontrollida... hiljem said ka uued rehvid alla ja tasakaalustati ära
veljed kontrolliti ka üle ja need olid sirged...
kus viga võib olla?
no pandi.. aga kasu polnud
ostsin siis uued rehvid need tasakaalustati ära kuid ikka sama jama....
vibra jäi natukeseks veidi vähemaks nüüd vee hullem....
Velg on kah vahest tsentrist kõver. Ole alati kõrval kui su rattaid tasakaalustatakse- Tasakaal saab õigeks, aga kõver velg rikub asja ära. Täpselt nii, et 90-100 vibrab muidu on ok. (pindamata tee puhul).
mikk1984 kirjutas:no pandi.. aga kasu polnud
ostsin siis uued rehvid need tasakaalustati ära kuid ikka sama jama....
vibra jäi natukeseks veidi vähemaks nüüd vee hullem....
Lase teises kohas tasakaalu, kui sa käisid ühes ja samas kohas !
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan Fack The Fuel Economy
Minul tuli vibra sisse pidurdusel mingi kindla jõuga. Kahtlustasin lugedes postitusi, et kettad- õnneks piirdus väljaminek alumiste hõõtsade suurte pukside vahetusega (vasak oli ikka täitsa läbi).
Kui nüüd mööda gardaani edasi hakata minema, siis tuleb gardaani tugilaager, see võib samuti vana ja väätike olla.
Kas sa kumme vahetasid ikka kuskil usaldusväärses kohas, tihtipeale jäävad kummivanad jänni selle tina paigaldamisega ja sealt on need vibrad kerged tulema (olen omal nahal kogenud)
Esisillas on muidugi vibra tekitajaid vägagi palju, õõtsad, puksid, rooliotsad, paralleelvarras, pendelhoob.
Pane kardaan õigesti kokku! Mul oli sama jama kolmesel, kardaanile olid valged täpid peale tehtud, need peavad kokku minema, sellle nuudi juurest kust lahti käib. Nagu kolmandal pildidl, peavad kardaaniristi kahvlid ka sama pidi jääma.
Ja on tähtis ka kuidas see käigukasti ja kardaani vaheline kummipuks pannakse!