Õli paisupaagis.
- J1anno
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 08.09.2006 11:40 56
- Peamine sõiduk: e61
- Telefon: 56203430
- Asukoht: Tartu
Õli paisupaagis.
E36 318 tds 95a
Lambist jahutusvedelik ja õli segamini. Mootor töötab nagu alati.
Segu on siis paisupaagis. Mootori õli tundub, et on puhas.
Esialgu on mõte plokikaane poldid igaks juhuks üle pingutada. Lõdvikud väga pinges nagu ei tundunud olevat. Õli on kadunud varda peale vaadates umbes 1cm. Paisupaagist tuli suhteliselt palju tökatit välja.
Mootorit remonditi 40000 km tagasi ja siis tehti väga mitmeid töid ja pandi ka uus plokikaanetihend.
Kas võib asi olla selles, et lihtsalt kui vahetada tihendit, siis tuleks polte aegajalt üle keerata? Sest neid polte ei ole pärast tihendi pealepanekut 40 000 km tagasi pingutatud.
Selline tunne, et pistaks auto põlema ja viiks emexisse.
Lambist jahutusvedelik ja õli segamini. Mootor töötab nagu alati.
Segu on siis paisupaagis. Mootori õli tundub, et on puhas.
Esialgu on mõte plokikaane poldid igaks juhuks üle pingutada. Lõdvikud väga pinges nagu ei tundunud olevat. Õli on kadunud varda peale vaadates umbes 1cm. Paisupaagist tuli suhteliselt palju tökatit välja.
Mootorit remonditi 40000 km tagasi ja siis tehti väga mitmeid töid ja pandi ka uus plokikaanetihend.
Kas võib asi olla selles, et lihtsalt kui vahetada tihendit, siis tuleks polte aegajalt üle keerata? Sest neid polte ei ole pärast tihendi pealepanekut 40 000 km tagasi pingutatud.
Selline tunne, et pistaks auto põlema ja viiks emexisse.
Sama asja võib põhjustada plokis poldi kõrval pragu. Tean juhust kus Jaan Kirs lihvis ploki ära ja ütles, et ei soovita ploki kasutada kuna poldi kõrval on pragu. kuna sõber otsustas ikkagi antud ploki kasutada siis ~2 kuu pärast hakkas jama pihta. esimese hooga lõi õli jahutusvedelikuga segamini (mootoris oli õli puhas).. mootor ise töötas korralikult. Järgmine ja hullem jama oli see, et voolikud ei pidanud õlile vastu ja hakkasid kivistuma/pragunema. Tulemuseks oli see, et pea kõik voolikud olid juba kapotiall ribadeks korra löönud ja nii see auto maha müüdi.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
- J1anno
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 08.09.2006 11:40 56
- Peamine sõiduk: e61
- Telefon: 56203430
- Asukoht: Tartu
Seier istub ilusti keskel.Ega mootorialla vaatasin ka sellepärast, et jahutusvedelikku lisada. Ja siis vaatasin, et krt paisupaak jumalast sitane, oli korgivahelt välja ka ajanud natukene.Danil523 kirjutas:aga kas temperatuuri seier on keskel? või kipub ülesse minema kui pöördesse lasta. Sul suht harv olukord minuarust...tavaliselt olen näinud et mootor keeb siis kui õli segamini...
Klapikambrikaane kiskusin maha ja õli ilus puhas, ei mingeid laike ega triipe.
Esialgu proovin plokikaane poldid üle pingutada, et ehk aitab. Kui ei aita, siis kaan maha ja vaatab mis siis välja tuleb :S

Mis need variandid siin olla saavad kõik. Ilmselt suht kallis lõbu jah?

Leian, et kui oled juba 40kkm sõitnud, siis ei anna poltide pealetõmbamine mingisugust tulemust. Umbropsu toimetama hakata maksab hiljem valusalt kätte ning auto jääb ilma korraliku rahasüstita eluks ajaks lonkama.
Kaan tuleks uuesti maha võtta ning viga kindlaks teha. Seejärel asjaga edasi toimetada. Soovitavalt tuleks pöörduda teenindusse, kes ikka mõistavad viga otsida, vajalikud tööd teha vea likvideerimiseks ning takkajärgi korralikult ja õigesti plokikaanepoldid ära pingutada
Väljaminekutest pead arvestama kindlasti uute mahladega, tihenditega, plokikaanepoltidega jne. Mõne tuhande krooninga pole siin midagi peale hakata.
Kaan tuleks uuesti maha võtta ning viga kindlaks teha. Seejärel asjaga edasi toimetada. Soovitavalt tuleks pöörduda teenindusse, kes ikka mõistavad viga otsida, vajalikud tööd teha vea likvideerimiseks ning takkajärgi korralikult ja õigesti plokikaanepoldid ära pingutada

Väljaminekutest pead arvestama kindlasti uute mahladega, tihenditega, plokikaanepoltidega jne. Mõne tuhande krooninga pole siin midagi peale hakata.
- Tiit525
- Klubiliige
- Postitusi: 433
- Liitunud: 07.11.2006 00:10 11
- Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
- Telefon: 358401771916
- Asukoht: Rakke, Alajärvi
- Kontakt:
Mul eelmise aasta lõpus plokikaanevahetus, osad-mahlad 8000 eeku, sellest 4000 plokikaas (kasutatud), tööraha arvelt hoidsin kokku, tegin ise, aga kui enne asjaga tegelenud ei ole soovitan tegijate poole pöörduda.Lauri_L kirjutas:
Väljaminekutest pead arvestama kindlasti uute mahladega, tihenditega, plokikaanepoltidega jne. Mõne tuhande krooninga pole siin midagi peale hakata.
ei taha teist autot
gsm +358401771916
gsm +358401771916
Ma ju ütlesin, et mikropragu plokis poldi kõrval. Omal oli sama probleem ja sellest pakun ka selle variandi. Viga silmaga ei tuvastanud, aga pingis nägevat siis kui metalli puru jääb serva külge kinni.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
- J1anno
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 08.09.2006 11:40 56
- Peamine sõiduk: e61
- Telefon: 56203430
- Asukoht: Tartu
Nüüdseks siis selgunud, et tegu on 40000 km tagasi taastatud plokiga(eelmise omaniku poolt) ja töökojast töömees vaatas peale ja ütles, et asja on lihvitud ja vist ka keevitatud.
homme läheb asi survestamisele, siis täpsemalt selge mis seal on. Õhtul teen ehk paar klõpsu ka .
Palju uus või väga korralik kaan maksta võiks?

homme läheb asi survestamisele, siis täpsemalt selge mis seal on. Õhtul teen ehk paar klõpsu ka .
Palju uus või väga korralik kaan maksta võiks?