K: 323 või 328
K: 323 või 328
Tere. Palun abi. Mootorite tehnilistes andmetes(esialgu jutt siis 323 ja 328st) on kiirenduse vahe 0-100km/h ca 0,5sekundit. Samas kilovattide vahe on 16 ühikut. Miks siis üldse osta 328(kuigi sellest räägitakse kui hullust paugupillist) kui 323 on ka näiteks linnasõidul säästlikum?
Kilovattide vahe on 17.
Kui juba enne auto ostmist räägitakse küttekulu säästlikkusest, siis ma saan aru, et otsid ökopilli. Ja kui madalat küttekulu oluliseks pead, siis miks sa 328 üldse vaatad, mitte et ma ütleks, et see väga palju rohkem võtab, kui 323, kuid vahe on siiski olemas.
Endal oli 318IS 103KW ja nüüd on 325I 141KW. Vahe on 38KW. Kui IS võttis laiaslaastus 8 keskmiselt, siis praegune 10-11 keskmiselt. Ja mingit kahetsuse tunnet küll ei ole. Ainuke kahetsus on, et IS sai müüdud eht lollile inimesele.
Kui juba enne auto ostmist räägitakse küttekulu säästlikkusest, siis ma saan aru, et otsid ökopilli. Ja kui madalat küttekulu oluliseks pead, siis miks sa 328 üldse vaatad, mitte et ma ütleks, et see väga palju rohkem võtab, kui 323, kuid vahe on siiski olemas.
Endal oli 318IS 103KW ja nüüd on 325I 141KW. Vahe on 38KW. Kui IS võttis laiaslaastus 8 keskmiselt, siis praegune 10-11 keskmiselt. Ja mingit kahetsuse tunnet küll ei ole. Ainuke kahetsus on, et IS sai müüdud eht lollile inimesele.
BMW 325 93' coupe - Oopis teine maailm
Said natuke valesti aru. Ma ei otsi ökopilli(muidu olen ju vales foorumis
). Lihtsalt pole pihta saanud, miks kiidetakse 328 kui väga äkilist pilli kui kiirenduse vahe 323-ga on ainult sajandikes. Seda bensukulu mainisin lihtsalt möödaminnes. Peres on hetkel üks rootslane 2,4 ja 125kw(ja usu mind, tegu pole ökomasinaga
), kuid soov oleks muretseda üks kena tagaveoline kupee nö chillimiseks ning kaalumisel on Nissan 200sx (R14) ja baierlane.


328-l on 35 Nm rohkem kui 323-l. Eks see annab ka tunda.zaruljom kirjutas:kogu asi taandub sellele, et afaik on 323 ja 328 on erinev peaülekanne kompenseerimaks 323 väiksemat mootorimahtu. Samas kütusekul peaks neil enamvähem samasse auku jääma (328 on kiirem ülekanne ja pöörded madalamad). Eks 2.8 liigutab ikka reipamalt ka.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
Jup, mul reduktori puks vahetatud, tegi kõmakat, mingi aeg oli vaikus, nüüd jälle kuskil mingi kolks sees. Varsti täpsemalt uurin mis.Reino26 kirjutas:On ikka uuematel ka. Mul 95- 328 ja oli ka see sillakolks, aga sai sinna paarsada krooni investeeritud ja nüüd olen pool aastat muretult sõitnud.
Endine BMW omanik


jah, see reduktori puks tundub tüüpviga olema. Ise arvan, et kuna mudelitel 323 ja 328 puudub CDV (siduri viivitusklapp) siis saabki nendel mudelitel tagasild rohkem väänamist, mis siis omakorda kiirendab kõikvõimalike pukside kulumist.
e46 328i m-tech I
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0