
Pidurikettad ja klotsid?
E39-le Zimmerman Super Bremcheiben Sport kettad ja Textari klotsid.Kas kellelgi on sellise paketi suhtes kogemusi võiks kommenteerida. Tnx..
https://store.nexternal.com/bimmerworl/ ... zimmCD.jpg
https://store.nexternal.com/bimmerworl/ ... zimmCD.jpg
Take Me To The Hospital / Invaders Must Die
vanasti olid autodel piduri remontkomplektis klotsidele vedrud, mis surusid klotse vastu töösilindrit, kui need puudu või puru olid, siis hakkasid klotsid kolisema. bemmi puhul pole olnud au veel pidurite kallale minna, seega ei tea, mismoodi need lahendatud on, ju seal ikka mingid vedrud on.thend kirjutas:aga kas keegi miskit klotside kolisemise vastu ka oskab öelda? Liiguvad nad sadulas väiksemast august läbi minnes. Tekib vägagi vastik kolin mis ei ole kohe mitte kena. Koliseb siis see klots mis on silindri küljes ja mõlemal pol. Niipalju veel et kettad on uued ja klotsid ka Ferodo omad, ning sadulad ka suhtkoht norm korras. Osakb ehk kegi miskit aidata?
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Kolvi keskel on ava, kuhu peaks minema kolvi poolse klotsi lehtvedruga sarnanev moodustis.
Orign. klotsidel on need õigete mõõtudega tehtud.
Igasugused teised jäljendajad pole ilmselt piisavalt osavad olnud ja on need mõõdult väiksemad disaininud. Sellega kaasneb see et need upuvad lihtsalt kolvi avasse ära.
Õige oleks kohe kui selliste klotside otsa sattuda, need liistakad võimalikult laiali painutada, et need tihkemalt silindri avasse läheks, (kindlasti annaks veel midagi mõelda) muidu vastasel juhul hakkavadki klotsid suurt kolinat tegema.

Orign. klotsidel on need õigete mõõtudega tehtud.
Igasugused teised jäljendajad pole ilmselt piisavalt osavad olnud ja on need mõõdult väiksemad disaininud. Sellega kaasneb see et need upuvad lihtsalt kolvi avasse ära.
Õige oleks kohe kui selliste klotside otsa sattuda, need liistakad võimalikult laiali painutada, et need tihkemalt silindri avasse läheks, (kindlasti annaks veel midagi mõelda) muidu vastasel juhul hakkavadki klotsid suurt kolinat tegema.

- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Kui nüüd kvaliteedist rääkida siis mu ostetud QH esimesed pidurikettad hakkasid 2 kuu pärast kõveraks minema ja nüüd on juba asi nii kaugel et maanteel ei julge eriti enam pidurdadagi, viskab rooli käest...
Plaan nüüd järgmine et prooviks mõnda pool sportketast ette sokutada. Ehk on tugevam metall.
Brembo MAX jäi hetkel kaalukausile
Et kas selliste ketastega peavad olema vastavad klotsid?
Rahvas kiidab siis Ferodo klotse...
Plaan nüüd järgmine et prooviks mõnda pool sportketast ette sokutada. Ehk on tugevam metall.
Brembo MAX jäi hetkel kaalukausile

Et kas selliste ketastega peavad olema vastavad klotsid?
Rahvas kiidab siis Ferodo klotse...
pole küll päris teemasse, aga küsimus selline et ostsin siis UMist e39 esipiduriklotsid ja uue anduri aga alla panin nad teises firmas sest umis oleks saanud alles 3 august.aga peale vahetust jäi klotside tuli põlema ,et kas seda tuld on võimalik kodusel teel resettida või peab minema UMi arvuti taha
kaob ise ära mingi hetk see tuli, mul oli 2 päeva vist umbesIvoMei kirjutas:pole küll päris teemasse, aga küsimus selline et ostsin siis UMist e39 esipiduriklotsid ja uue anduri aga alla panin nad teises firmas sest umis oleks saanud alles 3 august.aga peale vahetust jäi klotside tuli põlema ,et kas seda tuld on võimalik kodusel teel resettida või peab minema UMi arvuti taha
mul ei suvatse kaduda päris mitu nädalat. andur sai uus pandudaise kirjutas:kaob ise ära mingi hetk see tuli, mul oli 2 päeva vist umbesIvoMei kirjutas:pole küll päris teemasse, aga küsimus selline et ostsin siis UMist e39 esipiduriklotsid ja uue anduri aga alla panin nad teises firmas sest umis oleks saanud alles 3 august.aga peale vahetust jäi klotside tuli põlema ,et kas seda tuld on võimalik kodusel teel resettida või peab minema UMi arvuti taha

ilmselt peab siis tagumised ka üle kontrollima, äkki need ka vaja vahetada.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- Ode
- Huviline
- Postitusi: 490
- Liitunud: 11.07.2006 15:15 13
- Peamine sõiduk: BMW 730d
- Asukoht: Tallinn-Loo
sõitsin ka terve päeva kunagi nii ringi et tuli põles, siis aga viskas kopa ette ja käisin truumu käest küsimas ning vastus oli et jätad juhiukse lahti ja keerad süüte sisse. ja ootad natuke ning kadunud see tuluke oligi. tegu siis e39'gaaise kirjutas:kaob ise ära mingi hetk see tuli, mul oli 2 päeva vist umbesIvoMei kirjutas:pole küll päris teemasse, aga küsimus selline et ostsin siis UMist e39 esipiduriklotsid ja uue anduri aga alla panin nad teises firmas sest umis oleks saanud alles 3 august.aga peale vahetust jäi klotside tuli põlema ,et kas seda tuld on võimalik kodusel teel resettida või peab minema UMi arvuti taha
...
Kuna olen tegev Brembot,Zimmermanni ja Ferodot maaletoovas firmas ,võin küll öelda et kui just DS2500 või kangemat klotsi ei pane ei ole sellest kooslusest küll vilesid ega kolinat tulnud...Ja ega selle klassi klotsi kasutamine tänavakasutuses nüüd väga õigustatud ei ole.
Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
EDL: http://www.driftime.ee
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Miks ei ole õigustatud, hinna pärast??maxo kirjutas:Kuna olen tegev Brembot,Zimmermanni ja Ferodot maaletoovas firmas ,võin küll öelda et kui just DS2500 või kangemat klotsi ei pane ei ole sellest kooslusest küll vilesid ega kolinat tulnud...Ja ega selle klassi klotsi kasutamine tänavakasutuses nüüd väga õigustatud ei ole.
Tegelt huvitab mind kuidas ds 2500 külmalt käitub, halvem/sama/kehvem kui premier? Väike vilin ei häiri

terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Valdavalt just võimalike häälte pärast.Veel kangematel veel see probleem,et kui 1 sõiduga ära ei kulu ja tahad pärast jahtumist veel kasutada,siis võta klots alt ära ja hakka viilima.Kipub klaasistuma.
Aga jah,2500 on pigem selline harrastusauto klots,mida võib kasutada tänavaautol,2000 tänavaauto klots,mida võib kasutada ka rajal.
Aga jah,2500 on pigem selline harrastusauto klots,mida võib kasutada tänavaautol,2000 tänavaauto klots,mida võib kasutada ka rajal.
Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
EDL: http://www.driftime.ee
Nii sai just testitud ja minu autol see variant oli igati meeltmööda, nii et vaeelkord suured tänud, veateade on kadunudode528 kirjutas:sõitsin ka terve päeva kunagi nii ringi et tuli põles, siis aga viskas kopa ette ja käisin truumu käest küsimas ning vastus oli et jätad juhiukse lahti ja keerad süüte sisse. ja ootad natuke ning kadunud see tuluke oligi. tegu siis e39'gaaise kirjutas:kaob ise ära mingi hetk see tuli, mul oli 2 päeva vist umbesIvoMei kirjutas:pole küll päris teemasse, aga küsimus selline et ostsin siis UMist e39 esipiduriklotsid ja uue anduri aga alla panin nad teises firmas sest umis oleks saanud alles 3 august.aga peale vahetust jäi klotside tuli põlema ,et kas seda tuld on võimalik kodusel teel resettida või peab minema UMi arvuti taha
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Ilmselt on ikkagi ds2500 igapäevaautole overkill, või mis?maxo kirjutas:Valdavalt just võimalike häälte pärast.Veel kangematel veel see probleem,et kui 1 sõiduga ära ei kulu ja tahad pärast jahtumist veel kasutada,siis võta klots alt ära ja hakka viilima.Kipub klaasistuma.
Aga jah,2500 on pigem selline harrastusauto klots,mida võib kasutada tänavaautol,2000 tänavaauto klots,mida võib kasutada ka rajal.
Mis selle ds2000 nimetus hetkel tegelikult on, Performance?
On neil ka suur hinnavahe?
Siin lõuna eesti poed ei saa üldse aru mida ma tahan, arvan et pakuvad mulle Premieri, see vist veel vähe lahjem klots? Midagi originaalklotsi sarnast? Ainult klotside pärast ei viitsi kah 500km maha sõita.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power