Hmm. Auto müüsid siis ilma vormistamata? Sellisel puhul selge ju, et ei arutata, kuna ametlikult on auto sinu nimel ja mõjutab sinu koefitsenti.UrMas.L kirjutas:auto sundkindlustusest ei teatub 84 aastal nüüd küll midagi!
mis puutub pakutud nn pärlitesse, siis polnud mul suurt midagi "pildudagi". Lugu oli vähe keerulisem. Nimelt ära müüdud autole oli minu teadmata tehtud kindlustus ja sellega teisele sisse põrutatud. Kui esitasin kõik müügiga seonduvad paberid (ka paberid sellest, et olin kindlustuse lepingu lõpetanud peale müügi sooritamist) ei soostutud minuga isegi mitte asja arutama vaid keerati edasised maksud uue autoka ilusti "põhja". Olenemata sellest, et ma pole veel ühtki avariid teinud ise süüdi jäädes olen ma tänaseks hetkeks ikka liiklusavariis süüdlane. Nimelt IF oli see, kes keeldub asja arutamisest ja kahjusi minukaelast ära võtmast.
Kindlustus
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
730iA e32 138kW 12/1992
Ega ARKi register ega registritunnistus auto omandiõigust ei tõenda, kui sa seda vormistamise all silmas pidasid. Auto omandiõigust tõendab näiteks ostu-müügi leping, pärimistunnistus jmt. Sellistes olukordades on kasulik ise seadusi uurida, õigel ajal õiges kohas neid tsiteerides saab palju jaburdusi ümber lükata.V2ike_Suur kirjutas: Hmm. Auto müüsid siis ilma vormistamata? Sellisel puhul selge ju, et ei arutata, kuna ametlikult on auto sinu nimel ja mõjutab sinu koefitsenti.
Sõidurõõm
Just, ostu-müügi leping mis kahepoolselt allkirjastatud on õiguskiult tõendavaks dokumendiks. Omand ja sellega seonduvad kohustused lähenav üle peale lepingu allikjastamist. Auto antakse üle ostjale eelnevalt puudustets teatades (soovitatavalt kehtiva teh ülevatus, kindlustus).
Kuna tegelane ei olenud mulle usaldust sisestav, lõpetasin selle autoga kindlustuse ja teatasin ka sellest dokumendi allkirjastamisl.
Nüüd siis see probleem. Mis puutun mina teise inimese tehtud avarii põhjustamisse, kui mina ei oma mingit juriidilist õigust omandi kasutamiseks ega käsutamiseks.
Kuna tegelane ei olenud mulle usaldust sisestav, lõpetasin selle autoga kindlustuse ja teatasin ka sellest dokumendi allkirjastamisl.
Nüüd siis see probleem. Mis puutun mina teise inimese tehtud avarii põhjustamisse, kui mina ei oma mingit juriidilist õigust omandi kasutamiseks ega käsutamiseks.
Tahaksin küsida targemate käest kindlustuse kohta. Lugu selline, et endal bmw 524 td. Riskigrupp selle auto kindlustusel 0.96. Nädalavahetusel ostsin bmw 524 tda ja kindlustust tehes selgus et sellega hakkab riskigrupp olema 1.20. Kindlustusmaakler ei osanud midagi vastata küsimuse peale, et miks sellele autole ei lähe 0.96 nagu eelmisel on. E- Kindlustusse helistades öeldi mulle, et iga autoga mille ostan hakkab jälle 1.20 peale. See ei saa ju loogiline olla. Kui nt langeb millalgi 0.40, siis uut autot ostes hakkab jälle 1.20 peale? Äkki keegi oskab vastata selle kohta midagi.
mul ka üks auto on tehtud 0.47(524td) ja kui aga (525tds) kindlustama hakkasin siis pandi mulle 0.6 riskikonfiksiks....
veel tegin 1 kuu kindlustust ja autoks oli 525tds ja hinnaks oli 300eeku, e32 730i aga (138kw) tuli samade konfiskenitdega ja ka omanikutega hinnaks 307eeku üks kuu... - Millest see tulened KW vahe on 33kw ja hinnavahe 1 kuu kohta on 7kr.... sammutui IF kindlustja tädi ei saand midagi kosta selle peale -- Ütles: juu on arvuti endamoodi arvutanud ja ma ei saa midagi teha.....
veel tegin 1 kuu kindlustust ja autoks oli 525tds ja hinnaks oli 300eeku, e32 730i aga (138kw) tuli samade konfiskenitdega ja ka omanikutega hinnaks 307eeku üks kuu... - Millest see tulened KW vahe on 33kw ja hinnavahe 1 kuu kohta on 7kr.... sammutui IF kindlustja tädi ei saand midagi kosta selle peale -- Ütles: juu on arvuti endamoodi arvutanud ja ma ei saa midagi teha.....
Kallis inimene Danil523, palun kustuta vôi paranda oma tugevalt düsgraafiline tekst. See on lihtsalt ôudne.
Andra, LKFi kodulehel on riskigrupi arvutamise metoodika
http://www.lkf.ee/download.php?id=497
Sealt näpuga järge ajades ja oma kindlustuspäevi liites peaksid ise kôige paremini vastuse leidma. Samast leiad ka liikluskindustuse seaduse (Liikluskindlustus->Regulatsioonid) ja hinnakalkulaatori (Infokeskus). Väga kasulik on asi endale selgeks teha, et mitte lasta omale kotti pähe tômmata.
Andra, LKFi kodulehel on riskigrupi arvutamise metoodika
http://www.lkf.ee/download.php?id=497
Sealt näpuga järge ajades ja oma kindlustuspäevi liites peaksid ise kôige paremini vastuse leidma. Samast leiad ka liikluskindustuse seaduse (Liikluskindlustus->Regulatsioonid) ja hinnakalkulaatori (Infokeskus). Väga kasulik on asi endale selgeks teha, et mitte lasta omale kotti pähe tômmata.
Sõidurõõm
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Andra, loe see pikk teema läbi.andra318 kirjutas:Tahaksin küsida targemate käest kindlustuse kohta. Lugu selline, et endal bmw 524 td. Riskigrupp selle auto kindlustusel 0.96. Nädalavahetusel ostsin bmw 524 tda ja kindlustust tehes selgus et sellega hakkab riskigrupp olema 1.20. Kindlustusmaakler ei osanud midagi vastata küsimuse peale, et miks sellele autole ei lähe 0.96 nagu eelmisel on. E- Kindlustusse helistades öeldi mulle, et iga autoga mille ostan hakkab jälle 1.20 peale. See ei saa ju loogiline olla. Kui nt langeb millalgi 0.40, siis uut autot ostes hakkab jälle 1.20 peale? Äkki keegi oskab vastata selle kohta midagi.
Siin on sellest ka juba räägitud, miks mitmel autol saavad olla erinevad koefitsendid.
Ka tqhq.ee foorumis teemat lahatud.
Ütleme nii, et sul polegi suurt midagi teha, lihtsalt seadused on sellised
Ütleme nii, et sul polegi suurt midagi teha, lihtsalt seadused on sellised

GS
Sellist asja pole enne kuulnudki ,et riskikoefitsent on 0.76 või midagi sellist, minul oli esimese autoga koefitsient 1.20 ja see langes iga aasta 0.10 võrra juhul ,kui oli aasta jooksul vähemalt 11 kuud kehtiv poliis, st. pole enne näinud ,et koefitsendi viimane number pole null. Ka seda kuulen esimest korda ,et iga uue auto ostu korral tõuseb koefitsient 1.20 peale, kuna endal on koefitsient 0.40 olnud üle 4 aasta ja selle aja jooksul olen omanud 5 autot, millest kolm on endiselt minu nimel ja kõigil autodel on olnud koefitsient 0.40.
Minul on näiteks 0,79. Enne seda oli ka mingi mitte nulliga lõppev number.BMW E39 kirjutas:Sellist asja pole enne kuulnudki ,et riskikoefitsent on 0.76 või midagi sellist, minul oli esimese autoga koefitsient 1.20 ja see langes iga aasta 0.10 võrra juhul ,kui oli aasta jooksul vähemalt 11 kuud kehtiv poliis, st. pole enne näinud ,et koefitsendi viimane number pole null.
Riskikoefitsent langeb aastaga 20%Pille kirjutas:Minul on näiteks 0,79. Enne seda oli ka mingi mitte nulliga lõppev number.BMW E39 kirjutas:Sellist asja pole enne kuulnudki ,et riskikoefitsent on 0.76 või midagi sellist, minul oli esimese autoga koefitsient 1.20 ja see langes iga aasta 0.10 võrra juhul ,kui oli aasta jooksul vähemalt 11 kuud kehtiv poliis, st. pole enne näinud ,et koefitsendi viimane number pole null.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
reaalsus on see, et koefitsendi annab LKF kindlustusseltsidele ja nemad selle ees jõuetud. minul kanti varasemalt üle 0,4 koefitsient ühelt autolt teisele. nüüd seoses LKF uue ideega lajatatakse vist täie rauaga- mine või kohtusse!toom kirjutas:Käisin siis mina aastalõpul ühel koolitusel, millejuures tuli juttu ka kindlustuse koefitsentidest. Tark advokaadihärra teadis rääkida, et mittemingit määrust pole koefitsendi andmisel, pmst läbirääkimiste teema pidavat olema.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw