Küsimus:hooldus lõunas
Küsimus:hooldus lõunas
tere hakkas põlema tuleke inspection koos kellaga..so, mure nüüd selline et äkki oskab keegi soovitada kus teha hooldust lõunas (tartu võru vms) või kas tõesti on UM ainus lahendus...
vabandan kui küsimus kordav kuid ei suutnud leida midagist selle kohta
ette tänades
ja veel..äkki oskab keegi öelda ka miskise summa palju peaks kaasa võtma..olen püüdnud küll igati korralikult ja A osadega taastada auto..ja kahju oleks nüüd miskise hoolduse pärast lasta uutel vigadel tekkida .. kuigi jah...rahakott tahtis juba vahepeal pankrotti kuulutada..
vabandan kui küsimus kordav kuid ei suutnud leida midagist selle kohta
ette tänades
ja veel..äkki oskab keegi öelda ka miskise summa palju peaks kaasa võtma..olen püüdnud küll igati korralikult ja A osadega taastada auto..ja kahju oleks nüüd miskise hoolduse pärast lasta uutel vigadel tekkida .. kuigi jah...rahakott tahtis juba vahepeal pankrotti kuulutada..
GAY.. Girls Are Yummy 

Kui see roheliste tulukeste rida pole ära kustunud ja kollast või punast tuld näitama hakanud, siis on tegemist lihtsalt iga 2a tagant kätte jõudva hooldusega, mille käigus vahetatakse õli pidurisüsteemis ja jahutusvedelik. Mõlemad on iseenesest lihtsad tööd. Korrektset tulede kustutamist (nii et kaoks ära ainult kella märk aga rohelised tulukesed jääksid nii nagu olid) oskab mõni üksik või siis tõesti esindus.
tänan truumu .. ma lugesin seda.. a kuna ise ei ole eriline elektrimees siis ei hakka ma seda üritama.. lootsin, et on äkki veel selliseid "siidinäppe" kes tahavad saada parimat tulemust asjad spetside hoolde jättes.. ja lihtsalt, et äkki keegi teab mõnda head spetsi soovitada ka lõunas..
GAY.. Girls Are Yummy 

teeb küll...Muhv kirjutas:truumu - kas see hulga sekundite variant nö möödaminnes ka õlituledele resetti ära ei tee? Ma muidugi ei usu, et seal mingit täiendavat nõidust oleks, aga ikkagi.
tegelt ma harilikult nullin suures pistikus stendiga, seal on kolm programmi: õlivahetus, inspection1 ja pidurivedeliku vahetus(insp.2)
kui autol põlevad kõik trillallaad, siis alguses rohelised ette ei tulegi, peab nullima kella(pidurivedelik) ja sellega kaasneb kohe ka oilservice roheliseks minemine
põhimõtteliselt vahet ei ole see n.ö.programm on 7. klemmile massi laskmine vastavalt siis 5sek, 15sek, 2x15sek
kuna auto pistik on testi ajal niikuinii ühendatud, ei viitsi kontrolllambiga surkida

Samas soovitan soojalt neile, kes ise lühistavad klemme:
KASUTAGE KONTROLLLAMPI! olen näinud, kui inimene lasi oma(pritsungi) aju õhtale sellega, et lühistas pistikus kaks valet klemmi ära(oli õiged ära unustanud)
klemm 7->kontrolka->mass, siis ei teki mingit pahandust(äärmisel juhul hakkab lamp põlema

Viimati muutis truumu, 16.04.2006 08:25 36, muudetud 1 kord kokku.
No vaata, jõuame absurdini - sinu stend teeb kella nullides hoopis inspection II reseti KOOS kella resetiga. Samas need ju kaks ise asja. Oma auto ajaloos veel kaevates:
7711 - insp I
17300 - õli
23664 - kell
27737 - õli (ju insp I veel vara)
39080 - õli + kell
...
Seega, kord nulliti kell ära nii, et õlitulukesed jäid kenasti nii nagu nad olid. Võlujõud?
7711 - insp I
17300 - õli
23664 - kell
27737 - õli (ju insp I veel vara)
39080 - õli + kell
...
Seega, kord nulliti kell ära nii, et õlitulukesed jäid kenasti nii nagu nad olid. Võlujõud?
tegelikult asi lihtsam:
harilikul kliendil suht savi nendest insp. tulukestest, mis teda ainult häirivad, huvi pakuvad talle ainult õlitulukesed (saavad asjale pihta, milleks see värk on)
ülejäänud asju vahetatakse-kontrollitakse vastavalt vajadusele või rahakoti seisukorrale
neid, kes asja tõesti pedantse täpsusega jälgivad kohtab meil harva, sest kasutavad enamasti esinduse teenuseid, niiet pole probleeme tekkinud, et kustutada eraldi tulesid
muidugi seda, kas saab säilitada õlitulede hetkeseisu, pole isegi proovinud, kuna pole olnud vajadust
aga moment huvitav, esimesel võimalusel kontrollin järgi
harilikul kliendil suht savi nendest insp. tulukestest, mis teda ainult häirivad, huvi pakuvad talle ainult õlitulukesed (saavad asjale pihta, milleks see värk on)
ülejäänud asju vahetatakse-kontrollitakse vastavalt vajadusele või rahakoti seisukorrale
neid, kes asja tõesti pedantse täpsusega jälgivad kohtab meil harva, sest kasutavad enamasti esinduse teenuseid, niiet pole probleeme tekkinud, et kustutada eraldi tulesid
muidugi seda, kas saab säilitada õlitulede hetkeseisu, pole isegi proovinud, kuna pole olnud vajadust
aga moment huvitav, esimesel võimalusel kontrollin järgi

aga härrased kas bensupumba vms bensu agregaadi tuli kah on olemas ....
mul nimelt sai korra bensukast solki sisse ja pärast seda käivitub auto külmalt halvemini..vähe sellest vajab veidi soojendamist suvel!!!! sest ajab pöörded kusagile 1500 peale tühikäigul (kui soojeneb veidi siis läheb alla ära kusagile 700-800 peale) ja ajab ka veel bensu haisu sisse nö külmalt ja kui autot tagant kuulata siis bensupump teeb kah "kõikuvat" häält`?!?! oskate äkki selle kohta miskit tarka öelda...
mul nimelt sai korra bensukast solki sisse ja pärast seda käivitub auto külmalt halvemini..vähe sellest vajab veidi soojendamist suvel!!!! sest ajab pöörded kusagile 1500 peale tühikäigul (kui soojeneb veidi siis läheb alla ära kusagile 700-800 peale) ja ajab ka veel bensu haisu sisse nö külmalt ja kui autot tagant kuulata siis bensupump teeb kah "kõikuvat" häält`?!?! oskate äkki selle kohta miskit tarka öelda...
GAY.. Girls Are Yummy 

-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
kella ja inspectioni nullimine minu masinal küll roheliste ruutude arvu pole vähendanud, ainult kella märk või siis kiri ''inspection'' on ära kustunud
kollane ja punane tuluke hakkavad põlema siis kui õlivahetus on üle läinud, neil ei tohiks küll mingit seost olla inspectioni või iga 2a. järel toimuva hooldusega
kollane ja punane tuluke hakkavad põlema siis kui õlivahetus on üle läinud, neil ei tohiks küll mingit seost olla inspectioni või iga 2a. järel toimuva hooldusega
http://trimmismurud.ee/
Foorumlastele -15% tel. 56170017
Foorumlastele -15% tel. 56170017
TCO kirjutas:kella ja inspectioni nullimine minu masinal küll roheliste ruutude arvu pole vähendanud, ainult kella märk või siis kiri ''inspection'' on ära kustunud
kollane ja punane tuluke hakkavad põlema siis kui õlivahetus on üle läinud, neil ei tohiks küll mingit seost olla inspectioni või iga 2a. järel toimuva hooldusega
See toiming ei vähendagi rohelisi kuubikuid vaid tekitab neid juurde

Ära hakkavad nad ükshaaval kustuma ekspluatatsiooni käigus
ei vaidle vastu, lihtsalt pole märganud ja alati on 10000-12000 km ilusti täis saanud kui kollane/punane on põlema läinud, ainult 2a. inspectioni tegi 5 kuud varem kui ettenähtudtruumu kirjutas: See toiming ei vähendagi rohelisi kuubikuid vaid tekitab neid juurde
Ära hakkavad nad ükshaaval kustuma ekspluatatsiooni käigus

http://trimmismurud.ee/
Foorumlastele -15% tel. 56170017
Foorumlastele -15% tel. 56170017
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
SOOVIN SAADA SELGUST?.....
nii lugsin siin igast asju aga ei jõud kohale MIS SIIS TÄHENDAB KUI MUL PÕLEVAD KELL JA INSPECTION JA MUL ON ORANZ JA PUNANE PULK AINULT EES??????
Oliver; 56718492; bmw 525 1991a
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
Re: Küsimus:hooldus lõunas
kas keegi oskaks aidata, nimelt põleb autot käivitades armatuuris 3-4sek pidurivedeliku servise tuli. kõik teised servise märgutuled olen saanud ise ära nullida aga seda ei õnnestu, kas peab juhtme taha panema? autoks E91 318d 2007a.