probleem730D mootoriga
probleem730D mootoriga
mul selline probleem...sõitsin oma bemariga 100 km/h,hakkasin mööda sõitu sooritama ja gaasi pedaali vajutades hakkas mootor täiega tõrkuma ja sumpast tuli musta suitsu.mõne kilomeetri pärast suri mootor välja.kui proovisin käivitada läks mootor käima kuid ei käinud normaalselt...üritasin siis koju ära jõuda,aga poole tee peal hakkas mootor jälle normaalselt käima.järgmine päev oli sama probleem,et kui 100-ga sõites vajutasid gaasi põhja hakkas mootor täiega tõrkuma...äkki kellelgi on sama jama olnud,foorumist ei leidnud..autoks 730D 1999a.praegu käib mootor jälle okeilt...
Endal lõi sellise sinise suitsu tagant välja ja sellega läks ka turbo parematele jahimaadele. Aga jah ennem filtrid ja muu väike pudi padi. Paagisisese etteande pumba küljes on ka selline filtri või sõela moodi asi. äkki see umbes? Või siis mingi pump hoopis saba andnud. Paagisisene või siis põhjaalune. Ning ega see turbo kontroll ka paha ei tee
asi igatahes kütusefiltris pole,sest kui süüte sisse keerad laseb filter kütust läbi ja piisavalt....arvan et probleem on seal mootori juures kusagil.igatahes auto ei taha käia madalatel pööretel ja käivitub ka siis kui ise tahab
siin tekibgi küssa kuhu see kütuse voolik sealt filtrist edasi läheb?palju see pump või mis iganes too on mõjutab seda kütuse ette annet.....

- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Tühikäigul ja väiksematel koormustel on vajalik küttekogus väiksem, kui suurematel koormustel. Kogetud asi, piisab samamoodi ka tõesti väga väiksest õhulekkest toitesüsteemis... Kõige lihtsam ikkagi, tee nagu Velts soovitas, alusta kõige lihtsamatest-odavamatest asjadest ja siis edasi 
Ka Kimmo näpunäitele viska ikkagi pilk peale
Ka see vihje, mis sa ütlesid, et peale mõnda kilomeetrit sõitu taastus normaalne sõit, oletan, et siis oli suht rahulik sõit- rahuliku sõiduga tuleb filtrist piisavalt läbi, et taastada normaalne sõit, ja see mõni kilomeeter sellele vihjabki- suuremat koormust kasutades läheb filtrist pumbani rohkem kütet kui paagist filtrisse jõuab ja tekibki filtrisse ''auk'', mis on vaja uuesti täis pumbata ning niikaua, kui see auk seal on, siis ka mootor lonkab...
Talvel oli samasugune jama bensukaga muuseas- 4 silindrit ei töötanud ja lonkas, puterdas, bensukulu oli laes, minek oli nagu zilil-põhjuseks oligi umbes filter, mis 20kraadise külmaga näkku hakkas panema...
Vot siis...
Vaheta filter ära ja vaata, mis siis teeb, kui midagi ei muutu, siis uuri edasi...

Ka Kimmo näpunäitele viska ikkagi pilk peale

Ka see vihje, mis sa ütlesid, et peale mõnda kilomeetrit sõitu taastus normaalne sõit, oletan, et siis oli suht rahulik sõit- rahuliku sõiduga tuleb filtrist piisavalt läbi, et taastada normaalne sõit, ja see mõni kilomeeter sellele vihjabki- suuremat koormust kasutades läheb filtrist pumbani rohkem kütet kui paagist filtrisse jõuab ja tekibki filtrisse ''auk'', mis on vaja uuesti täis pumbata ning niikaua, kui see auk seal on, siis ka mootor lonkab...
Talvel oli samasugune jama bensukaga muuseas- 4 silindrit ei töötanud ja lonkas, puterdas, bensukulu oli laes, minek oli nagu zilil-põhjuseks oligi umbes filter, mis 20kraadise külmaga näkku hakkas panema...
Vot siis...
Vaheta filter ära ja vaata, mis siis teeb, kui midagi ei muutu, siis uuri edasi...
nüüd ongi see viga teinud täispöörde.....mootor ei käivitu üldse ja kui käima saad siis töötab ainult 3000 pöörde juures.kui pöörded lased normaalsele tasemele siis sureb auto kohe välja...võtsin kütte vooliku peale filtrit lahti ja keerasin süüte sisse lööb kütte läbi filtri probleemideta....siis võtsin lahti ka enne pihustit,sinna tuleb ka küte....
hakkan juba arvama et äkki on viga elektrisüsteemis,sest pihustite peale jooksevad ju elektrijuhtmed....homme on plaan minna targema mehe juurde siin TAANIs,aga ei taha nagu loll ka välja näha,sest äkki hakkab lolli juttu ajama ja käseb ei tea mida veel ära vahetada....
hakkan juba arvama et äkki on viga elektrisüsteemis,sest pihustite peale jooksevad ju elektrijuhtmed....homme on plaan minna targema mehe juurde siin TAANIs,aga ei taha nagu loll ka välja näha,sest äkki hakkab lolli juttu ajama ja käseb ei tea mida veel ära vahetada....