Koni vs Bilstein?
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Koni vs Bilstein?
Ehk siis küsimus pealkirjas ära toodud.
Kumba eelistada?
Uurin hetkel KIT-e mis siis koos vedrude ja amortidega ja kerge madaldusega. Koni komplekti kohta hind natuke viibib aga arvatavasti tuleb odavam kui Bilsu komplekti hind. Kas Bilstein õigustab oma suuremat hinda või mitte?
Kumba eelistada?
Uurin hetkel KIT-e mis siis koos vedrude ja amortidega ja kerge madaldusega. Koni komplekti kohta hind natuke viibib aga arvatavasti tuleb odavam kui Bilsu komplekti hind. Kas Bilstein õigustab oma suuremat hinda või mitte?
Ma arvan et bilsu on parem. Aga see oleneb sellest millist komplekti sa vaatad - paksu vardaga bilsu on hea, peenega on reguleeritavast Koni'st viletsam.
Ehk siis:
Hea: http://www.elkparts.com/images/BDK749.jpg
Ei midagi erilist: http://www.autotech.com/images/products ... lstein.jpg
Ehk siis:
Hea: http://www.elkparts.com/images/BDK749.jpg
Ei midagi erilist: http://www.autotech.com/images/products ... lstein.jpg
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Silweriga täiesti nõus-omal ka ees jämeda varrega kollased ja taga peene varrega, samuti kollased- kahe omatud aasta jooksul ei ole ees mitte mingit pehmenemist märganud (üsna pikalt arvasin, et asi on pees amortides, kuid siiski asi vist nii ikka ei ole, peale pikki kaalutlusi
).
Taga seevastu on amort üsna pehme... Tegelikult algusest peale on asi suht pehme taga olnud...

Taga seevastu on amort üsna pehme... Tegelikult algusest peale on asi suht pehme taga olnud...
Teisisõnu: "paks" varras ongi amordi töösilinder.
See artikkel on siit juba läbi käinud, aga kordamine ju tarkuse ema.
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... stein1.htm
See artikkel on siit juba läbi käinud, aga kordamine ju tarkuse ema.
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... stein1.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
kas b6 on paksu vardaga? või on b6 peene vardaga ja b8 on pakusga?Silwer kirjutas:Ma arvan et bilsu on parem. Aga see oleneb sellest millist komplekti sa vaatad - paksu vardaga bilsu on hea, peenega on reguleeritavast Koni'st viletsam.
Ehk siis:
Hea: http://www.elkparts.com/images/BDK749.jpg
Ei midagi erilist: http://www.autotech.com/images/products ... lstein.jpg
ega ta midagi katki ja halvemaks ei tee kui väheke aega nii sõita.vull kirjutas:aga b8 amort sobib mingi aeg tavavedruga ka sõita siis?:p
mul oleks vaja tagaamordid ära vahetada, aga mul pole madaldusvedrusid veel.
amort ei pruugigi järgi anda ega ära väsida. lihtsalt kui vedrustus peab töötama, võib juhtuda, et amort on juba põhjas aga oleks vaja veel "tööd teha". siis on tegemist suuremat sorti kartautogaKristjanS kirjutas:Mul B8 ära tellitud aga hetkel tavalised bilsud all.
Madaldus aga 80 ees ja 40 tagaVõin öelda, et asi töötab hetkel veel laitmatult ja amordid järgi ei ole kuskilt otsast veel andnud.

E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||