E30 jäärajale
E30 jäärajale
Tere loodan et see teema õiges kohas.. Tekkis väike plaan teha jääraja masinat omale siis e30mnest. On siin keegi kes on sellise asjaga tegelenud ja jagaks näpunäiteid või midagi mis autoga ette võtta tuleks et saaks hea jääraja masina.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Kui plaanis sõitma hakata tavalise naastrehviga, siis on kõige parem 318 või 318is, kuna need kerged r4 mootorid, võimsamatel r6-tel aga nina liiga raske ja ka jõud käib liiga üle jäärajal(eriti 2,5-l). Aga kui plaanis piiki sõitma hakata, siis üle kõige 2,5 (veel parem muidugi m3 aga seda ei jõua osta ja eestist ei saa ka), parem oleks veel järgiaidatud 2,5 sest kiirel rajal ei jõua originaal 325 enam piikidega külge ette vedada ja jääb natuke jõuetuks.
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
veekaheksa kirjutas:E30 318iS titepiigiga oli 100% rõõm lasta. Justnagu natuke tundevaba rool oli, sellepärast vast oleks parem kui mootor oleks suurem/raskem olnud. A muidu täitsa äge. Ja kui asja ikka tõsisemalt mõtled, siis võiks mingi LSD moodi asi kah autol olla.
Mootor on 1.8 75kw see nagu eriti ei lähe ja plaanis sõita hobikorras mitte võistelda
rally.ee s keegi müüs just ühte jäärajaks ette valmistatud e30 318is , aga nüüd juba vist läinud.
Täiesti tühjaks tõmmatud salong, üks sport iste koos traksidega pandud, tagumine sturtbar keevitatud, keretööd tehtud jne.
Turvakaar poleks ka paha kui juba keevitamiseks läheb.
Hea tavaline naelkumm peaks selle 1.8aga suht ok olema
Täiesti tühjaks tõmmatud salong, üks sport iste koos traksidega pandud, tagumine sturtbar keevitatud, keretööd tehtud jne.
Turvakaar poleks ka paha kui juba keevitamiseks läheb.
Hea tavaline naelkumm peaks selle 1.8aga suht ok olema
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Re: E30 jäärajale
Sry kui keegi solvub jne. aga esiteks soovitan sellise masinaga nagu juba on üks või kaks hooaega lihtsalt sõita, et saaks selle sõitmise tunnetuse kätte. Ehk siis ega auto ei sõida vaid tihend rooli ja gaasi vahel. Ja kui siis juba tunned, et tarkus käib autost üle, lisa vidinatega tegelema hakata.BUUMER123 kirjutas:Tere loodan et see teema õiges kohas.. Tekkis väike plaan teha jääraja masinat omale siis e30mnest. On siin keegi kes on sellise asjaga tegelenud ja jagaks näpunäiteid või midagi mis autoga ette võtta tuleks et saaks hea jääraja masina.
Esimene teema muidugi rehvid!
Usun, et kui oled rallimas juba jääl käinud, siis sellist elementaarset nõu sa siit ei küsiks.
Re: E30 jäärajale
Aaro kirjutas:Sry kui keegi solvub jne. aga esiteks soovitan sellise masinaga nagu juba on üks või kaks hooaega lihtsalt sõita, et saaks selle sõitmise tunnetuse kätte. Ehk siis ega auto ei sõida vaid tihend rooli ja gaasi vahel. Ja kui siis juba tunned, et tarkus käib autost üle, lisa vidinatega tegelema hakata.BUUMER123 kirjutas:Tere loodan et see teema õiges kohas.. Tekkis väike plaan teha jääraja masinat omale siis e30mnest. On siin keegi kes on sellise asjaga tegelenud ja jagaks näpunäiteid või midagi mis autoga ette võtta tuleks et saaks hea jääraja masina.
Esimene teema muidugi rehvid!
Usun, et kui oled rallimas juba jääl käinud, siis sellist elementaarset nõu sa siit ei küsiks.
jääralajal olen sõitnud 1he aasta aga oma bemmiga ma olen väga palju sõitnud ja talvel on seda rullanoka stiilis sõitu ka tehtud nii et auto tunnetus on olemas. Aga tahaks et keegi kes on sellise asjaga tegelenud ütleks just need põhilisemad asjad ära ise arvasin et sisu tühjaks ja kaared sisse et kui ümber mine juhtub ei lähe väga lõmmi.Ja kummidele pole veel mõelnud nendega aega on talv veel kaugel.