soovitage head värvi
soovitage head värvi
tahan lasta puhtaks rattakoopad ja veel paar kohta
oleks vaja head krunti-värvi millest oleks ikka kasu ka,
äkki on kellelgi kogemusi? müügimeeste juttu ei taha kuulata..tänan
oleks vaja head krunti-värvi millest oleks ikka kasu ka,
äkki on kellelgi kogemusi? müügimeeste juttu ei taha kuulata..tänan
Viimati muutis Marko1549, 09.08.2007 16:11 07, muudetud 1 kord kokku.
Omast kogemusest ütlen, et kruntida pole mõtet külmgalvaanikatsink värvi ega Hammeritega, mõlemad said eelmisel autol roostekohti töödeldes krundina läbi proovitud ja tulemus oli see, et aasta pärast roostetas taas.
Rooste vastu ei aita muu kui terve keredetaili või auto välja vahetamine.
Rooste vastu ei aita muu kui terve keredetaili või auto välja vahetamine.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Re: soovitage head värvi
Marko1549 kirjutas: müügimeeste juttu ei taha kuulata..tänan
mina sulle just sellist müügimehe juttu räägiksingiRooste vastu ei aita muu kui terve keredetaili või auto välja vahetamine.
E36 320i touring 95a
on jah saast see hammerite, isegi imestasin mida võib teha üks reklaam..no igal oinal on oma mihklipäevskyline kirjutas:Omast kogemusest ütlen, et kruntida pole mõtet külmgalvaanikatsink värvi ega Hammeritega, mõlemad said eelmisel autol roostekohti töödeldes krundina läbi proovitud ja tulemus oli see, et aasta pärast roostetas taas.
Rooste vastu ei aita muu kui terve keredetaili või auto välja vahetamine.

Lennart Meri: Olukord on ****, kuid see on meie tuleviku väetis
kas räägid omadest kogemustest ikka, ei taha tühja tööd teha enamRoland325 kirjutas:Peale põhjaliku rooste eemaldamist panna Spies Heckeri roostekrunti, vajadusel pahteldada/lihvida, siis Spies Heckeri täitekrunti(Permasolid 5110) ja siis ükskõik millist tuntuma firma värvi ja lakki(näiteks Dupont värv ja PPG lakk)

- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
No ikka, aga väga oluline on rooste õigete/vastavate vahenditega korralikult põhjani kätte saada. Näiteks rellaka traatharjaga tehes on selline lugu, et peale käiamist kaob pealt rooste ja võtab pleki läikima ning tundub, et rooste on kadunud, kuid tegelikult on rooste sügavamal sees ja hakkabki varsti uuesti roostetama.
nooo, kuidas siis tean, et roosteuss on surnudRoland325 kirjutas:No ikka, aga väga oluline on rooste õigete/vastavate vahenditega korralikult põhjani kätte saada. Näiteks rellaka traatharjaga tehes on selline lugu, et peale käiamist kaob pealt rooste ja võtab pleki läikima ning tundub, et rooste on kadunud, kuid tegelikult on rooste sügavamal sees ja hakkabki varsti uuesti roostetama.

Roosteussi võib proovita surmata roostesurmaga, Mivol või mis ta nimi oligi, lätlased ja venelased teevad.
Eelmine auto oli Primera ja sellel sai roostet tappa püütud järgnevalt. Roostes osa oli karbinurk tagaukse juures, umbes nii pöidala suurune ala.
1) esmalt kraapisin noaga lahtise rooste maha
2) edasine töötlus trelli otsa pandud terasharjaga
3) siis veel pind üle liivapaberiga täesti haljaks
4) siis sai 24h vahega töödeldud pinda 2x roostesurmaga
5) siis külmgalvaanika tsink arosoolina peale krundiks
6) 24h hiljem peale Hammerite, vajaliku vahega veel 2 kihti Hammerite'i
7) Viimasena peale 2 kihti auto originaalvärvi
.... ja peale talve ca aasta hiljem roostetas taas, mitte küll nii palju aga siiski. Ükskõik kui korralikult seda tööd ka tehakse ei usu ma, et talvel rängalt soola saavad kohad üle 2-3 aasta roostevabana püsivad.
Eelmine auto oli Primera ja sellel sai roostet tappa püütud järgnevalt. Roostes osa oli karbinurk tagaukse juures, umbes nii pöidala suurune ala.
1) esmalt kraapisin noaga lahtise rooste maha
2) edasine töötlus trelli otsa pandud terasharjaga
3) siis veel pind üle liivapaberiga täesti haljaks
4) siis sai 24h vahega töödeldud pinda 2x roostesurmaga
5) siis külmgalvaanika tsink arosoolina peale krundiks
6) 24h hiljem peale Hammerite, vajaliku vahega veel 2 kihti Hammerite'i
7) Viimasena peale 2 kihti auto originaalvärvi
.... ja peale talve ca aasta hiljem roostetas taas, mitte küll nii palju aga siiski. Ükskõik kui korralikult seda tööd ka tehakse ei usu ma, et talvel rängalt soola saavad kohad üle 2-3 aasta roostevabana püsivad.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
- quattromees
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 30.05.2004 01:01 25
Happekrundile ei tohi otse pahtlit kanda - ei kuiva ära.Roland325 kirjutas:Peale põhjaliku rooste eemaldamist panna Spies Heckeri roostekrunti, vajadusel pahteldada/lihvida, siis Spies Heckeri täitekrunti(Permasolid 5110) ja siis ükskõik millist tuntuma firma värvi ja lakki(näiteks Dupont värv ja PPG lakk)
1. Rooste eemaldada
2. Roostesurm
3. Roostesurma "jama" eemaldada
4. Happekrunt (õhuke kiht)
5. Täite- või epokrunt (veel kuivamata happekrundile)
6. pahtel
7. Täitekrunt
8. Värv
9. Lakk
Krunt, pahtel on head ka näiteks Novol ja Du Pont
Täitekrunti tuleb suure tõenäosusega pahtlile kanda korduvalt ja lihvida kuivalt, kuni pinnasiledus on käes. Viimane õhuke krundikiht vesipaberiga enne värvimist.
Kokku rohkem, kui 458 hobust...
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Ei kuiva ära need aerosoolis happekrundid ja ka mingid pooltundmatu firma omad, Heckeri happekrundi liiter maksab ~1000kr ja see on kõvendiga ja kuivab raudselt ära. Muidugi ei pahtelda kohe otse sinna peale, enne tuleb lihvida/matistada ja alles siis pahteldada. Rääkisin enne üldiselt, kuidas asi käib, mitte nii üksikasjalikult!Happekrundile ei tohi otse pahtlit kanda - ei kuiva ära
- quattromees
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 30.05.2004 01:01 25
Spies Heckeri happekrundi koha pealt jään vastuse võlgu - aga vähemalt Novoli ja Du pont`i toote puhul näeb tootja ette, et otse happekrundile ei tohi polüesterpahtlit kanda. On proovitud ja tõesti EI KIVISTU PAHTEL ALTPOOLT ära!Roland325 kirjutas:Ei kuiva ära need aerosoolis happekrundid ja ka mingid pooltundmatu firma omad, Heckeri happekrundi liiter maksab ~1000kr ja see on kõvendiga ja kuivab raudselt ära. Muidugi ei pahtelda kohe otse sinna peale, enne tuleb lihvida/matistada ja alles siis pahteldada. Rääkisin enne üldiselt, kuidas asi käib, mitte nii üksikasjalikult!Happekrundile ei tohi otse pahtlit kanda - ei kuiva ära
Üldjuhul kehtib see reegel kõigile happekruntidele, võimalik, et Spies Heckeril on mingi eriline variant ka olemas.
Loomulikult on happekrunt kõvendiga. Novoli toode on ka väga kvaliteetne, hinda peast ei mäleta - aga kõvasti odavam, kui 1k/l.
Happekrunti ei matistata. Seda kantakse metallile õhuke kiht, sellele täite- või epokrunt.
edit: Aerosoolide koha pealt ei oska sõna võtta - ei kasuta aerosoolis värve...
Kokku rohkem, kui 458 hobust...
Hammerite kaitseks võin öelda et mitte kunagi ei krundita viimistlusvärviga, ja hammerite ei ole autode värvimiseks. Ise olen värvinud metalli hammeritega ja asi kestab väga hästi-kuigi roostet ei hoia eemal ükski asi kui ta juba roostetab. hammerite lihtsalt pikendab oluliselt välimust.
Läks veidi müügimehe jutuks aga point oli siis see et valige auto jaoks ikka spetsvärv mitte hammerite
Läks veidi müügimehe jutuks aga point oli siis see et valige auto jaoks ikka spetsvärv mitte hammerite

Soovitage head värvi.
Ca. aasta tagasi ostisin värvi debeer oli äkki, poes öeldi et väga hea värv, lakkida pole vaja lakk sees jne. Sellega värvisin stange üle, aga nüüd vähem kui aastaga on värv tuhmiks ja kriimuks läinud. Värv on mitemetallik must ja seekord sooviks midagi paremat/ilusamat ja kauem kestvamat, kui sellist on. Seekord palaan ka rohkem pinda üle värvida.
*Hea oleks kui lakk käiks hiljem peale äkki?
*Ja just mis firma värvi ostma peaks?
*Ja nagu poemüüja jutust aru sain, siis nemad sellist eraldi lakiga värvi ei paku või siis see sama värv lakitakse üle (debeer)?
Hariks end sel teemal enne kui uuesti kaupmehe juurde lähen.
Ca. aasta tagasi ostisin värvi debeer oli äkki, poes öeldi et väga hea värv, lakkida pole vaja lakk sees jne. Sellega värvisin stange üle, aga nüüd vähem kui aastaga on värv tuhmiks ja kriimuks läinud. Värv on mitemetallik must ja seekord sooviks midagi paremat/ilusamat ja kauem kestvamat, kui sellist on. Seekord palaan ka rohkem pinda üle värvida.
*Hea oleks kui lakk käiks hiljem peale äkki?
*Ja just mis firma värvi ostma peaks?
*Ja nagu poemüüja jutust aru sain, siis nemad sellist eraldi lakiga värvi ei paku või siis see sama värv lakitakse üle (debeer)?
Hariks end sel teemal enne kui uuesti kaupmehe juurde lähen.
F11
Sama värvi võid ju ikkagi ka üle lakkida. Lakid pidid ka nii olema, et hinnaklassis 250-500 liiter, mida odavam , seda tuhmim pidi jääma.Kalev kirjutas:Soovitage head värvi.
Ca. aasta tagasi ostisin värvi debeer oli äkki, poes öeldi et väga hea värv, lakkida pole vaja lakk sees jne. Sellega värvisin stange üle, aga nüüd vähem kui aastaga on värv tuhmiks ja kriimuks läinud. Värv on mitemetallik must ja seekord sooviks midagi paremat/ilusamat ja kauem kestvamat, kui sellist on. Seekord palaan ka rohkem pinda üle värvida.
*Hea oleks kui lakk käiks hiljem peale äkki?
*Ja just mis firma värvi ostma peaks?
*Ja nagu poemüüja jutust aru sain, siis nemad sellist eraldi lakiga värvi ei paku või siis see sama värv lakitakse üle (debeer)?
Hariks end sel teemal enne kui uuesti kaupmehe juurde lähen.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21