K: E34 M50B20 klapikaane tihendi vahetus
K: E34 M50B20 klapikaane tihendi vahetus
Kuna see töö mul esmakordselt käsil, siis tahaksin teada kas mu tööle lähenemise järjestus on õige või on mingeid spetsiifilisi tegureid, mida peaksin jälgima. Minu ettekujutuse kohaselt plast pealt maha, siis süütepoolid lahti ja küünlad välja. Kaane poldid lahti, kaas pealt maha ja vahetangi tihendi ära ning siis uuesti sama moodi kokku..
Küsimus lihtsalt selles kas kõik käibki nii või on seal veel mingid nõksud?
Ette tänades..
Küsimus lihtsalt selles kas kõik käibki nii või on seal veel mingid nõksud?
Ette tänades..
Kui ainult klapikambri kaane tihendit vahetada, siis vist ulatab süütepoolid juhtmetega eemale tõsta. Süütepool on kinni kahe poldiga, keskel on juhtmete hoidjad plastikust, sealt tuleb juhtmed ettevaatlikult välja võtta, et seda hoidikut ära ei lõhuks. Tihendi vahetamisel ei tohi hermeetikut kasutada! Olen näinud, et uus tihend pannakse hermeetikuga paika!
F11
Väga põnev väide. BMW tehase kirjandust sirvides jäi just silma, et hermetsi tuleks panna mootori tagumisele osale (sinna kus need poolkuud on) ja esimesele osale (kus vanose korpus mootori plokiga kokku saab). http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... -Cover.htm selles artiklis on seda tööd tehtud küll E36 peal aga mootor on ikka sama M50. Ahjaa ära siis unusta lisaks klapikambri kaane tihendile ka keskmisi tihendeid ja kaane kummi pukse vahetamast.equilibrium kirjutas:Kui ainult klapikambri kaane tihendit vahetada, siis vist ulatab süütepoolid juhtmetega eemale tõsta. Süütepool on kinni kahe poldiga, keskel on juhtmete hoidjad plastikust, sealt tuleb juhtmed ettevaatlikult välja võtta, et seda hoidikut ära ei lõhuks. Tihendi vahetamisel ei tohi hermeetikut kasutada! Olen näinud, et uus tihend pannakse hermeetikuga paika!
Jah, ma vahetasin just hiljuti enda 3,0 V8-l kaante tihendeid, ja sinu nimetatud kohtadesse panin hermeetikut vahele (mingis teises M60 kohta käivas allikas oli sama info). M50 mootori kohta ei tea, aga V8-l on kõige suurem probleem jalgu jäävad juhtmete karbid, mis täpselt kaante ülemiste servade kohal on. R6-l peaks muidugi ruumi natuke rohkem olema seal. Muidu midagi ületamatult keerulist pole seal.Andrez kirjutas:Väga põnev väide. BMW tehase kirjandust sirvides jäi just silma, et hermetsi tuleks panna mootori tagumisele osale (sinna kus need poolkuud on) ja esimesele osale (kus vanose korpus mootori plokiga kokku saab).
Kui tihend uus ja pehme on ei näe vajadust kasutada mingit silikooni. Ma olen peale klapikambri kaane tihendi vahetust sõitnud ca. 2000 km ja mootor täiesti puhas ja ei leki kuskilt. Nende kohtade peale tõesti võiks õhukese kihi panna. Ma mõtlesin selle all rohkem seda, et terve tihend plätserdatakse silikooniga kokku. Kasutada tuleks spetsiaalset silikoon -hermeetikut. Tugevamad ehitus silikoonid on ka äädikhappe baasil.
Ma ostsin mitte töökorras mootoriga E34, tollel tehtud "remonti" Kus vähegi sai oli kasutatud hermeetikut. Karteri põhja oli too debiilik ainult silikooniga paigaldand... Väikese kühvliga oleks mootorist saanud silikooni tükke välja kraapida. Sõbra Jawal oli ka keegi ahju silikooniga silindripead paigaldand. On väheseid kohti kus võiks hermetisi kasutada.
Ma ostsin mitte töökorras mootoriga E34, tollel tehtud "remonti" Kus vähegi sai oli kasutatud hermeetikut. Karteri põhja oli too debiilik ainult silikooniga paigaldand... Väikese kühvliga oleks mootorist saanud silikooni tükke välja kraapida. Sõbra Jawal oli ka keegi ahju silikooniga silindripead paigaldand. On väheseid kohti kus võiks hermetisi kasutada.
F11
Minul oli ka uus ja pehme tihend, kuid võta näpust ei saa pidama neid poolkuu kohtasid ja kõik. Muidugi tuleb panna mõistlikult ja ainult nendesse problemaatilistesse kohtadesse.equilibrium kirjutas:Kui tihend uus ja pehme on ei näe vajadust kasutada mingit silikooni. Ma olen peale klapikambri kaane tihendi vahetust sõitnud ca. 2000 km ja mootor täiesti puhas ja ei leki kuskilt. Nende kohtade peale tõesti võiks õhukese kihi panna. Ma mõtlesin selle all rohkem seda, et terve tihend plätserdatakse silikooniga kokku. Kasutada tuleks spetsiaalset silikoon -hermeetikut. Tugevamad ehitus silikoonid on ka äädikhappe baasil.
Ma ostsin mitte töökorras mootoriga E34, tollel tehtud "remonti" Kus vähegi sai oli kasutatud hermeetikut. Karteri põhja oli too debiilik ainult silikooniga paigaldand... Väikese kühvliga oleks mootorist saanud silikooni tükke välja kraapida. Sõbra Jawal oli ka keegi ahju silikooniga silindripead paigaldand. On väheseid kohti kus võiks hermetisi kasutada.
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Re: K: E34 M50B20 klapikaane tihendi vahetus
Küll vana teema, aga mõte on sama.
Kui on vahepeal uusi võtteid ja nippe kusagilt välja ilmunud siis andke palun teada, kuna kavatsen oma e36 m52 mootori klapikaane tihendi ära vahetada. Põhiline mis ma sooviks teada ja mida keegi siin teemas ka ei maininud on klapikambri kaane kinni tõmbamise tugevus.
Kas keegi oskab öelda kas on mingi järjekord ja mitu njuutonmeetrit tugevust rakendada tuleb?
Tänud
Kui on vahepeal uusi võtteid ja nippe kusagilt välja ilmunud siis andke palun teada, kuna kavatsen oma e36 m52 mootori klapikaane tihendi ära vahetada. Põhiline mis ma sooviks teada ja mida keegi siin teemas ka ei maininud on klapikambri kaane kinni tõmbamise tugevus.
Kas keegi oskab öelda kas on mingi järjekord ja mitu njuutonmeetrit tugevust rakendada tuleb?
Tänud
Re: K: E34 M50B20 klapikaane tihendi vahetus
väga vahet pole kust algustad
ülldiselt olen teinud nii et algul keskelt ja siis ring. jõu on ca 10-15nm

- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Re: K: E34 M50B20 klapikaane tihendi vahetus
Selge, vahepeal tekkis veel küsimus kas tihend tuleks kokku teha ka mingi ainega, või täitsa kuivalt vahele?