Nojah, aga samas ehitavad nad ise 760-le 6-liitrist 445 hj, mis vastab Euro 4-le, arvan, et olemasoleva tehnoloogia baasil teha 600 hj 6-liitrine mootor, mis Euro 4 täidab - pole eriline probleem. Ja kui probleeme suure kolbigrupi massiga ja kolvikiirusega on, võib alati V10-le 2 silindrit otsa panna.
Samal ajal ehitab AMG Mersust turboloomi, mis 600 hj ja 1000 Nm välja annavad - siis kardan, et sellel mootorist pole küll mingit sportlikku argumenti. 500 hj ei ole 600 ja 500Nm ei ole 1000Nm. Lihtne matemaatika.
Kui M GMbh järgi jõuda tahab ja jääb vabalthingava juurde, siis tuleb radikaalselt mootorimahtu suurendada. Praegu pole 1986 aasta, performance sedaane tuleb juba igast tehasest ning nende tehniliste andmete järgi on ikka jube raske öelda, et M5 on mingist MB-st või Audist
samapalju üle kui M3 15 a tagasi oli.
Praegu kaotatakse kliente sellega, et Hamann vms võtab selle 760 mootori, suurendab seda võimsust kuskil 100 hj ning paneb selle E60s müüki pool aastat enne M5-te. Viimasega jorutatakse vähemalt aasta ning ei imesta, kui 507 hjst saab müüki jõudmise hetkeks 450
