Mind huvitaks siis antud juhul kuidas E34 141kw(vist M50 mootor?


(üleskutse õlikorke maha keerama

Kas võib nii olla uuema tüübi mootori puhul(nimelt 525-... 24V) ongi äkki nii et õlikorgi avamisega ei kaasne mingeid nähte mootori töös ja et see avaldub rohkem 12 klapiliste mootorite puhul? Mure tuleneb sellest et kusagilt on nagu kõrvu jäänud et kui õlikorgi maha keeramisel põõrded ei lange on mootor juba hõre...E28 kirjutas:jutt käib vist õlikorgist,mis ei peagi läbi õhulugeja minema.olen proovinud paljudel 24v mootoritel ja seal see eriti ei muutu
hmm... kui läbi õlikorgi augu satub õhk sisselaske trakti, kas siis karteris olev õli samamoodi ei satuks sisselaske trakti???jaant kirjutas:Loomulikult peab olema õlikork õhukindlalt suletud. Korgi all on kiri "Ohne Lu(ü)ftung, mis tähendab "ilma õhutuseta". Kui avame õlikorgi töötaval mootoril , siis lisakogus õhku satub sisselaske trakti karterituulutuse kaudu, mis on õhulugeja ja sisselaskekollektori vahel. Tuulutustoru pilt http://www.e28.dk/Grafik/Tore525i/MVC-006X.JPG
Aju saab infot õhulugejalt , mis on kohe peale õhufiltrit ja vastavalt sealt saadud infole annab peale kütust. Meie aga oleme lisanud õhu kogust. Selle tagajärjel ei ole õige suhe õhu ja kütuse kogustel ja tekibki muutus mootori pööretel.
suslik kirjutas:ok,kuid kas mingit tõsisemat testi ka saab teha,et teada saada, kas mootor hõre või mitte peale selle õlikorgi mahakeeramise.