vot ei tea- olen ka e36-le käinud juppe uurimas- ja just uurimas stiilis, et kas seda saab ja palju maksab ja mis sa arvad kas tasub hoopis ebayśt otsida- ühesõnaga selline tüütu tyyp letiääres. Muidugi kui järts tekib siis lasen vahepeal asjalikumad vennad ette ja siis jälle samast kohast edasi. Võib-olla ei ole mõni teenendaja just kõige õnnelikum olnud aga viimasel ajal (aasta) pole ma küll tundnud, et oleks suhtutud kui rotti, kellele kodus e36!Zipp kirjutas:varuosa letis on küll imo nii,et lähed naerul nöol sinna ütled tere ja vastatakse samaga aga kui "e36" mainid(isiklikult) siis tehakse siuke nägu "et mida sa vend tahad siit..."e46 hoopis teine suhtumine...
Mida arvate United Motors-i teenindusest
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Minu ülemus läks täna UMis endast täitsa välja. Tema viis sinna oma uue 325 kupee diagnostikale. Lõpptulemuseks oli pikk kõne UM direktorile. Omal ajal oleme temaga jõudnud vestelda ka Fordi Info Auto pealikuga ja Subaru Mariine auto ülemustega. Põhjuseks teenindus. Tavaline stsenaarium: on mingi väike või suurem pretensioon, sõnavahetus, kompromissile mittejõudmine, sest teenindused tavaliselt otsivad ühtepoolset kompromissi (mis on neile kasulik, kliendile mitte). Siis saab mu bossil kannatus otsa. Tal varastati hiljutti 18tolli uued rattad, kasko tellis uued, kolm nädalat juba lükkatakse nende kättesaamise aeg edasi. Härral tuleb sõita 17 lamellidega mis loomulikult kuluvad ja pole üldse ilusad. Kehvasti (mullidega) oli toonitud taga klaas UMis. Automaadiga 325 sööb 14 liitrit (sõidab mees rahulikult), see on UMi arvates palju. 10000 peale kadus 1l õlit mis on ka UMi arvates palju. Lahendust probleemidele tava teenindajad ei leia, või ei viitsi seda teha, või ei saa seda teha. Vot selleks ongi neid Direktoreid ja teeninduse Juhatajaid vaja.
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ei saa nüüd küll aru, milles probleem on?
UM on süüdi, et keegi varastas tal rattad ära?
Või see, et auto võtab nende arvates liialt kütet?
Või et UM arvab, et õli kulub liiast?
Ma soovitan su bossil minna kuhugile sanatooriumisse, las puhkab välja, hetkel küll su jutust ei tule välja, et UM-il mingi viga küljes, pigem su bossil, kes ka fordi ja marinega pole hakkama saanud...arvatavasti oma ülbuse pärast
UM on süüdi, et keegi varastas tal rattad ära?
Või see, et auto võtab nende arvates liialt kütet?
Või et UM arvab, et õli kulub liiast?
Ma soovitan su bossil minna kuhugile sanatooriumisse, las puhkab välja, hetkel küll su jutust ei tule välja, et UM-il mingi viga küljes, pigem su bossil, kes ka fordi ja marinega pole hakkama saanud...arvatavasti oma ülbuse pärast

BMW M5 V10
Ma arvan, et su ülemus peaks vähemalt palderjanitilku endaga alati kaasas kandmaMESHUGGAH kirjutas:Minu ülemus läks täna UMis endast täitsa välja. Omal ajal oleme temaga jõudnud vestelda ka Fordi Info Auto pealikuga ja Subaru Mariine auto ülemustega.

Ma ei saanud absoluutselt aru, milles see UM-i teenindus antud juhul kehv oli või milles üldse probleem, et endast välja minna.
Pigem tundub, et probleem on tõesti konkreetse inimese oskamatuses asju normaalselt ajada või üleüldine võimetus probleemist aru saada.
Viimati muutis Indrek_M, 23.08.2007 13:23 15, muudetud 2 korda kokku.
Indrek
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Minu arvates need kes ei leidnud UM-s (ka) viga olevat, ei tahtnud seda lihtsalt tunnistada.
Sinu ülemusel on küll rahuga probleeme aga poindist sain minagi aru!
Kodanikud, ärgem nüüd ülistagem seda UM nii väga (ei ole kõige parem teenendus kui parasjagu vana kunde ei ole)
Aga eks nemadki loevad seda foorumit ja e. oskavad midagi kõrva taha panna.
Sinu ülemusel on küll rahuga probleeme aga poindist sain minagi aru!
Kodanikud, ärgem nüüd ülistagem seda UM nii väga (ei ole kõige parem teenendus kui parasjagu vana kunde ei ole)
Aga eks nemadki loevad seda foorumit ja e. oskavad midagi kõrva taha panna.
E32 750i 220kW 

Eks igaühel on õigus oma arvamusel ja tunded löövad lõkkele just siis, kui ei tehta nagu sulle meeldiks.
Eks igaühel on kujunenud oma nägemus asjadest ja eks neg. mälestused püsivad kõige kauem meeles.
Ma ei hakka jälle UM'i pikalt ja laialt kiitma. Aga näiteks täna saabusid jupid Saksast ja homme viin juba auto terveks päevaks sinna. Saavad kõik asjad enne nädalalõppu tehtud jälle ja miks peaks ma nurisema nende kliendisõbralikkuse üle :)Tänud Riibergile
Täpset remondiaega ei olnud enne kokku leppinud, aga tullakse vastu. Tuleb ise olla lihtsalt viisakas ja aru saada ka neist. Olen täpselt samasugune klient nagu iga teine
Isegi korra ennast teeninduse leti taga keema ajanud, aga tagant järgi sain ikka aru, et kahjuks oli neil õigus.
Imelihtne
Eks igaühel on kujunenud oma nägemus asjadest ja eks neg. mälestused püsivad kõige kauem meeles.
Ma ei hakka jälle UM'i pikalt ja laialt kiitma. Aga näiteks täna saabusid jupid Saksast ja homme viin juba auto terveks päevaks sinna. Saavad kõik asjad enne nädalalõppu tehtud jälle ja miks peaks ma nurisema nende kliendisõbralikkuse üle :)Tänud Riibergile


Isegi korra ennast teeninduse leti taga keema ajanud, aga tagant järgi sain ikka aru, et kahjuks oli neil õigus.
Imelihtne

Aga mis neist ka niiväga laita? Teeninduskultuur siiski oluliselt parem kui teistes samaväärsetes kohtades - apsakaid juhtub kõikjal ja kõigil, samuti on kõikjal olukordi, kus vastust ei teata.arnie kirjutas:Kodanikud, ärgem nüüd ülistagem seda UM nii väga
Lähenedes asjale rahumeelselt olen mina kõigile olukordadele lahenduse leidnud - on UM meeldivalt vastu tulnud, olen ise vastu tulnud ... pole märganud, et UM-is oleks mingi kliendivaenulik suhtumine - pigem üritatakse anda endast parim, vahel lihtsalt kukub mitte kõige paremini välja.
Indrek
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Kunagi tegin selles samas teemas väikse kokkuvõtte oma kogemusest UM'iga. http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... &start=200Indrek_M kirjutas:....pole märganud, et UM-is oleks mingi kliendivaenulik suhtumine - pigem üritatakse anda endast parim, vahel lihtsalt kukub mitte kõige paremini välja.arnie kirjutas:Kodanikud, ärgem nüüd ülistagem seda UM nii väga
Ma väga loodan, et tulevikus pean ma oma arvamust muutma.
21.08. sai kirjutatud ja helistatud ja ette öeldud emailidele saadetud, aga ei midagi..
Kas ma küsin lolli küsimuse või mida ma valesti teen? Nad ei suhtle minuga. Mis vahet seal on, kas ostan käigukangi nupu või tellin auto kapremondi.
Ma olen UM'is tõsiselt nördinud...
-edit-
Et küsimus: kellele ma seal pugema pean, et vastust saada?
Kas ma küsin lolli küsimuse või mida ma valesti teen? Nad ei suhtle minuga. Mis vahet seal on, kas ostan käigukangi nupu või tellin auto kapremondi.
Ma olen UM'is tõsiselt nördinud...
-edit-
Et küsimus: kellele ma seal pugema pean, et vastust saada?
umptsik kirjutas:@ 21.08.2007
Irw, Teil ikka hästi läinud. Ma ei saa toru otsast neid kätte ja e-mailidele ei vastata kaa kunagi. Saadan aeg-ajalt uue meili, proovin erinevaid e-maile kasutada aga ei miskit.
Täna sai taas üks meil saadetud, ehk kunagi saab vastused ka lihtsatele küsimustele e-maili teel
Kui emailile vastust ei saa, siis võta telefon kätte ja küsi enda küsimus ära. Samas on alati võimalus kohapeale sõita ja nendega näost näkku rääkida. Imelihtneumptsik kirjutas:21.08. sai kirjutatud ja helistatud ja ette öeldud emailidele saadetud, aga ei midagi..
Kas ma küsin lolli küsimuse või mida ma valesti teen? Nad ei suhtle minuga. Mis vahet seal on, kas ostan käigukangi nupu või tellin auto kapremondi.
Ma olen UM'is tõsiselt nördinud...
-edit-
Et küsimus: kellele ma seal pugema pean, et vastust saada?
umptsik kirjutas:@ 21.08.2007
Irw, Teil ikka hästi läinud. Ma ei saa toru otsast neid kätte ja e-mailidele ei vastata kaa kunagi. Saadan aeg-ajalt uue meili, proovin erinevaid e-maile kasutada aga ei miskit.
Täna sai taas üks meil saadetud, ehk kunagi saab vastused ka lihtsatele küsimustele e-maili teel

-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Nagu ma aru saan, siis ei saa ka toru otsast kätte.Ain kirjutas:Kui emailile vastust ei saa, siis võta telefon kätte ja küsi enda küsimus ära. Samas on alati võimalus kohapeale sõita ja nendega näost näkku rääkida. Imelihtneumptsik kirjutas:21.08. sai kirjutatud ja helistatud ja ette öeldud emailidele saadetud, aga ei midagi..
Kas ma küsin lolli küsimuse või mida ma valesti teen? Nad ei suhtle minuga. Mis vahet seal on, kas ostan käigukangi nupu või tellin auto kapremondi.
Ma olen UM'is tõsiselt nördinud...
-edit-
Et küsimus: kellele ma seal pugema pean, et vastust saada?
umptsik kirjutas:@ 21.08.2007
Irw, Teil ikka hästi läinud. Ma ei saa toru otsast neid kätte ja e-mailidele ei vastata kaa kunagi. Saadan aeg-ajalt uue meili, proovin erinevaid e-maile kasutada aga ei miskit.
Täna sai taas üks meil saadetud, ehk kunagi saab vastused ka lihtsatele küsimustele e-maili teel
Võta lahti Unitedmotors.ee ja sealt leia vastav isik - varuosade puhul Rain Lassi ja remondi puhul Margus Roosalu ning pöördu murega nende poole. Mõlemad on mõistlikud inimesed ning aitavad hädast välja.
Pugema ei pea kellegi ees. Kõne ülemustele ei tohiks olla ka kaebamise vormis vaid mure kurtmine, et ühendust ei saa ning vastust pole ka mailile. Küll nad siis lahendavad probleemi.
ma tean mida sa tunnedRaxV8 kirjutas:oma kogemustest võin öelda, et hoolduse ja remondi pool on igati OK! Külastan päris tihti ja siiani ple midagi ebameeldivat olnud. Aga varuosade leti taga on keegi kes tegelikult ei taha seal vist olla :S Ülbe ja üleoleva suhtumisega klienditeenindaja jätab halva kogemuse

emailidega ma olen natukene kursis palju tuleb neid varuosaletti ja see pidi hirmus olema, keegi võiks ennast tööle pakkuda e-kirjadele vastamaumptsik kirjutas:21.08. sai kirjutatud ja helistatud ja ette öeldud emailidele saadetud, aga ei midagi..
Kas ma küsin lolli küsimuse või mida ma valesti teen? Nad ei suhtle minuga. Mis vahet seal on, kas ostan käigukangi nupu või tellin auto kapremondi.
Ma olen UM'is tõsiselt nördinud...
-edit-
Et küsimus: kellele ma seal pugema pean, et vastust saada?
umptsik kirjutas:@ 21.08.2007
Irw, Teil ikka hästi läinud. Ma ei saa toru otsast neid kätte ja e-mailidele ei vastata kaa kunagi. Saadan aeg-ajalt uue meili, proovin erinevaid e-maile kasutada aga ei miskit.
Täna sai taas üks meil saadetud, ehk kunagi saab vastused ka lihtsatele küsimustele e-maili teel

E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
No näed. Telefonikõnel oli see kord võim. Selgus, et kummalistel asjaoludel ei olnud meilid minuni jõudnud. Tegime toorel viisil uuesti protsessid läbi ja jõudsid kohale. Rain Lass varuosadest ja Raivo teenindusest olid väga abivalmis vabandasid ebamugavuste pärast.Cardo kirjutas: emailidega ma olen natukene kursis palju tuleb neid varuosaletti ja see pidi hirmus olema, keegi võiks ennast tööle pakkuda e-kirjadele vastama
Ma nüüd ütlen, et tegelikult UM tegi head tööd :p Pealegi- originaalvaruosad ei olegi liiga kallid (kui just 5tk korraga ei osta

mul siin juhtus ka üks õnnetus mõned päevad tagasi kui ühe umbes äravoolu pärast läks läbi pidurivõimendi vaakumpoole vett sisselaskesse. sain samal päeval auto tagasi ja viga leiti juba peale minu suulist kirjeldust, mis on väga meeldiv ja usaldust tekitav. ainuke pisike asi mis silma jäi peale auto kätte saamist oli see, et pealmine õlikork oli pooles vinnas, hea, et ära ei lennanud. aga selliseid pisiasju juhtub ka mujal ja ma olen need üldiselt andestanud. kuna UM töötab hetkel poole ööni siis saan aru kui töömehed on veits rohkem väsinud jne. seega ei pea pahaks 

Minul jälle positiivne kogemus. Seekord Tartu UM-iga. Masin käis ostueelses kontrollis ja terve kontrolli aja anti teada vigadest mis juba leitud ja palju lähevad remondi kulud. Teenindus ise viisakas ja kuigi me alles laupäeval palusime auto kiiresti töösse võtta saime aja juba teisipäevaks (positiivne). Teenindaja nime ei mäleta kahjuks.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kindlasti um. Äkki ta annab klaasile ka 2 aastase garantii . Kui nendepoolt toode paigaldatud.max55 kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegama ja küsin siin - Kas keegi esiklaasi on lasknud UM-is vahetada? Endal hetkel kasko juhtum ja võimalus minna nii Autoveri, Klaasimeistrisse kui ka UM-i. Huvitab just klaasivahetuse töö kvaliteet.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
-
- Huviline
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 10.03.2007 12:30 31
Mina jällegi käin Kohtla-Järvel UM is pidevalt ja sealt küll täiesti positiivne kõik! Helistanud olen reedesel päeval ja aja saanud isegi esmaspäevaks. Teevad teiste tööde kõrvat, kui väga vaja. Ja kui midagi tehakse ja selgub et on veel midagi vaja vahetada mis katki või puudub, siis helistavad ja ütlevad täpselt mis viga ja küsivad et kas panevad uue või mitte. Täitsa tasemel ja targad mehed seal vähemalt. Ja ootama pole kordagi pidanud.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
olen vahetanud um-s klaasi. Tööde kvaliteet igat OK. Amax55 kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegama ja küsin siin - Kas keegi esiklaasi on lasknud UM-is vahetada? Endal hetkel kasko juhtum ja võimalus minna nii Autoveri, Klaasimeistrisse kui ka UM-i. Huvitab just klaasivahetuse töö kvaliteet.
ainult see 2. Ringi klaas oli suht pehme- kojamehe kriipsud tõmbas kohe sisse. see pidavat küll kõigi uute klaaside viga olema aga siiski...
soovitus siis ka kohe uued boschi kojamehed ette panna- ise
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Valituks osutuski UM
Varsti siis tulemus näha, näitasin eile auto ette ja ootan nüüd kõnet, et millal võib auto sinna viia.
Hakkasin veel pärast mõtlema, et kui minna Autoveri, siis millise klaasi nemad ette panevad? Neid ju üsna mitu erinevat varianti - tavaline, vihmasensoriga, kliimakomfort ....
Klaasipuhastikummid lähevad loomulikult koos klaasiga vahetusse, uued juba ootamas.

Hakkasin veel pärast mõtlema, et kui minna Autoveri, siis millise klaasi nemad ette panevad? Neid ju üsna mitu erinevat varianti - tavaline, vihmasensoriga, kliimakomfort ....
Klaasipuhastikummid lähevad loomulikult koos klaasiga vahetusse, uued juba ootamas.
Reedel lähen esimest korda alles UM-i mootori diagnostikasse(elektroonika viga).
Vastuste põhjal saan aru,et teenindus korralik ja annatakse teavet ka läbi minevate jubinate kohta.
Aga ajaliselt ei tohiks diagnostikaga vist kaua minna,aju annab kohe selle veasignaali teada, mida asutakse kustutama.
Vastuste põhjal saan aru,et teenindus korralik ja annatakse teavet ka läbi minevate jubinate kohta.
Aga ajaliselt ei tohiks diagnostikaga vist kaua minna,aju annab kohe selle veasignaali teada, mida asutakse kustutama.
;) BMW 525i E34 93.a