E39 530d/525d 1999-2001 aastate tüüpvead
E39 530d/525d 1999-2001 aastate tüüpvead
Mõttes on soetada järgmine masin ning sooviks teada mis tüüpvead nendel aastakäikudel on tüüpilised (või polegi..) ning mida tuleks ostu
juures jälgida.
juures jälgida.
Re: e39 530d/525d 1999-2001 aastate tüüpvead
Siin peaks enamik muresid lahatud olema:Rennokas kirjutas:Mõttes on soetada järgmine masin ning sooviks teada mis tüüpvead nendel aastakäikudel on tüüpilised (või polegi..) ning mida tuleks ostu
juures jälgida.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=31928&start=0
Kui mõtled 2,5 d 120 kw või 2,5 tds-il?tanel25 kirjutas:Ei väidagi. Siin foorumis nii mõnelgi kasutajal sama mootori turbo laiali lennanud. Tuttaval just hiljuti lendas turbo laiali.kimmo kirjutas:Mille alusel sa seda väidad? Paluks seletust.tanel25 kirjutas:3.0d turbo nõrk koht
2.5 mootoritega pole nagu kuulnud turbo laiali lendamist
Muideks 2,5 d ja 3,0 d ei ole samasugused turbod!!
530 d,2000a. turbo.
Sõidan 530D-ga juba kaks aastat(ca 140000km),turboga probleeme pole olnud,kaks abs andurit olen vahetanud ja ega muud polegi olnud.Käivitub hästi ka 30 kraadise külmaga,Webasto on samuti korras,nii et arvan et virisemiseks pole põhjust.Töötan põhja-Soomes,seepärast sõidan palju ja üsna erinevates kliimatingimustes.
bmw
kõik ikka hirmutavad oma turbodega
aga mul olnud nüüd 530d mingi 1,5k sõitnud 12tuh km ....... vahetatud esiveermiskus peaaegu kõik...esikotsid....tagumised stabika kondid....et noh...samas nagu eelkõneleja just ütles ..kui saad kohe jälile oma vigadele....siis kestab kaua....eks loeb sõidustiil ja kõik muu ka.....eks turbot tuleb ka hoida....ilusti mootor soojaks enne sõitu ning peale kiiremat sõitu lasta autol kohapeal tühikäigul käia, et turbo jahtuks ja õlitust saaks...siis kõik hea.....kokkuvõtteks..mina olen küll siiani rahul 


Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
E39 530D
1. Turbo - Kõik jamad saavad alguse ´kasutaja laiskusest.
2. ABS andurid mädanevad.- Meie soolatud teed.
3. Käigukast 2000-2001 oktoober. Gm kastid. kui laiali läheb pole midagi enam remontida.
4. Esituled. nn uuemad rõngad. kui peaks puruks sõitma või kivi klaasi saama on rahhakotile valus pauk. pea 16 000 krooni on uus.
1. Turbo - Kõik jamad saavad alguse ´kasutaja laiskusest.
2. ABS andurid mädanevad.- Meie soolatud teed.
3. Käigukast 2000-2001 oktoober. Gm kastid. kui laiali läheb pole midagi enam remontida.
4. Esituled. nn uuemad rõngad. kui peaks puruks sõitma või kivi klaasi saama on rahhakotile valus pauk. pea 16 000 krooni on uus.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
Üldiselt on 3 liitriste turbomured liialdatud. Kui guugeldada teemal "bmw turbo failure", siis esimesed 2 lehekülge on ainult sellest, kuidas 2l 150hp diisli puhurid on otsad andnud. Mõni üksik 3-l mootor kah vahele.Henrik88 kirjutas:E39 530D
1. Turbo - Kõik jamad saavad alguse ´kasutaja laiskusest.
Siin foorumis on lihtsalt ülivähe 2l mootoreid esindatud
