BMW 316 79 a.
BMW 316 79 a.
Leidsin sellise asja, nüüd tahaks teha ta selliseks nagu tehase väravast väljus. Raske ettevõtmine. Kindlasti kõik ei õnnestu, sest näiteks on tal peal hetkel VAZ 05-e karpa. Originaal otse saksast maksab ca. 16.900 EEK. Kerega tuleb ka vaeva näha. Mootor iseenesest on hea, mõned tihendid ehk ja muu nipet-näpet. Sillad samuti.
Kuid ootaks siiski mida iganes teavet selle konkreetse mudeli kohta.
Kuid ootaks siiski mida iganes teavet selle konkreetse mudeli kohta.
http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=4457 - kas sellest autost käib jutt?
Kui põhjalikult plaanid asja ette võtta? Täielik restaureerimine või pigem jooksev kohendamine? Karburaatori leidmisega ei tohiks raskusi tekkida. Neid varuosadeks müüdavaid masinaid leidub päris rikkalikult... eriti lõuna-eestis maapiirkondades
Mõnevõrra keerukas võib olla '79 facelifti eelsete spetsiifiliste juppide leidmine.
Ja tere tulemast e21 omanike hulka

Ja tere tulemast e21 omanike hulka

Kõlab huvitavalt
Aga... Enne kui tegemiseks läheb, veendu, et see on ikka õige auto, millesse oma aega ja raha matta. Loomulikult projektiautode väärtust ei saa omanik rahas mõõta ja sinna paigutatud raha ei loeta aga hea on teada, et su auto ka rahaliselt midagi väärt on. Võib ju tekkida situatsioon, kus ollakse sunnitud auto maha müüma. Ja selles valguses tasuks eelistada haruldasemaid mudeleid/versioone/esiseeriaid. Eriti arvestades tõsiasja, et kogu projekti maksumusest hõlmab mistahes tooriku maksumus vaid murdosa. Konkreetselt eestis saadaolevatest e21 masinatest vähemalt.
Lihtsalt selline mõttetera
Mitte mingil juhul ei tahtnud ma selle jutuga öelda, et '79 316 ei ole väärt taastamist. See jääb ikka omaniku otsustada.

Aga... Enne kui tegemiseks läheb, veendu, et see on ikka õige auto, millesse oma aega ja raha matta. Loomulikult projektiautode väärtust ei saa omanik rahas mõõta ja sinna paigutatud raha ei loeta aga hea on teada, et su auto ka rahaliselt midagi väärt on. Võib ju tekkida situatsioon, kus ollakse sunnitud auto maha müüma. Ja selles valguses tasuks eelistada haruldasemaid mudeleid/versioone/esiseeriaid. Eriti arvestades tõsiasja, et kogu projekti maksumusest hõlmab mistahes tooriku maksumus vaid murdosa. Konkreetselt eestis saadaolevatest e21 masinatest vähemalt.
Lihtsalt selline mõttetera

tõsi, selliseid liigub vähe, Tartus olen 2te näinud enne facelifti tehtud masinat, tallinas siiamaani mitte ühtegi...
Seega mõte huvitav ning tervitan soovi selline asi taastada... ning Nuga räägib õigust, kõige tähtsam on et omanik ise teab auto väärtust...
Seega mõte huvitav ning tervitan soovi selline asi taastada... ning Nuga räägib õigust, kõige tähtsam on et omanik ise teab auto väärtust...
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
Mis aastal facelift tuli e21:ele ja kas ta tuli koigidele mudelitele. endal 316 -80 kahetulega ja -79 320 ei tea kas on orginaal. kui tuunida e21 siis kask tuld on most enda 316 ++200hj pole plaanis kaa nelja tuld panna
BMW ei ole auto aga auto on bmw (ainult sharksid ja viiendad. gejjj motoren werke- e36/e30. 520i -84 e28 327i -80 e21 320 -79 e21 525i m50 -90 e34 635csi -86 projekt varsti kah e39 523ia -99.