E46 suurel kiirusel väriseb
E46 suurel kiirusel väriseb
tere probleem siis selline , et kuskil kiirusel 110km(H) hakkab auto ule kere värisema , mida suuremaks kiirus läheb seda suuremaks ka värin .
kummid koos velgedega balanseritud.
veljed alla 18 tolli ( ees225 taga 235) enda teada peaks olema x5 veljed
algul arvasin , et auguvahe erinev aga kummitookojas tuli välja et sama seega rongaste panemine voimatu !
kas asi voib olla tagumistes silkoon buksides (need veel vahetamata )?
äkki on brobleem kardaanis ??
kummid koos velgedega balanseritud.
veljed alla 18 tolli ( ees225 taga 235) enda teada peaks olema x5 veljed
algul arvasin , et auguvahe erinev aga kummitookojas tuli välja et sama seega rongaste panemine voimatu !
kas asi voib olla tagumistes silkoon buksides (need veel vahetamata )?
äkki on brobleem kardaanis ??
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
Vibratsioon peaks tunnetatav olema, pärineb see eest või auto tagaosast. Muidugi kui rataste tasakaalustus toimus vigasel pingil, siis võbiseb see tõesti ühtlaselt igast nurgast. Kardaanist võiba Samuti tulla selline vibra.
Kui siiski viga pärineb valest tasakaalustusest, siis anna siia ka teada kuhu ei tasuks oma autoga minna.
Kui siiski viga pärineb valest tasakaalustusest, siis anna siia ka teada kuhu ei tasuks oma autoga minna.
väriseb terve auto ei oskagi öelda konkreetselt, kust värin tuleb !
balanseerida lasin öismael garaazide juures olevas töökojas ja hiljem kui sain teada et uks kumm voib kohe lohkeda ,kuna olin ule pudeli pohja soitnud . läksin autoabisse ja lasin tasakaalustada ja (kasutaud kummid ) alla panna . öeldi et pole just koige paremad kummid aga alla 140 km/h kindasti värisema ei tohiks hakata.
eelmistel esimestel slikkidel mis all olid plnud aga midagi viga aga vibratsioon oli maanteel soites tugev :
lasen uuesti ule balanseerida kuskil ?
ja nv lähevad ka buksid vahetusee , seega eks näis kas need ka asja parndavad !
aga kuri kahtlus on et viga kardaanis , kuna auto on avariiline kunagi olnud !
kus saab ja kuhu tasuks pöörduda kardaani vahetamis motetega
balanseerida lasin öismael garaazide juures olevas töökojas ja hiljem kui sain teada et uks kumm voib kohe lohkeda ,kuna olin ule pudeli pohja soitnud . läksin autoabisse ja lasin tasakaalustada ja (kasutaud kummid ) alla panna . öeldi et pole just koige paremad kummid aga alla 140 km/h kindasti värisema ei tohiks hakata.
eelmistel esimestel slikkidel mis all olid plnud aga midagi viga aga vibratsioon oli maanteel soites tugev :
lasen uuesti ule balanseerida kuskil ?
ja nv lähevad ka buksid vahetusee , seega eks näis kas need ka asja parndavad !
aga kuri kahtlus on et viga kardaanis , kuna auto on avariiline kunagi olnud !
kus saab ja kuhu tasuks pöörduda kardaani vahetamis motetega
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=10304
proovi sealt kellegiga kaubale saada
proovi sealt kellegiga kaubale saada
'84 kondimootor
Kontrolli üle kardaani tugilaager ka igaks-juhuks. Ise maadlesin vibratsiooni probleemiga pea pool aastat. Ja Lõpuks saigi alla teised rehvid pandud.
Siit saab lugeda lähemalt
Siit saab lugeda lähemalt
jah velgede keskava ka sama
lähiajal vehke suurem raha vabanemas siis lasen kõik , teiepoolt nimetatud probleemid üle konrollida ( ma usun et ka esimesed pidurikettad veitsa kõverad
)
niisis lasen vahetada tagumised puksid , esimese vasakuratta laagri , rooliotsad , esimesed pidurikettad ja klotsid )
lasenga um-i sõbral kadaani ülekonrollida
igatahes äitah teile kõikidele nõuannete eest
kui need asjad tehtud siis annan ka teada kas vibra kadunud
voi siis peab ka hakkama esimesi kumme vahetama
lähiajal vehke suurem raha vabanemas siis lasen kõik , teiepoolt nimetatud probleemid üle konrollida ( ma usun et ka esimesed pidurikettad veitsa kõverad

niisis lasen vahetada tagumised puksid , esimese vasakuratta laagri , rooliotsad , esimesed pidurikettad ja klotsid )
lasenga um-i sõbral kadaani ülekonrollida
igatahes äitah teile kõikidele nõuannete eest
kui need asjad tehtud siis annan ka teada kas vibra kadunud
voi siis peab ka hakkama esimesi kumme vahetama
No kuule ... see kulumismärgis on enamustel rehvidel. See on seal soone põhjas ainult mingi 1mm kõrgune ning võib teoorias sellist vibratsiooni tekitada ainult siis kui rehv on tõesti juba slikiks sõidetud.diislijoodik kirjutas:Vältida tuleb selliseid rehve, millel on klotside vahel teatud sammuga (ca 20cm) spetsiaalne kulumismärgis, mis rehvi poolenisti ära kuludes ülalkirjeldatud kisa tekitab (näiteks Continental). Eriti hea tüng on see, et sama Conitental oma kodukal rehvide üldise teh iseloomustuse juures ei kirjuta sellest "naljast" poole sõnagagi. Neid inimesi pole mitte vähe, kes selle tõttu on pool autot ära vahetanud ja juuksed peast ära kitkunud.
Minu autol on ees mingi tundmatu firma rehvid, millel on samamoodi see kulumismärgis ning ütleks, et esirehvid on suht slikid ja ootavad ammu talverehvide vastu vahetamist, et siis igavesele puhkusele minna ... ja ei ole sellist vibratsiooni.
Tagarehvid on samamoodi selle soone põhjas kõrgema märgisega ning pool mustrist on juba tõenäoliselt lahkunud - no ei ole sellist vibratsiooni.
Pigem on ikka tegemist rehvi siledaks kulumise tõttu kõvera rehvikarkassiga või puru sõidetud traatidega. Tüüpiline kasutatud rehvide juhtum.
Indrek
Igaühe oma asi mida või keda usubdiislijoodik kirjutas:Indrek kirjutas:Ma ei viitsi vaidlema hakata, heast tahtest panin siia 2 inimese kogemuse kirja- kui see ei sobinud, ära loe. Continentalil ei ole see märgis midagi niiväga põhjas (käisin 1-e sellist rehvi nihikuga mõõtmas), soonte sügavus oli 5mm, märgis turritas 3mm kõrgusel. Igal juhul E46 tagasillast said need rehvid minema visatud- inimene needis C maapõhja ja lubas esimese emotsioonina rehvifirma kohtusse kaevata- vibra otsimise peale läks tal ca 10k raha ja 1 kuu keppi.No kuule ... see kulumismärgis on enamustel rehvidel. See on seal soone põhjas ainult mingi 1mm kõrgune ning võib teoorias sellist vibratsiooni tekitada ainult siis kui rehv on tõesti juba slikiks sõidetud.

Indrek